(Medya:Vera Adelina)
(Herkese Merhaba öncelikle,
Nasılsınızz yeni yılınız nasıllll
Benim şuanlık iyi gidiyor gibi
Umarım sizinde iyidiiiiiiiiirrr)§
Bu gün bir cinayet işlemeye gidiyordum,bu cinayet o kadar zevkli olacaktı ki düşündükçe heyacanlanıyordum.
Bir iş adamını öldürecektim.
Bu adamın ismi Koray Peker'di Koray Peker yurt dışında çok fazla suç işlemiş ve bunları başkalarının üzerine atarak olaylardan sıyrılan;bağımlı
tecavüzcü,ayyaş ve kahpenin tekiydi.Bu gün onu öldürmek için sabırsızlanıyordum,üzerinde yeni işkence yöntemleri deneyecektim ve Ares'in bana söylediği,benim hırsımı alamadığım bütün herşeyin acısını Koray itinden çıkaracaktım.
Ares'in bana karşı söylediği sözlerin nedenini bilmiyordum fakat ne söylerse söylesin bunların benim canımı yakmasının ve güçsüz düşmemin nedeni geçmiş zamandı,adı üstünde geçmiş zaman.
Ares benim hayatımda asla bir yere sahip değildi olamazdı da o artık benim için yanımdan geçen yabancıdan bile daha yabancıydı,onu eskisi kadar önemsemiyordum ve bu onu çıldırtıyordu,buna emindim.
Muhtemelen bunun için bana o kadar can yakıcı sözler söylemişti.
Ben uzun yıllar sonra ilk defa ağlamıştım,bu benim için çok zor bir şeydi,uzun yıllar boyunca o kadar çok şey yaşamıştım ki ağlayacağım ama beynim bu olayda ağlamayı seçmişti,ben her zaman güçlü bir kadın oluyordum her koşulda,her şartta.
Ben hâla güçlü bir kadındım aksini kimse iddia bile edemezdi,o cürreti kimse gösteremezdi.
Ben olağan üstüydüm.
Benim bütün vücudum kendiliğinden bir mızrak olarak doğumuştu,benim yaratılışım böyleydi.
Ares ise sıradan bir yavşaktı,şuan ne yaptığını bilmiyordum ama onu bıçaklamıştım.Muhtemelen şuan ağlıyor veya kendini yerden yere atıyordu.
Düşüncelerimden sıyrılmamın sebebi mekana gelmiş olmamdı.
Mekan oldukça normal bir yerdi fakat içerde Koray Peker ve dostları vardı.
Böyle sıradan yerlerde iş konuşması yapıyorlardı.
Yersen.
Mekana girdiğimde randevu aldığım 8 numaralı masaya geçtim,garson menüyü getirdiğinde klasik aptal soruları sıralamaya başladı.
"Hoş geldiniz Efendim,ne alırdınız?"
"Bir kadeh viski lütfen"
Şuan tüketebileceğim maksimum şey buydu yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİNA
Ficción GeneralKaranlığın gücü ışıklar yanana kadardı,karanlık aydınlığa kavuşursa bu bir cinayet olurdu. İki gücün öfkesi birbirlerini harlamaya devam ettikçe karanlık ve aydınlık asla kavuşamayacaktı -İki vahşinin vahşeti... -Benlekaybolmuşum -Adelina !KİTAPTA K...