Hoş geldin bebeğimm.
Uzun zamandır yeni
bölüm atmiyorum.Buna yeni
kurgularımın suçu diyebiliriz!Bir süre daha böyle tek tük bölüm gelecek bilmiyorum ama diğer hikayelere göz atabilirsiniz onlar da çok iyiler.
Sizi seviyorum,iyi okumalar!
Kısa bir bolum ;')
§
Ruhumdaki tek düğüm kopar gibi oldu,yere düştü ve kırıldı.Akan kanlar yerlerden süpürülürken gözlerimden hayalet gibi dökülen yaşlar onlarla beraber temizlendi.
Şimdi karşımda gözlerimin içine bana aşk veya anlamlandıramadığım pek çok duyguyla bakan bir adam.
Onun gözlerine ise bakamayan ben.
Gözlerine bakarsam katil olurdum.Belkide olmuştum,o da düşmüştü benim zehirli oklarıma.Şimdi o oklar bana çevrilmişti,üç beş tane adamın elindeki oklar kalbime saplanmak üzereydi.
Yenilmek istemiyordum,yenilirsem kaybederdim.Ben kaybedemezdim,böyle kodlanmıştım.
Yenilirsen ölürsün Vera!
Ölürsen yenilirsin!
Bu iki cümle hayata tutunmamı sağlamıştı.Ne bir adam ne bir kadın bana bunları söylemişti,bunları benim zihnimdeki insan söylemişti.
Zihnimdeki o yaratık veya beni andıklarında söyledikleri gibi 'canavar' bana bunları birer birer çok önemli bir şiir gibi fısıldıyor,tüm hücrelerime birer birer sızıyordu.
Evet,vakit gelmişti.Herkesin yüzündeki maske yere düşmüştü.
Yüzümdeki o gülümseme hemen yerini aldı.Elimi Arel'in omzundan yere doğru indirdim.
"Sen Arel Alpay." Dedim baskın bir sesle,işaret parmagımı gogsune yapıştırdım.İtekledim onu elimle.
"Sen çok büyük bir hainsin!" Diye bağırdım yüzüne doğru."Yaşadığ8m herşeyin sorumlusu senken,benim dünyamı alt üst eden senken şuan ne dünyayı yıkıp yakmaktan bahsediyorsun!" Diye bağırdım.İki elimi göğsüne koyup onu geriye doğru itekledim.
"Ne anlatmam gerekiyor daha Vera?" Diye öfkeyle yüzüme doğru bağırdı.
"Neyse o!" Diye bağırdım,sesimiz boş yeşillik arazide yankılanıyordu.
"Sana aşığım! Seninle olabilcek her ihtimali göz önüne alıp,seninle olalım derken sen yine neden mahvediyorsun?" Diye konuştu.
"Sence tek sorun bende mi?"
"Tam olarak sende Vera.İş tam olarak sende bitiyor.Cunku alışmışsın bazı şeylere,nefret edilmeye.Sevilmemeye,aşık olamamaya... Benimle olmuyorsun ama O Barın denen adamla olurdun değil mi? Hala onu bekliyorsun Vera değil mi?"
Durdum.
Bunu bana nasıl söyleyebilirdi?
"Öyle bir şey yok." Dedim baskın bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİNA
General FictionKaranlığın gücü ışıklar yanana kadardı,karanlık aydınlığa kavuşursa bu bir cinayet olurdu. İki gücün öfkesi birbirlerini harlamaya devam ettikçe karanlık ve aydınlık asla kavuşamayacaktı -İki vahşinin vahşeti... -Benlekaybolmuşum -Adelina !KİTAPTA K...