Pov Buster (znowu😔)
-WOW
To miejsce. Po prostu wow. Wszystkie domy podobne do siebie, brak bram furtek. Angielskie uliczki. Od dziecka marzyłem żeby mieszkać w takim miejscu a tym bardziej w jesien. Przecież to musi być coś pięknego! Wieczorne spacery w takim miejscu. No Wow.
Wypakowywałem różne pudla z bagażnika aż ktoś na mnie skoczył. To nie był Gus.-CZESC KUZYNIE!
Zaraz. Co- . Lola? Co ona tu robi?
-LOLA?! CO TY TU?!!
-RODZICE CI NIE POWIEDZIELI?! Przeprowadziłam się tu miesiąc temu! Najwyraźniej chcieli Ci zrobić niespodziankę. Jak ja się nie mogłam doczekać aż zamieszkamy tak blisko siebie!
Z Lola zawsze mieszkaliśmy daleko od siebie. Jest dla mnie jak rodzina (ona nią jest..😞)(Buster dwubiegunowosc)
A teraz? Będziemy chodzić do tej samej szkoły, mieszkamy blisko siebie i co najważniejsze będziemy się prawie codziennie spotykać!-Dobra Chodź weźmiemy wasze bagaże i przejdziemy się po okolicy co powiesz?
-TAKK
Myśleliśmy że wzięcie tych wszystkich rzeczy zajmie nam maksymalnie godzinę. Trochę się w obliczeniach pomyliliśmy.. Zajęło to nam prawie 3 godziny. No tego się nie spodziewałem ale od razu po skończonej robocie poszliśmy się przejść. Lola pokazała mi tu prawie wszystko. Gdzie są sklepy gdzie każdy jej znajomy mieszka gdzie będziemy chodzić do szkoły
Dochodziła powoli godzina 21. Było jeszcze Jasno ale postanowiliśmy pójść do mojego nowego domu. Zapomniałem powiedzieć ale Moj pokoj był dwa razy większy niż ten stary. Gus również dostał większy pokój niż wcześniej.
Gadałem jeszcze z Lola o głupotach i o tym że koniecznie jeszcze przed końcem wakacji muszę poznać jej jak ona to powiedziała "Wow mega uwu skibidi ohio grimejs szejk sigma znajomych". Ja nie wiedziałem że Lola taka młodzieżowa jest.
Lola postanowiła ze zostanie u mnie na noc bo jej się nie chce wracać do domu i mamy jeszcze dużo do obgadania. Przy Loli czuje się dziewczyna 😔. Ale to przez jej tą całą aurę. Chciałem poczęstować moja kuzynkę jeszcze żelkami które mi jeszcze z podróży tu zostały ale nie chciała pipa ode mnie wziąść nawet jednego. Jej wytłumaczeniem było to że mogłem coś do nich dodać i że mają za dużo kalorii. Wątpiła w to pierwsze bo jakby kto by chciał otruć takie cudeńko (😘).
Lola jest na diecie. Nie je wogole słodyczy. Jedyne co zje na slodko to jakiegoś owoca ale i tak nei za dużo bo to też ma kalorie. (Mogę zrobix osoby rozdzial o przeszłości loli jak chcecie😔)
____________________________________
(skip time)Rano /
Moja kochana kuzyneczka postanowiła że obudzi mnie w niecodzienny sposób 🥰
Wzięła mały pistolecik na wodę z jakiegoś jeszcze nie rozpakowanego pudla z pokoju Gusa, napełniła go woda i zaczęła we mnie strzelać. Na początku w twarz później gdy zacząłem do niej krzyczeć w usta Oczywiście musiałem się zakrztusić kranówką 😊. Skończyłem z mokrymi gaciami i mokrymi włosami które jak Lola powiedziała dodały mi uroku.
Lola powiedziała że chce żebym poznał się dziś z jej przyjaciółmi. chcąc nie chcąc musiałem na ten moment wyprosić kuzynkę z mojego domu. Bo jeśli mam się poznać z jej przyjaciółmi muszę jakoś wyglądać.
___________________________________________Elo mordeczki moje kochane 😍🥰 Jak zycko? Dziś taki krotki rozdzial bo nie chce wszystkiego w jednym pisać. ALE OBIECUJE ZE ZROBIE KIEDYS TAKI AN PONAD 1000 SLOW 😇. Jeśli to czytasz z rana to miłego dzionka ci życzę a jeśli wieczorkiem to dobranoc (W tym tygodniu jeszcze będą chyba 2 albo 3 rozdziały ale nie wierzcie mi tak o bo ja mówię coś a tego nie robie 😔).
Elo pa (nei promuje już tiktoka chyba że ktoś bardzo chce)😘😘
Jeszcze sorry jak jest jakaś literówka buziaczki😻💋
CZYTASZ
Bez Serca❤️🩹 | BRAWLSTARS | BUSTERXCHESTER
Novela JuvenilOd przyjaźni do miłości elo😼💪✌😻💋🗿 (Nie umiem pieac wiec pozdrrki) (BTW pierwsza rozdziały są słabe😭)