Katherine Elsherová stála před stolem jejího otce s rukama za zády, s potěšením se na ni zadíval. Katherininy statistiky z testu kterým musela projít aby měla u quadrantů jezdců nějakou šanci dopadly velmi dobře.
Ovšem že její statistiky dopadly dobře, byla přece Elsherová a každý Elsher absolvoval quadrant jezdců. Strniště na jeho obličeji se dalo do pohybovat hned jak začal mluvit.
,,Ty nezklameš tuhle rodinu a nezklameš mě. Tvoji starší bratři absolvovali quadrant jezdců a totéž uděláš i ty."Jeho uniforma byla ozdobená medailemi, generál Elsher je velmi obávaný na vysoké, díky jeho válečné minulosti, přítomnosti a nejspíš i budoucnosti. A taky protože absolvoval quadrant jezdců jako premiant třídy.
Katherine kývla na svého otce který byl tvrdý jako kámen. Než začala před pěti lety trénovat kvůli quadrantu jezdců nebyl zas tak přísný ale jelikož každý člen její rodiny absolvoval quadrant jako premiant začal mít na Katherine větší a větší nároky.
,, Já vím že to zvládneš, trénuju tě od tvých 15 a seš přece moje dcera" generál Elsher se pousmál.
,,A ujisti se že ochráníš Violet, snažil jsem se promluvit s její tvrdohlavou matkou aby jí tam neposílala ale jako obvykle neposlouchala. Ona je chytrá holka ale ostatní jí sní zaživa takže na ní dávej pozor."
Blonďatá holka sklonila hlavu a vzala na vědomí co právě její otec řekl, její vlasy byli zapletené do drdolu. ,,To bude všechno, měj se Katherine" její otec řekl.
Vypadalo to jak kdyby se měl rozbrečet, což Katherine překvapilo protože její otec nikdy nikomu jeho emoce neukazoval. Mladá dívka vyšla z generálovy kanceláře s přetrvávajícím pohledem jejího otce.
Věděl že to Katherine zvládne, byla tvrdá jako kámen a měla potenciál se stát v budoucnosti generálkou. Dívka vyšla z otcovy kanceláře a šla dolů do kanceláře generálky Sorrengailové.
Katherine viděla že Mira stála venku bez Violet, ta holka byla naštvaná jak blázen. ,, Nech mě hádat pokec moc nevyšel" řekla.
,,Jasně že ne, moje matka je zase chladnokrevná mrcha" Řekla Mira a trochu se pousmála na Katherine.
,,Jak si Violet vede?"
,,Jak myslíš? Měla jenom šest měsíců tréninku na rozdíl on tebe a jen tak tak udrží svůj batoh na zádech. Jediná pozitivní věc je že tam jde s tebou."
Katherine naklonila její hlavu na Miru, rozuměla proč se její starší sestra tak bojí o Violet. Violet nebyla úplně typ člověka který by to v quadrantů jezdců zvládl a i kdyby přešla parapet, Katherine si byla jistá že ostatní jí z toho místa udělají peklo.
Dveře do kanceláře se otevřely, Violet se objevila z kanceláře její matky a stráž za ní zavřela dveře. ,,Je zkurvenej blázen" řekla Mira její mladší sestře.
,,Oni jí poví že si to řekla"
,,Jakoby to už nevěděla"
Katherine se usmála vtipkování mezi Mirou a Violet která si konečně všimla její nejlepší kamarádky. ,,Jak šel pokec s tvým tátou?"
YOU ARE READING
FIRST WING
Fantasy,, 𝓩𝓽𝓻𝓪𝓽í-𝓵𝓲 𝓭𝓻𝓪𝓴 𝓼𝓿é𝓱𝓸 𝓳𝓮𝔃𝓭𝓬𝓮, 𝓳𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓻𝓪𝓰é𝓭𝓲𝓮. 𝓟ř𝓲𝓳𝓭𝓮-𝓵𝓲 𝓳𝓮𝔃𝓭𝓮𝓬 𝓸 𝓼𝓿é𝓱𝓸 𝓭𝓻𝓪𝓴𝓪, 𝓷𝓮𝓹ř𝓮ž𝓲𝓳𝓮" - Katherine Elsherová byla kamarádka s Violet Sorrengailouvou už od malička, byla tam když Viole...