Dankwoord

4 0 0
                                    

21/4/2024

Lieve lezer,

Daar zijn we weer, aan het einde van een tweede novelle voor het Open Novella Contest 2024. Dit is mijn laatste Nederlandse novelle, dus bij deze heb ik de Nederlandse ONC gehaald! Voor de Engelse moet ik nog even door.

Dit verhaal was wel speciaal, want ondanks dat het begon met amper een outline, groeide het uit tot een goed verhaal met een ontwikkeling voor elk van mijn personages. De personages zijn zelf aan de haal gegaan met dit verhaal en het is goed gekomen. Dus bedankt aan Jennifer en Nicole, die dit verhaal van hun gemaakt hebben.

Dan wil ik de mensen die me hebben geholpen met enthousiasme terwijl ik dit verhaal schreef. Mijn speciale dank naar Emma ( EmmaH_27 ) voor het sprinten, meedenken en meeleven met mijn verhalen over red flag guy en green flag guy en Keira ( Keira-007 ) voor de ontzettend leuke crossover!

Dan wil ik mijn ouders bedanken dat ze zo lief waren om model te staan voor de cover van dit boek, ik ben heel blij met jullie!

Als laatste wil ik natuurlijk de lezer bedanken, ik vind het leuk dat je dit gelezen hebt! En, heb je ontdekt welke mensen ik allemaal in het verhaal gestopt heb? En alle Taylor Swift verwijzingen? Wel? Wat goed van je, you're my kind of person. Niet? Nou ja, dan moet je het nog maar een keer lezen, of niet?

En misschien krijgen jullie ooit nog bonushoofdstukken die ik verzonnen heb, allemaal gebaseerd op Taylor Swift nummers omdat ik daar zin in had.

Maar dat, lieve kinderen, dat is weer een ander verhaal.

Liefs,
Amy Rozenhout

Vroeg of Laat - ONC24Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu