6. KAPITOLA

4 1 0
                                    

Zbytek týdne už nebyla ani s Katherine ani Violet žádná zábava, od té doby co chytli označený a jejich setkání, vrhají na dívky smrtící pohledy. Nesnášeli že je Xaden nechal jen tak jít.

,,Ahoj, prvačko," řekl Bodhi Katherine když kolem ní procházel na chodbě.

,,Ahoj, jdeš na snídani?" řekla Katherine s úsměvem.

,,Ano, chceš jít se mnou?" ,,Jasně, jsou tu i ostatní?" Bodhi zavrtěl hlavou a podíval se na Katherine. ,,Museli se o něco postarat, takže zatím jenom já."

,,Jestli chceš můžeš si sednout se mnou, můj oddíl už jedl takže tam budu jenom já."

,,To by bylo super, děkuju," Bodhi se usmál na Katherine.

Když šli k jídelně, kretén jménem Jack si taky dával snídani a zahlédl je.

,,Sakra, vypadá to že Katherine už nahradila Liama," řekl Jack.

Katherine a Bodhi protočily oči, před dvěma dny začala říkat že Katherine a Liam spolu spali. Což nebyla pravda ale i tak si vybral že bude kretén.

,,Aspoň si můžu vrznout, na rozdíl od tvých malých koulí."

Bodhi se trochu zasmál. Jack byl na druhou stranu zase nasraný. Bylo to jako každý den on byl nasraný kvůli Katherine protože něco začal  a ona ranila jeho ego a potom se jí snažil ublížit.

,,Drž hubu nebo-" začal Jack.

,,Nebo co kadete? Nezapomeň že já jsem velitel a jestli kadetku Elsherovou napadneš během snídaně porušíš pravidla," řekl Bodhi potichu, Jack se na něj akorát vystrašeně podíval.

Jack jenom zafuněl a odešel, upřímně to bylo celkem sexy vidět Bodhio seriózního. ,,Děkuju," řekla Katherine. ,,Žádný problém, krásko," řekl Bodhi. Její oddíl dal Katherine další přezdívku což bylo protože její vzhled je už několikrát zachránil před problémy.

,,Ó můj bože, Bo si to ty?" za jeho zády byl slyšet neuvěřitelně otravný, vysoký hlas. Když se oba otočili holka s tmavě hnědými vlasy na ně mávala.

,,Charlie, rád tě vidím," řekl Bodhi rozpačitě. Katherine cítila v hrudi kámen, co to bylo za holku a proč byla tak šťastná že ho vidí?

Charlie pevně obejmula Bodhio a otočila se ke Katherine. ,,A kdo si ty?" Řekla falešným hlasem.

,,Tohle je Katherine, je prvačka a její otec je generál Elsher," řekl Bodhi.

,,Ou dcera generála, netušila jsem že je to tvůj typ Bodhi," řekla Charlie s falešným smíchem a dotkla se ruky Bodhio.

Charlie byla vysoká a hubená, s dlouhými vlasy a oříškově zbarvenýma očima. Byla hezčí než Katherine a trochu jí to znervóznělo.

,,Charlie je o dva roky starší, takže už odpromovala," řekl Bodhi otočený ke Katherine která přikývla.

Katherine pořád nevěděla jaký mezi sebou mají vztah ale ta holka s Bodhim celou dobu co šli ke snídani flirtovala. Komentovala jeho vlasy, říkala jak má mnohem víc svalů, a že je teď mnohem hezčí.

FIRST WINGWhere stories live. Discover now