7

2.2K 292 268
                                    

•ڕق•

«هم؟!!» بەرز بوومەوە لە باوەشی بەڵام هێشتا لە تەنیشتی بووم

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«هم؟!!» بەرز بوومەوە لە باوەشی بەڵام هێشتا لە تەنیشتی بووم... «ئەو منداڵە چۆن بوو؟!»چاوەڕێی وەڵام بووم...

چاوەکانی بە هێمنی بەرز کردەوە...«سێکس..لە رێگای سێکسەوە»شۆک بووم زیلەیەکم لە نێوچەوانی خۆمدا...«من مەبەستم ئەوە نیە»بە خێرای وتم...

«مەبەستت ئەوەیە چۆن کردمان؟!»
«نەخیر ناا...»خەریک بوو بگریم من زۆر شەرمەزار بووم .. «دەڵێم ئێوە لەگەڵ سابرینا نزیک بوون؟!»بە نزمی وتم..

«ئێمە هاوسەرین ئانی»شکان....«بێباک دەردەکەوم بەڵام هێشتا سابرینا هاوەسەری منە ...»دووبارە شکان.

«سابرینام بە دڵە لە رووی جەستەیەوە ئافرەتێکی باشە» دووبارە ... قسەکانی بێدەنگی کردم ...وەک ئەوەی چەندین ساڵە شتێک دروست دەکەم بەڵام لە یەک چرکەدا دەروخێت...

سەرم جوڵاند بە هێواشی پاشان هەڵسامەوە ... «پێویستە بڕۆم»

«شەوێکی باش»

وەڵامم نەدایەوە ژوورەکەم جێهێشت... پاشان بە خێرای گەرماوە ژوورەکەم بۆچی لە یەکەم رۆژ ئەم شتانە روودەدەن.

لەسەر جێگاکەم پاڵکەوتم... من بیر لە چی دەکەمەوە؟!


.
.

«جیمین!!»بە شەیتانی وتم ... ئەویش بە شۆکەوە سەیری کردم «ئەمرۆ دڵخۆش دەردکەویت زیاتر لە دوێنێ»جەنگکووک قسەکەی بۆ تەواو کردم..

ئێمە بە نەگریسی سەیری یەکترمان کرد...«مەبەستتان چیە؟!»جیمین بە پاکی وتی تۆزێک ئاوی خواردەوە...

«دەڵێم رووخسارت زەرد بووە .. زۆر تینوو دەردەکەویت»من وتم .. «راست دەکەیت پێستی وشک بووە ..»جەنگکووک وتی..

«پێموابێت هی کەشەکەیە»لەبەردەم ئێمە دانیشت .. «نا لەوانەیە ئاوی زۆرت بەکارهێنابێت»جەنگکووک وتی پاشان دەستی کرد بە پێکەنین..

منیش لەگەڵی پێکەنیم...جیمین چاوی بچوک کردەوە

«ئێوە دەکوژم»هەڵسایەوە...«راکە ئانی»جەنگکووک وتی منیش قیژاندم....
«ئێمە مەبەستمان ئەوە بوو تۆ زۆر میز دەکەیت»وتم رامکردە هۆڵەکە جەنگکووک لە پێشم دەرۆشت..

little lady //k. thWhere stories live. Discover now