İNİŞ

30 6 4
                                    

Hepinize selam arkadaşlar, ben final yapmaktan vazgeçtim haberiniz olsun. İyi okumalar.

Ben artık bodrum katına girmek istiyordum. Kızlar ile girecek olmam benim için daha iyiydi. En azından korkmuş olmayacaktım. Bodrum katına ilk giren öğrenciler biz olacaktık ve bu tahmin edilecek kadar kolay olmayacaktı çünkü çok karanlıktı ve değişik sesler geliyordu. Ben oraya tek başıma girseydim korkudan kalp krizi geçirirdim. Zaten korkak biriyim.

Ben artık dayanamadım ve kızlara

"Kızlar, ne zaman gideceğiz? Ben hemen bulmak istiyorum kızı."

"Sakin ol Sıla, gideceğiz ama şimdi değil."

"Ben kıza bir şey olursa diye korkuyorum."

"Merak etme bir şey yapacaklarsa diyeceğim ama şimdi değil daha önce yaparlardı."

"Ben neden bu kadar merak ettiğimi anlamıyorum."

Ben bazı geceler uyumuyorum ve kendime neden merak ettiğimi soruyorum ama bir cevap bulamıyorum. Sanki o kız ile bir bağım var gibi.

"Kızlar kahvaltı zamanı geldi saklanmamız lazım hadi hızlı olun hemen saklanalım."

"Evet yoksa bugün kızı bulamayız."

"Hadi çok hızlı birazdan nöbetçi hoca gelecek."

Kızlarla saklandıktan sonra hoca geldi ve biraz odaya bakıp gitti. Biz dolaplarımıza saklanmıştık. Nasıl girdiğimizi sormayın. 

Hoca gittikten sonra biraz bekledik. Eğer hoca gitmediyse biz ya müdürün odasına ya da yemekhaneye gidecektik. Bizim korktuğumuz müdürün odasına gitmekti. Aslında bir sorunumuz daha vardı. Eğer müdür kameralara bakıyorsa bizi yanına çağıracak ve okuldan atılacağız. Ben içimden müdür kameralara bakmasın diye dua edip duruyordum.

Her zaman bir maceraya katılmak istemiştim. O macerayı ya bugün yaşayacaktım ya da müdürün odasında son bulacaktı. 

"Kızlar artık çıkalım galiba hoca gitti ses gelmiyor."

"Çıkmaya korkuyorum ben. Ya müdür kameradan bakıyorsa."

"Yok bakmıyordur bugün 9. sınıfların odasında kontrol yapacaktı müdür."

"Doğru ben onu unuttum iki saattir boşuna korkmuşum."

"Merve ne has bir şey demedi hocaya."

"Ben ikna ettim onu. Bu arada Merve kızı bulmamızı neden istemiyormuş biliyor musunuz?"

"Hadi anlat çok merak ettim."

"O kız Merve' ye iftira atmış o yüzden."

"Ama yine de Merve yanlış yaptı. O kıza olan sinirini bizden çıkarttı."

"Haklısın ama birazdan bu konuşma yüzünden odadan çıkamayacağız."

"Evet hadi gidelim ama çıt çıkartmak yok."

"Ben kapıyı açıyorum sen bak Gamze."

"Tamam, kimse yok gidelim."

"Hadi siz önden gidin ben geliyorum."

Kızlarla birlikte bodrum katının önüne geldik ve bir iç çekip kapıyı açtık. Büyük ihtimalle müdür ve diğer hocalar bir öğrencinin buraya girmeye cesaret edemeyeceğini bildikleri için açık bırakmışlardı kapıyı. Tabii bizi es geçmişlerdi. 

Kapıyı açtıktan sonra ben içeri baktım ama içeri zifiri karanlıktı. Bir şey göremiyordum. Kızlardan birinde telefon aldım ve telefon ışığını açtım. Yine azda olsa bir şeyler görünüyordu. Ben lamba anahtarı var mı diye bakarken duvarda bir tane gördüm ve lambalar yandı. Burası çok büyüktü ve her yerde bir eşya vardı. 

Neden en heyecanlı yerinde kestin diyeceksiniz biliyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Final yapmamı bekleyenler size söylüyorum kudurun.

YATILI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin