7. KAPITOLA

17 1 0
                                    

Byl čas večeře a Katherine se právě vracela od léčitelů, naštěstí to nebylo zas tak hrozný a nepotřebovala stehy. Jediný co jí daly byla medicína na bolest a nohu jí obvázali ale varovali jí aby nedělala nic hloupého a nebezpečného nebo by si mohla ublížit víc.

,,Ahoj, krásko," řekl Ridoc když na ní od stolu mával. Obvyklá skupinka jedla večeři a mluvili mezi sebou.

,,Ahoj," řekla Katherine a sedla si mezi Rhiannon a Sawyera.

Katherine si vzala kousek jídla od Sawyera a on jí za to dal jemný pohlavek. ,,Myslíš že je vtipné krást jídlo," řekl vtipně a prohrábl jí vlasy.

Zasmála se jak byli její vlasy rozcuchaný, označený pozorovaly co dělali. Liam se zvedl od stolu a šel ke skupince která se smála Sawyerovi který si pohrával s Katherine.

,,Prvačko, co noha?" Řekl Liam když k nim došel.

Sawyer Katherine nechal hned jak k nim Liam došel. ,,Dobrý, nepotřebovala jsem stehy. Jediný co jsem dostala byl obvaz a medicína na bolest."

Katherine byla překvapená že za ní Liam došel uprostřed večeře, nikdy to neudělal protože se bál aby se neroznesly nějaký pomluvy ale teď mu to bylo jedno. 

Jeho kamarádka byla zraněná a on chtěl jenom vědět jestli je v pořádku. Všichni na ně koukali včetně kreténa který našel další věc na dráždění Katherine.

,,Ať se to zlepší, prvačko," řekl Liam něžně a odešel zpátky ke stolu.

Charlie byla zrovna tady, bylo hustý že se nedostala do problémů za ten její "srandovní" kousek který vytáhla na Katherine ale byla to protože vlastně žádný pravidlo neporušila.

Byla šíleně naštvaná na Liama že dával Katherine tolik pozornosti. ,,Co to bylo?" řekla Violet šeptem ke Katherine která pokrčila rameny.

,,Myslím že si někoho naštvala, krásko," řekl Sawyer a ukázal na Charlie která zírala na Liama a potom na Katherine.

,,Nech jí naštvanou, co je vlastně kurva její problém?" Řekla Rhiannon zírající zpátky na Charlie.

Katherine se na moment zamyslela. ,,Chytla mě a Bodhio jít ráno spolu na snídani potom řekla že byla stejně populární jako já když sem chodila, taky si myslela že spolu chodíme."

,,Takže proto. Je nasraná protože si myslí že si přítelkyně Bodhio a myslí si že když spolu chodíte tak už do ní není bláznivě zamilovaný," řekla Violet.

Aurelie, Rhiannon, Katherine, Sawyer a Ridoc se na ní všichni koukli zmateně. ,,V podstatě se jí líbilo když do ní byl zamilovaný a teď když už není tak je nasraná," opravila se.

,,Kvůli Kat, myslí si že už není single a ta představa se jí nelíbí," řekla Aurelie.

,,To zní jako její problém Charlie, ne Katherine," řekla Rhiannon která pořád zírala na Charlie.

Aurelie se otočila k Katherine. ,,Když už mluvíme o Bodhim, co se sakra děje mezi vámi a proč si tak žárlila na Charlie?"

Oči všech u stolu se otočily ke Katherine, všichni čekali na její odpověď ale ona žádnou neměla. ,,Já jsem se jí snažila říct že se jí asi líbí ale ona tomu pořád nechce věřit," řekla Violet. ,,Jako fakt? Je to úplně jasný že se ti líbí a vsadím se že se mu taky líbíš," řekla Rhiannon a poukázala na Bodhio který koukal na Katherine. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FIRST WINGWhere stories live. Discover now