Yeni hayatlar bizi değiştirir

22 1 3
                                    

Artık Yeni arkadaşlar, Yeni bir çevre kurmuştum.

Arkadaşlarım ile o aptal 3luyle oldugum kadar mutsuz değildim aksine çok mutluydum.

Hayatimin en güzel anlarini onlar ile yaşadığımı sanıyordum takii bu yaşıma kadar.

Zülal,ceren ve defne hepimiz çok mutluyduk, artık o kendini begenmis 3luye bedelini odetmemiz lazimdi.

Bir gun terkedilmis böcek dolu ep eski bir binanın önünde buluştuk-
Saka saka asiri tatli bir cafede bulustuk.

Kizlarla bir takim planlar yaptik, Bedel odetmeye hazirdik.

Ama önce kızlar gecesi yapılmalıydı.

Kızlara pijama verdim, film seçtik ve ben mısır patlattım.
Aşırı egleniyorduk taki ben kendimi garip hissetmeye baslayana kadar.

Kime baksam kendimi görüyordum sanırım başıma vurmuştu, fakat yıllar önce eski gruba "keşke gözümde ayna olsa" demiştim ama bunun gerçek olmayacağını bilip yattım.

Sabah kızlar uyurken sofra hazirladim, kızlar odaya dalmisti ama kimin geldigini anlayamiyordum çünkü gözlerimde ayna varmis gibiydi.
Bilirsiniz ya ürkünç..

Kızlara anlattım ve buna anlam hiç bir sekilde veremediler ve haklılarda niye olsun ki?

Doktora git, psikologa git ama bir türlü ogrenemedim gezmedik doktor birakmadim.
Cok korkuyordum sanırım sonum gelmişti..

Korku filminde olsam bu kadar olmazdi dimi? Evet bende öyle düşünüyordum

Bizim mahallede sessiz ve kendi halinde takılan genç bir doktor vardı,ona gitme kararı aldım.

Onun yanına gittim,hizlica durumu açıkladım o ise
"Gözlerinde maalesef ayna var ve bunu ilk defa görüyorum çok saçma?" Dedi
Ben ise "hastalığı biliyoruz zaten abisi nasl iyilesirim?"
"Henüz bir sey soylemem ama ilk defa görünen bir hastalık bu" dedi "teşekürler" diyip evimin yoluna dogru gittim.

Aklimda binlerce düşünce,
Ben bilinç altıyla ilgili oldugunu düşünüyordum fakat..

Bölüm 7ye geç!!

Gozlerimdeki Aynalar..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin