Derin dusuncelerle uyandım..Ve Zülal
Zülal'ın ölduğunun haberi
Gelmişti..Ellerim titriyordu sanki.. sanki bu iş Neslihan hanımın basının altından çıkmış gibiydi..?
Hızlıca hazırlanıp cenazesine gittim,resmen gözümde yas kalmadi..Bu kadar şeyin üstüne bide zülal'ın ölmesi benim çok zordu.
Kendimi toparlamaya çalıştım,ama olmuyordu onun acısı dinmiyordu..
Bir kaç hafta sonra bir kafeye gittim.
Yanıma biri oturdu,bana değişik gözlerle bakıp "Selam ben Azra Lady" dedi "Efendim?" Diyerek baktım tebessümlü bir yüzle "boşver, tanımazsin haha"
Diyerek gitti anlam veremedim cok degisikti..Ama beni suphelendirmisti
Hızlıca karakola gittim. Bir soruşturma başlattım
Kayıtlara baktık, karakol karakol gezdik ama "Azra Lady" diye biri bulunamadi.
Zulalin intikami agir olacakti
Ama öncelikle gözümdeki aynalar neyden kaynaklaniyordu?Korkudan ellerim titriyor her sey ust uste çakışıyordu..
Aylaar aylar gecti ama zulalin katili hala bulunamadi..Ama Bende psikolojik tedavi görüyordum.
Hayat yorucuydu fakat bazen eglenedebiliyordum
Hayatimi yoluna komaya baslamistim.
Bazen kizlarla pijama partisi yapiyorduk eğlenceliydi fakat...
Bacaklarim karakoldan cikmiyordu hem zulal davasi..Herneysee suanki hayatımın yeni islevine bakalım.
Herzamanki gibi arabama binip ise gidecektim
Yolda giderken biri arabamin camina bisey birakti arabayi hizlica kenara cekip
"AHH HADİ AMA! SİMDİ Mİ?" diye bağırdım.
Yapistirlan kagida baktim üstünde "Ben azra lady ........ Adresine yarin 13:00da gel!
Not:zulal hakkinda"
Yaziyordu çantama koydum ve hizlica ise gittim.
Cesitli mahkemelerle ugrastiktan sonra evin yolunu tuttum.
Eve varmadan aklima birsey geldi..
Ordan hizlica veterinerin yolunu tuttum
Oradaki kadin "buyurun ne icin gelmistiniz?" Dedi
Bende "duvarda bir ilan gördüm bir kopek sahiplenebiliyormusuz!" Dedim
Ve kadin "bir saniye bekleyin" diyip iceri geçti.
Hizlica bir kopek getirdi.
Kadın "Asilari tam ve cinsi rottweiler " dedi
Teşekkür edip birkaç sey imzalayip mama vb seyleri aldiktan sonra köpekle birlikte oradan çıktım.
Aksam eve geçince telefonumdan muzik acip kopekle biraz oynadim tanistik ve kaynastik.
Sonra bilgisayarın basina oturdum ve hizlica biseylere baktim derken aklıma yarinki bulusma geldi..
Hizlica muduru arayip izin aldim..
Disimi fircalayip direkt uyudum.Sabah olmustu herzamanki kahvaltimi yaptim ve hazırlandım.
Zaten hazırlanmam 12yi bulmustu evimde adrese 1 saatlik uzakliktaydi her neyse.
Adrese vardim ve bi kadin beni karsiladi "azra lady" denilen kadın..
"Herneyse n'oldu?Herseyi cabucak anlat!" Dedim ve konusmasini bekledim
"Zulal zulalin katili o "diyip Neslihan hanimi gosterdi
Zaten en basindan beri tahmin etmiştim.
"Peki siz nerden biliyosunuz?" Dedim
"O beni zorla suc ortağı yapti..ama artik burama geldi!"
Mahkeme bitti,neslihan hanim 83 yil hapis yedi ve azra lady denilen kadin ortada yoktu.
Kisaca hayatim iyi gidiyordu..
Ve artık iş yerimde en cok taninan avukat benim..:)
Siz siz olun her n'olursa olsun pes etmeyin!
(Gözlerindeki ayna icin tedavi goruyor)
FİNAL
Not:sevgili okur o köpek olayi bir olay normalde yasanmayacakti fakat benim birlikte buyudugum köpeğim geçenlerde vefat etti..ismide aresti basin sagolsun demeden gecme lütfen..
Sevgiler..🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gozlerimdeki Aynalar..
Mystery / ThrillerAsya yeni bitirdigi okulundan ayrilir ve staja baslar yeni arkadaslarininin ona oynadiklari bir oyun onun hayatını bile bitirebilecekken ayakta durmayi ogreniyor fakat gozlerinde ayna mı var?