-2 yıl sonra-
Selin'in ağzından:
"Buyrun siparişiniz hazır"
Günün son siparişi olmasını umarak müşteriye içeceğini uzatmıştım.
Bir an önce işten çıkıp Umra ile buluşmak istiyordum, ne de olsa yaz gelmişti ve en yakın arkadaşımla denizin tadını çıkarmak ve doyasıyla eğlenmek benim de hakkımdı.Bu sene İngilizce edebiyatı bölümünde ikinci sınıf öğrencisi olacaktım ve en güzeli de hayalimdeki bölüm olduğundan ve de severek dinlediğimden dersler benim için birer terapi gibiydi.
Yaz tatilinde ise bundan iki yıl önce çalışmaya başlayıp, okuldan dolayı bırakmak zorunda kaldığım işe başlamıştım. Üç ay da olsa burada çalışmak ve kendi harçlığımı çıkarmak istiyordum.
"Bana yaklaşık elli tane, elinizde hiç kalmamış malzemelerden yapılmış milkshake lütfen"
Sesini duyduğum an gülümsedim ve mutluluk kaynağım olan Umra'ya baktım.
"Gelmişsin!" Sevincimi saklamadan tiz sesimle çığlık attım."Tabi ki geleceğim ne sandın? Zaten işten akşam çıkıyorsun. Eve gelmesi,hazırlanması derken rahat bir saat geçiyor ve bende bu bir saatte seninle bolca dedikodu yapabilirken neden buluşmayı bekleyeyim değil mi?" Tezgahın arkasına geçip bana kocaman sarıldı.
"Müthişsin kardeşim fakat benim için yaptığın bu minik jestleri Serkan öğrense eminim beni çok kıskanacaktır" diyerek üstümü değiştirmek için depoya doğru ilerledim.
Omuzlarını silkip lafımı ciddiye alan Umra
"Olsun. Hem niye ben onun peşinden koşacağım ya,ben kızım bir kere o benim peşimden koşmalı"
Söylediklerine gülümseyerek bir karşılık verdim ve istemsizce iki gün sonra gerçekleşecek tatili düşünmeye başladım.Dört genç. Bir villa. Tatil köyü.
Yaz tatili için hayal edilebilecek en güzel senaryolardan bir tanesi olabilirken benim içimi yiyip bitiren bir korku haline gelmişti çünkü Umra ve Serkan dışında olacak o bir kişiyi tanımıyordum."Hâlâ neden çalıştığını anlamıyorum,ailenin durumu yerinde ve tatilde buraya gelmişim ama sen hep çalışıyorsun,aşırı saçma." Memnuniyetsizliğini dile getiren Umra haklıydı fakat kaçırdığı bir detay vardı. Bir kardeşim vardı ve küçük olduğundan ona çokça harcama yapılıyordu. Kendimi aileme yüklememek adına reşit bir birey olarak kendi paramı kendim kazanmak istiyordum.
"Ne güzel tecrübe işte,sende boş boş partileyeceğine bir işe girebilirsin" o görmese bile gözlerimi devirip önlüğümü çıkarıp dolaba yerleştirdim.
"Ben halimden memnunum valla,seni de sürpriz kişi ile tanıştırmak için çok sabırsızlanıyorum" son harfi uzatarak söylemiş ve ellerini çırpmıştı.İsmini dahi bilmediğim bu şahıs her kim ise Serkan ve Umra beni onla tanıştırmak için can atıyorlardı. Dörtlü,çift tatili yapacağımızı düşünüyor olmalılardı ama benim tek isteğim sadece okul ve ev stresinden bir nebze olsun uzaklaşıp,kafa dinlemekti.
"Umra seni üzmek istemem ama ben ilişkiye hazır değilim üstelik tanımadığım etmediğim birisi. Ondan hoşlansam bile buralarda oturmuyor ve mesafeler bana göre değil en iyi sen biliyorsun" kaşlarımı çatıp devam ettim. "Bu zamana kadar benle tanışmak isteyen çok kişi oldu ama hepsini red ettim. Sizin bu sır gibi sakladığınız arkadaşta bir istisna olmayacak. Sırf seni kırmamak ve senle vakit geçirmek için bu tatili kabul ettim ama lütfen Serkan ile saçmalıklar yapmayın" ne dediğimi anlamıştı bu yüzden sessizce kafasını sallamakla yetindi.
"Yine de ondan hoşlanacağından eminim çünkü gerçekten çok yakışıklı,üstelik o da uzun süredir ilişki yapmamış" imalı bir şekilde bana omuz çarpıp kıkırdadı.
"Ne diyebilirim ki,Allah sahibine bağışlasın ama beni lütfen bu işlere karıştırma"
Pes edercesine ellerini havaya kaldıran Umra "peki peki sen nasıl istersen ama bu gelmiş geçmiş en güzel tatil olacak" diyerek koluma girdi ve sahil keyfi yapmak için doğrudan dışarı çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mesaj Uzağındayım
Novela Juvenilsevgilisinden yeni ayrılan Emre ani bir öfke ile sevgilisinin numarasını silmiştir ve pişman olsa da ona hiç bir şekilde ulaşamaz. Ardından geçen haftalar sonrası rüyasında bir telefon numarası görür ve birden bu numaranın sevgilisinin numarası oldu...