Asya artik bir şeye aldırmıyordu kafasına taktigi tek sey kızları..
1-2 saat sonraki
Kizlari aradi hepsi buluştularAsya her şeyi anlattı kızlar yalan olduğunu iddia ettiler ama daha cok yalan soylemis oldular..
Asya "gözüme bir daha gorunmeyin gozlerimde keşke ayna olsa be, sizin o pis yuzunuzu gorurdum"
Asya'nın klasik hayati devam etti bir kaç ay boyunca,Asya kendine güzel bir arkadas cevresi kurmuştu.
Hayati cok guzel ilerliyordu, Asya Cok mutlu bir hayat
yaşıyordu.Bir gün ise gittiginde Neslihan hanımı goremedi, sok olmuştu.
Kosarak Sena hanımın kapısını çaldı "girebilir miyim Sena Hanıım?"
Sena Hanım ise "Gel Asyacığım"Asya hemen lafa atladi "Neslihan Hanım yok ben kiminle staj yapacagim?"
Sena hanım "bu aralar bana bile karşı gelmeye başladı bu durumdan çok rahatsız olup onu kovdum " cevabını verdi
Asya "ben kiminle staj yapacagim?" Diye sordu
Sena hanım "Çisem hanım, Seni 8 numarali toplanti odasinda bekliyor "
Asya sevinmisti "Su kizil sacli kıvırcık,cilli Olan cisem hanim mi?"
Sena hanım "ta kendisi" dedi
Asya lafı hic uzatmadan odadan cikti ve Cisem hanimin yanina gitti.
Asya "Merhaba Çisem hanım, nasılsınız?"
Çisem hanım "Merhaba Asyacığım hoş geldin=)" dedi.
İşler yolundaydi asyanin hayati bilindigi gibi geciyordu sadece o günden sonra..
Asya'nın telefonuna bilinmeyen numaradan "Senin yüzünden isim,hayatim her seyim bitti!"
Asya hemen anladı kim olduğunu O Neslihan hanımdı Sessiz kaldı çünkü en fazla ne olabilirdiki?
Asya koşar adımlarla eve geçti pesinde sürekli o adam..
Korkudan kafasını yemişti.
Evin kapısını hemen açtı.Abisine selam bile vermeden yattı fakat bilemediği bişey vardı abisi evde değildi
5. Bölüme geç!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gozlerimdeki Aynalar..
Mystery / ThrillerAsya yeni bitirdigi okulundan ayrilir ve staja baslar yeni arkadaslarininin ona oynadiklari bir oyun onun hayatını bile bitirebilecekken ayakta durmayi ogreniyor fakat gozlerinde ayna mı var?