KORİDORDAN GELEN SES

69 6 1
                                    

Sabah olduğunda kızlara gelen kadını anlatmak istedim. Kızların bana inanmayacağını biliyordum ama sadece şansımı denemek istedim. Biri bana bunu anlatsaydı ben asla o kişiye inanmazdım ama bu sefer bunu yaşayan bendim. Bence o kadın bir öğretmendi ama öğretmene benzemiyordu.

 Sabah benden sonra kalkan ilk kişi Döndü olmuştu. Döndü beni sevmişti. Ben de onu biraz sevmiştim ama biraz fazla değişik davranıyordu. Sanki daha önce bir olay olmuş ve Döndü olayı yaşamış gibiydi. Ya da Döndü olaya şahitlik etmiş gibiydi. Hep gözünde bir korku var gibiydi ama bunu belli etmemeye çalışıyordu. Bir katil havası vardı onda. Sanki bu okulda cinayet işlemiş gibiydi.

Bugün ilk dersimizi işleyecektik. Kızları uyandırdım ve 

-Hadi kalkın artık acıktım ben. Hem bugün ilk dersimizi işleyeceğiz.

-5 Dakika daha anne.

-Ne annesi Merve hadi kalk.

-İlk ders günü bugündü, dedi Merve. Kafası o kadar fazla karışmış ki beni annesi zannetmişti. Merve yataktan kalktı ve tuvalete gitti. Bende diğerlerini kaldırmaya çalıştım ama zar zor uyandırabildim. Kızların neden eski okulumuza geç kaldığını anlamış oldum.

Kızlar uyandıktan sonra sınıfa gittik. İlk ders sosyaldi. Bizde boş sıralara oturup hocayı bekledik. Hoca geldiğinde öğrenci zannettik. Bu kadar egolu bir hoca ilk defa görmüştük. Hoca o kadar egoluydu ki öğrencileri kölesi gibi kullanıyordu resmen. Hatta benden tahtaya yazı yazmamı bile istedi. Neymiş hanımefendinin eli ağrıyormuş tahtaya yazı yazınca. İşte tam o sırada anladım, bizim bu kadınla işimiz çok ama çok zordu.

Ders bittiğinde hoca bizi yanına çağırdı.

-İnanın sizi hiç sevmedim. Büyük ihtimalle sizi dersten geçirmem, dedi. Biz de bir şey diyemedik.

Gece olduğunda yatmak için ışığı kapattık. Ben ve kızlar uyuyamamıştık. Döndü henüz odaya gelmemişti. Biz de gelir ne de olsa dedik ve umursamadık. 5 dakika sonra bir çığlık sesi geldi ama bu sefer sadece ben değil hepimiz duymuştuk.

Bu bölüm bu kadardı diğer kitabımı da okumayı unutmayın..

YATILI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin