Medya:Arel Alpay
(Selam Canpareleriiim,bunu benim dilime bir okurum taktı kendisini çok iyi biliyor...
Ve bende size böyle seslenmek istiyoruumm çok hoşuma gitti çünküü,bir aradan sonra kitabıma devam etme gereği duydum ben yazmadan ve paylaşmadan duramıyoruum)(Her neysee,bu bölümden iyi yorumlar ve okunmalar bekliyorumm)
(Ve biraz şu Arel'imin tiplerine bakınn ben bunu yeriim,tiplere bakk)
(Neyse bu bölümde bir şey yapmak istiyorum ben bu bölümü kitabımı yazarken bana hep destek olan kişiye,değerlime ithaf etmek istedim...
Meliymel bu bölüm onun için olsuun)(İyi okumalar!)
§
Bu gün Arel Alpay ile bir görüşme yapacaktık.
Açıkcası pek merak etmiyordum ama teklifler bana her zaman heyecan yaratırdı.
İki gün öncesinde bana bir itirafta bulunmuştu,kendisinin o çok ünlü ve teknikleri fenomen olmuş olan İtalyan katili olduğunu söylüyordu.
Ufak bir cinayet ile bunu hemen anlayabilirdim.
Bu gün bir cinayet işleyecekti gözlerimin önünde,eğer o ufak ama benim için o olduğunu kanıtlayacak dokunuşu yaparsa katil olduğuna inanabilirdim.
Üzerimde ise beyaz bir crop,siyah blazer ceket ve siyah ispanyol paça bir pantolon vardı.
O cinayetini işlerken ben zevkle izleyebilirdim.
Ortak noktada buluşacaktık ve benim seçtiğim bir kişiyi öldürecekti.
Seçtiğim kişi Koray Peker'in avukatıydı tabii ki.
Avukat Arel Alpay'ın Malikesindeki bir depodaydı.
Çok istemişti orda öldürmeyi.
Evden çıktığım gibi arabama bindim ve son gazla malikaneye geldim.
Beyaz ve gold tonlardan oluşan gerçekten göz yormayan bir malikaneydi.
Bildiğim kadarıyla ve benim bildiklerim genelde doğru olur Arel evinde tek yaşıyordu,haftada bir evine gelinip temizliği yapılıyordu.Yemek işini ise malikanesinin yakınlarında müstakil bir evde kalan yardımcısı yapıyordu.
Aras nerede kalıyordu pek bir fikrim yoktu fakat oda buralarda yaşıyor olmalıydı.
Ya da Arel'le aynı evde aynı yatakta yatıyordu.
Malikaneye giriş yaptığım anda kapıda bir kadın belirdi.
Kadın beni görür görmez başını eğdi ve ellerini birbirine bağlayarak beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİNA
General FictionKaranlığın gücü ışıklar yanana kadardı,karanlık aydınlığa kavuşursa bu bir cinayet olurdu. İki gücün öfkesi birbirlerini harlamaya devam ettikçe karanlık ve aydınlık asla kavuşamayacaktı -İki vahşinin vahşeti... -Benlekaybolmuşum -Adelina !KİTAPTA K...