0.1

342 11 5
                                    

Kız karakter yeşil gözlü kızıl saçlı, farklı hayal edip de son anda hayallerinizin yıkılmasını istemiyorum, aynı zamanda kızların okul forması etek-gömlek, erkeklerin okul forması pantolon-gömlek.

Olcay Şentürk

Etrafıma öylesine bakınıyordum. Geçen seneki asosyalliğime karşın bu yıl arkadaş edinmek istiyordum.

Kollarımdaki izleri gömleğimin altına giydiğim turuncu ince kazakla kapatmıştım. Derince yutkundum, sınıfa girdim. Etrafıma baktım.

Enerji saçıp arkadaş canlısı olan tiplerden olabilirdim, sınıftaki Görkem gibi.

Çok yapay dururdu çoğu insanla konuşmak istemezdim.

'Keko kızlar' grubuna da kolayca girebilirdim. Zaten tek yapmam gereken bir iki mevzuya girmek olurdu. Bu düşünceyle başımı gülerek onaylamazca salladım.

Bu ihtimal bile değil!!!

Sporcular vardı, e erkeklerden oluştuğu için girmek istemiyordum.

Testesteron hormonu başımı ağrıtır.

Çalışkan öğrenciler de en önde yerini almıştı, ve Hakan da. Hakan okulun 1.siydi. Ben de birinciliğe oynuyordum fakat çalışkanlar grubuna hiç girmemiştim.

Hakan'dan az buçuk etkilenmiyor değildim.

Ben en arkada sessizdim hep. Arkadaşsızlıktan kafayı yememek için ders çalışarak bu duruma gelmiştim.

Ama sessizler grubunda da değildim çünkü onlar çalışkan değillerdi.

Ve sessizler genelde tek takılırdı, beni saymazlardı.

En arkada oturmamalıydım bu yıl. Herkesin kötü kötü baktığı sıraya döndü bakışlarım.

Adını kimsenin söylemediği hatta belki kimsenin bilmediği çocuk. Gay olduğu yayıldığı için dışlanıyordu sanırım.

Ben de dışlanıyordum. Kendimi dünyadan dışlanmış hissediyordum?

3.sırada oturduğunu görünce rahatlıkla yanına doğru yürüdüm.

Bana anlamsızca baktı. "Yanın boşsa oturabilir miyim?" dedim gülümseyerek.

Kerem bağırmıştı. "Yanlış taşa oynuyorsun kızıl! O çocuk top, gel benim yanıma" diyerek güldü.

Ona döndüm. "Senin aksine ben beynimle düşünüyorum! Her şeyi alt tarafından yorumlama!" dedim sinirlice.

Ve tekrar o çocuğa döndüm. "Cevap bekliyorum" dediğimde. Kafasıyla onayladı.

Çantamı yanındaki yere astım. "Ben Olcay" dedim tüm samimiyetimle.

Elime ve anlık olarak bana baktı. "Deniz" dedi. Ve önüne döndü.

"Niye adını Deniz koymuşlar? Bence gözlerin mavi olduğu içindir." diye tahmin yürüttüm.

Bana kısa bir bakış attı. "Gay kanka kazanmaya çalışıyorsan yanlış yerdesin, Amerika filmleri gibi sanma her şeyi" dediğinde kaşlarım çatıldı.

"Aslında hayır. Sadece bu dünyaya ait hissetmiyorum, belli ki senin de ayrı bir dünyan var. O yüzden tanışmak istiyorum" diye mırıldandım.

İptilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin