Pov Chester
"Drogi pamiętniczku... Miesiące mijają a ja nadal z wielkimi uczuciami do tego jednego rudego chłopaka... Moje przyjaciółki uważają że trzymanie tylu emocji w sobie na raz jest niezdrowe, ale ja czekam na odpowiedni moment, nie mogę powiedzieć moich wszystkich uczuć tak o, co jeśli on by nie odwzajemnił moich uczuć.. Strasznie mnie to męczy... Jednak staram się być dobrej myśli, wyobrażam sobie nas jako już dorosłe osoby, Mamy rodzinę, trójka dzieci i piesek, Jedna dziewczynkę i dwóch chłopców...-"
Moja przyjaciółka Mandy wystraszyla mnie od tyłu, szybko zamknąłem mój pamiętnik i zaczęliśmy rozmawiać. Poszliśmy razem do klasy i oczywiście Usiedliśmy obok siebie, Mandy cala lekcje opowiadała mi o jakiejś dziewczynie, mówiła jaka to ona jest boska i chyba się w niej zakochała.. Nie za bardzo słuchałem... Rysowałem na ostaniej stronie w moim pamiętniku mnie i Bustera, Mandy czasami zerkala w moj zeszyt ale również ją to tak nie zainteresowało, lekcja powoli dobiegala konca ja znowu rysowałem w pamiętniku przy tym nucąc sobie piosenkę... "Zadzwoń do mnie" Uwielbiam ta piosenkę, to zdecydowanie mój vibe!
ogólnie kocham polskie piosenki!!Lekcje mijały a ja znow o chlopaku, myślałem trochę czy może dać mu liścik z zaproszeniem na randkę? Oczywiście nie podpisałbym się żeby była niespodzianka!
Po ostatniej lekcji szybko pobiegłem do szatni przebrać buty I się ubrać, Kiedy wyszedłem ze szkoły miałem dziwne uczucie że czegoś zapomniałem.. Jednak nie sprawdziłem czy w plecaku mam wszystko.
Dopiero w domu zorientowałem się że zapomniałem mojego pamietnika... No to mam przejebane, jeśli znajdą to osoby z 3 albo 4 klasy będę prześladowany do konca szkoły albo do 4 klasy, a jeśli znajdzie to nauczyciel? Mogą mnie wyrzucić ze szkoły!
Mam nadzieję że znajdzie to któraś z moich przyjaciółek BYLE NIE BUSTER. Najlepiej jakby znalazła to Mandy ona by po prostu mi go oddala nawet by nie czytała, poznała by go po okładce. Jest ona koloru pomarańczowego z niewielkimi naklejkami w kształcie wisienek..Bałem się w chuj.
Pov Buster
(Już chyba wiadomo co i jak 😈🙏💥‼️🔥)Po lekcjach musiałem zostać troche w sali lekko ja uporządkować po całym dniu, nie zajęło mi to dlugo bo mieliśmy w sali tylko 1 lekcje (jkbc to sala klasy Bustera wiec trzeba myjumyju) Zaczynała się następna lekcja wiec przez korytarz szedłem sam nie było ani jednej żywej duszy, i dobrze luvie byc sam... chyba że jestem z osobą która bardzo lubię... na przyklad z... Chesterem...
Bedac w szatni przebierajac buty pod ławka znalazłem... pamiętnik?... Był pomarańczowy z naklejkami.. wiśni...
Postanowiłem zabrać go do domu, nie była to moja własność ale i tak ja wziąłem, bardzo chciałem się dowiedzieć co pisze w środku lecz z tyłu głowy miałem uczucie żeby tego nie czytać... Może ta osoba sobie nie życzy?Gdy wróciłem do domu szybko się przebrałem w moje
ULUBIONE szare dresy
I czarna obcisła koszulkę (ZAPAMIETAJCIE TO!!!)
na siłownię, tak miałem w planach iść dziś na siłownię a co?Pamiętniku nie ruszałem w ogóle nawet go nie wyjmowałem z plecaka postanowiłem z nim zaczekać, albo do wieczora żeby go trochę przeczytać, wiem że nie powinienem ale moja ciekawość mnie okropnie zżera od środka musze chociaż trochę poczytać! albo do rana żeby jutro zwrócić go właścicielowi.. który nie wiem kim jest..
Po moim jakże extra treningu na siłowni przekapalem się i puściłem na telewizorze mega super pioseneczki takie jak "SOBOTA WIECZOR" "Ona mowi" "MÜRAKAMI" czy "AK47"
(jkbc w domu nie ma nikogo oprócz Bustera bo jego rodzice i gus pojechali do babci na tydzień)
Trochę sobie potańczyłem, zjadłem kolację i powoli szykowałem sie do spania, myślałem o tym pamiętniku, nie chce go czytać ale strasznie mnie ciekawi co jest w środku, no ale jeśli nie przeczytam to nie dowiem się kogo on jest i go nie oddam.. ARGHH CZEMU ZYCIE JEST TAKIE TRUDNE
Podjąłem decyzję, nie miałem wyboru wiec wybrałem obejzrenie pierwszej strony na której mogło by być napisane do kogo należy pamiętnik..
Usiadłem na łóżku i wziąłem kupę kartek w swojej ręce, nigdy nie rozumiałem prowadzenia pamietnika.. Po co? ktoś to może zauważyć.
Obejrzałem jeszcze raz dokładnie pierwsza stronę pamietnika i powoli go otworzyłem...
Chester. Zaraz.. Pamiętnik jest Chestera!
Przed tym jak się dowiedziałem że pamiętnik jest Chłopaka chciałem zobaczyć co jest w środku, a teraz po ty jak wiem że jest on czerwono-wlosego wiem że mam jeszcze większą chęć przeczytania tego...
Na szczęście się powstrzymałem, odłożyłem pamiętnik na biurko i położyłem się spać... Uff.../Rano w szkole/
Pov Buster
Wchodzac do szatni zauważyłem Chestera siedzacego na ławce i rozmawiającego z Lola, szybko do niego podbiegłem zdjąłem kurtkę i plecak I zacząłem szukać pamietnika..
-Uu Buster czego tam szukasz w tym plecaku?... -powiedziała zaciekawiona Lola-
-Nic dla ciebie kuzynko spokojnie.- odpowiedziałem jej dalej szukając zgubionej rzeczy Chestera,- O tu jest...-powiedziałem cicho pod nosem-
-Co masz?...- zapytał cicho chłopak-
-To chyba twoje Chester- Odpowiedziałem mu miło z szczerym uśmiechem na twarzy- chlopak zaskoczony nie wiedzial co odpowiedzieć na zgubiony pamiętnik, wziął go do ręki obejrzał do okola i zajrzał do środka- Skad to masz? Czytałeś co jest w środku? -zapytal niepewnie-
-Wczoraj po lekcjach znalazłem go pod ławka tutaj w szatni.. A no I nie, nie nei czytałem go, chociaż bardzo miałem ochotę heh..
-Dzięki Bogu...- szepnął chłopak do siebie-
- A tak w ogole Chester...- Może wpadłbyś dziś do mnie? wiesz... jutro sobota i mógłbyś zostać na noc noo a uwielbiam spędzać z tobą czas... I moich rodziców nie ma w domu. -Chłopak zaskoczony szybko wstał i zaczął skakac z radosci i się zgadzać.
Jak ja go kocham...
_______________________________
Yyy elo? Jestem chora i nei mam tabletu wiec nie gram w bsa i nie robię editow wiec pisze nowy rozdział ff z góry sorry za błędy I wgl "Kiedyś obchodziło teraz chodzi mi o cycki" Dziękuję za piekny cytat elo
CZYTASZ
Bez Serca❤️🩹 | BRAWLSTARS | BUSTERXCHESTER
Ficção AdolescenteOd przyjaźni do miłości elo😼💪✌😻💋🗿 (Nie umiem pieac wiec pozdrrki) (BTW pierwsza rozdziały są słabe😭)