Choooooolerna choroba🤧

188 20 18
                                    

Pov Chester

Przysiegam że nienawidzę być chorym. To najgorsze co może być w życiu, zakany nos, ból gardła, głowa jakby miała zaraz eksplodować, wodospad glutów z nosa.. Eww..
I ja to wszystko mam. złapałem to po powrocie od Draco.

31 jest halloween więc muszę być zdrowy do tego czasu, mam 4 dni wiec powinienem  wyzdrowieć na spokojnie, Bo inaczej mogę przegapić pierwszy halloween z Busterem. A tego nie chce.. Nie byłem tez ostatni raz w szkole, Lola napisała do mnie dosłownie milion wiadomości w stylu : Wszystko w porządku słonko?, :c , Chcesz pogadać? , Martwimy się kochanie. Kto się martwi? Lola, Mandy, na Maisie bym nie liczył, Buster?..
Ohh oni (on) są (jest) tacy (taki) słodcy (slodki)😍

Mojej mamy nie było w domu, taty również. Rodzeństwa nie mam. Dostałem tylko wiadomość od mamy żeby siedzieć pod kocem I zagrzać sobie rosołu i herbaty a jak coś to mam dzwonić gdzie są jakieś leki czy coś. Za rozkazem mojej mamy zagrzałem sobie rosół i zaparzyłem herbaty (ofc zimowej)
Postanowiłem że obejrze sobie do tego telewizję, Buster mi ostatnio gadak o jakimś ninjago? Mówił że świetna bajka imega poleca, coś o tym słyszałem ale totalnie nie wiem o czym to jest. No ale jak Buster poleca to musi być zajebiste.

Mijały godziny a ja czułem się co raz to lepiej. Rosół mamusi dziala😼❤
Zbliżał sie tez wieczor godzina 19 wiec poszedłem tez się wykąpać. Ubrałem moją ulubioną piżamkę w pączusie kolorowe z posypką! Zjadłbym takie😪 Zrobilem sobie jeszcze popcorn do oglądania Reziego i wziąłem kufel piwa mojego ojca i nalałem sobie aż po brzegi soku pomarańczowego (najlepszy).
Oglądałem do późna, położyłem się dopiero do łóżka o 2 w nocy wiec dosc późno jak na mnje bo zazwyczaj chodzę spac o 23/24

Obudziłem się rano z strasznym bólem głowy jak i pleców do tego chciało mi się wymiotować, może jednak ten pocorn na noc nie był za dobrym pomyslem w połączeniu z tym baniakiem soku
(nadal pysznego soku🥰)
Zaparzyłem sobie travisto, wziąłem apap i wziąłem takie gowno na plecy że sje kladizesz i tak ci kości strzelają (polecam)

Reszta dnia minęła mi spokojnie, no prawie, miałem jedno zdarzenie z toaleta tak lekko to ujmując zapchałem toaletę. Coz to nie moja wina tylko tego gównianego popcorn no ale co się stało już się nie odstanie. 2 dni do halloween, Tak starsznie chce być już zdrowy

___________________________________

Boz eale chyj rozdzial ale dobra niech będzie żebyście małe cipy miały xo czytać🙂 / A j tak BTW to jestem na wyjeździe wice no sorry za błędy w roDzialen bo napewno jakieś bedaale musicie zy C dlane elo (nie pami3tam co jeszcze miałam powiedziec😔)

Bez Serca❤️‍🩹 | BRAWLSTARS | BUSTERXCHESTEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz