Byl čas na večeři, kadeti měli každý den asi hodinu na to aby si snědli svoje jídlo. Mohli přijít kdykoliv a vzít si jídlo ale většinou jedli všichni společně. Předtím, Xaden chtěl aby Dainův oddíl byl pod jeho velením což Katherine nesnášela. Měla strach co provede Violet.
Brala na vědomí varování Miry a ten pohled kterým na ní koukal než vyšla na parapet. Tohle bude peklo, snažit se před ním ochránit Violet a Dain mluvil jen o tom aby přešla k písařům.
Katherine, Rhiannon a Violet si šli pro jídlo s ostatními členy jejich oddílu. ,,Jack je takový sráč," řekla Rhiannon. Katherine jí totiž vysvětlovala co se stalo na parapetě. ,,Já vím-," Katherine začala mluvit ale někdo jí prudce strčil do ramene.
Byla to dívka s krátkými růžovými vlasy, měla relikvii vzpoury a její pohled nebyl příjemný. Všichni mohli říct že Katherine a Violet nesnášela. ,,Dívej se na cestu, princezno."
Nos Katherine se skrčil, dělala to když byla otrávená nebo žárlivá. ,,Nech jí na pokoji Imogen," slyšela povědomý hlas. Byl to ten blonďák který nedávno vrazil do Katherine.
,,Teď jí bráníš, jako fakt Liame?" Řekla Imogen naštvaně a odešla.
Liam se usmál na Katherine. ,,Najez se dobře, prvačko," odkráčel pryč a Violet s Rhiannon jenom v šoku kulili oči.
,,Co to bylo?" Řekla Violet zmateně ke Katherine. ,,Narazila jsem do něj nedávno a on mi začal říkat prvačko, to je vše," řekla Katherine ohromeně.
Na obličeji Rhiannon se objevil úsměv. ,,Ty, máš asi obdivovatele," řekla a popadla ruce Katherine s Violet aby si mohli vzít jídlo. všichni byli hladový zvlášť po útěku před smrtí.
Dívky se přidaly do fronty, přišly trochu později než ostatní takže fronta nebyla zas tak dlouhá a pár stolů bylo ještě volných. ,,Koukejte všechny ty rebelský děti jedí spolu," zašeptala Rhiannon a koukla se do koutka místnosti.
Jasně že, všichni jedli večeři spolu i s pořád naštvanou Imogen. ,, Katherine Elsherová a Violet Sorrengailová, třetí hodina," zašeptal Bodhi ostatním u stolu.
Rebelský děti se koukly aby viděly dcery generálů jak si dávají jídlo. ,,Ty víš, Liam bránil Elsherovou?" Řekla Imogen s pohledem na Xadena, doufala že mu něco řekne.
,,Strčila si do ní Imogen, a potom si jí řekla ať kouká na cestu přitom nic neudělala. Jasně že jí budu bránit."
Mezitím, všechny tři dívky a jejich členi oddílu našli stůl kam si sednou. ,, Pořád nemůžu uvěřit že si se vytáhla nahoru, málo lidí má takovou sílu aby to udělal," řekl opakovaně Sawyer.
,,Buď upřímná vypila si něco aby si měla nějaký schopnosti?" Řekl Ridoc vtipně Katherine. Ona se zasmála a zatřásla hlavou. ,,Jsem dcera generála."
Když Katherine jedla přišli za ní prváci. ,,A-Ahoj Katherine," řekl jeden z kluků. Byl vychrtlý a měl černě kudrnaté vlasy. Usmála se na kluka který byl velice stydlivý, ale v tu chvíli kretén Jack něco řekl.
,,Klid děcko, někdo jako Katherine nebude spát s někým jako ty," zakřičel Jack což přimělo všechny přestat dělat to co dělaly.
YOU ARE READING
FIRST WING
Fantasy,, 𝓩𝓽𝓻𝓪𝓽í-𝓵𝓲 𝓭𝓻𝓪𝓴 𝓼𝓿é𝓱𝓸 𝓳𝓮𝔃𝓭𝓬𝓮, 𝓳𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓻𝓪𝓰é𝓭𝓲𝓮. 𝓟ř𝓲𝓳𝓭𝓮-𝓵𝓲 𝓳𝓮𝔃𝓭𝓮𝓬 𝓸 𝓼𝓿é𝓱𝓸 𝓭𝓻𝓪𝓴𝓪, 𝓷𝓮𝓹ř𝓮ž𝓲𝓳𝓮" - Katherine Elsherová byla kamarádka s Violet Sorrengailouvou už od malička, byla tam když Viole...