5. KAPITOLA

6 2 0
                                    

Katherine šla hledat Rhiannon, ale potom se uvědomila že si zapomněla zakrýt triko Liama takže se potloukala v noci s jeho trikem na sobě, a to těsně před večerkou. Místo aby našla Rhiannon skončilo to tak že našla Violet.

,,Co děláš?" Řekla Katherine Violet která se snažila vyplížit.

,,Hledám bobule, co děláš ty?" Řekla Violet vyděšeným hlasem. Myslela si že jí nikdo nechytí, ale byla ráda že to je Katherine.

,,Hledala jsem Rhi, ale teď tu jsem s tebou."

Violet kývla na souhlas a dívky a vyšly k řece kde by měli být bobule pro Violet. ,,Koukej, na tom stromě." ukázala Violet.

Katherine se koukla nahoru a uviděla bobule a navrhla že pomůže Violet se dostat na ten strom. Violet přikývla když Katherine spojila ruce aby mohla chytit nohu Violet. Jemně jí vysadila nahoru a Katherine jí hned následovala.

Když Violet sbírala bobule, Katherine spozorovala označený děti byli kousek pod nimi, Imogen, Xaden, Liam, Garrick, a Bodhi. Všichni tu byli. Takže sem musel jít. Řekla si Katherine v hlavě.

,,Zůstaň potichu," Katherine zašeptala Violet a ukázala na skupinku. Violet se podívala a přikývla. ,,Už jsme ztratili Sutherland a Luperco," řekl Garrick s žádnými emocemi v hlase.

Katherine se snažila toho slyšet co nejvíce, potřebovala vědět proč se sešli. ,,Ať se vám to líbí nebo ne, musíme držet spolu pokud se chcete dožít promoce," řekla Imogen.

,,A když zjistí že se stýkáme?" Řekla prvačka a rozhlédla se kolem areálu. Proč se schází? Možná pomáhají jeden druhému aby se jich co nejvíce dožilo promoci, označený děti většinou zůstávají spolu. Katherine opravdu doufala že to tak je protože představa že se tady scházejí kvůli nim jí nahání hrůzu.

,,Děláme to už dva roky a nikdo se o tom nedozvěděl," řekl Xaden. ,,Nezjistí to ledaže jim to někdo z nás řekne, ale to bych věděl," pokračoval.

Katherine se soustředila na Garricka a jeho výrazy v obličeji. Jestli si myslela že Liam vypadal dobře, Garrick vypadal ještě líp. A to ani nevěděla že je možný aby byl člověk tak pěkný.

,,Jak řekl Garrick, už jsme ztratili dva prváky jejich nedbalostí. V quadrantu jezdců nás je jenom čtyřicet jedna, a nechceme ztratit další z nás, ale ztratíme pokud si nepomůžeme." 

,,A věřte mi, každý další Navarrian v quadrantu bude hledat důvod proč ti říkat zrádce nebo tě obviňovat ze zrady." Katherine se cítila špatně, věděla že označený děti si tím prošli ale jejich vlastní lidé k nim nebyli férový. Nepochopila proč jim lidé říkají zrádci když to byli jejich rodiče, to oni byli součástí té rebélie.

,,Kolik z vás dostává na prdel při boji na blízko?" Zeptal se Xaden.

Čtyři z nich zvedli ruku, žádná z nich nebyla Liama protože on byl zvíře když přišla řada na bojování. Katherine se pousmála když tušila že je určitě jeden z nejlepších v jejich křídle.

,,Kurva," začal Xaden.

Garrick se podíval na Xadena a kývl. ,,Já je to naučím."

Xaden zavrtěl hlavou. ,,Ty si náš nejlepší bojovník-"

Začal ale Bodhi mu skočil do řeči. ,,Ty si náš nejlepší bojovník." 

FIRST WINGWhere stories live. Discover now