4.KAPITOLA

4 1 0
                                    

,,Ty vážně znáš odpověď na jakoukoliv otázku z historie a ty, Katherine si byla úžasná," řekla Rhiannon, potvrdila se Violetina chytrost a Jack Katherine opět akorát tak naštval.

Třídy měli oběd a my jsme se teď šetřily v tělocvičně, tři dívky pozorovaly jak Ridoc a Aurelie jdou proti sobě.

Tělocvična byla prostorná pokrytá černýma podložkami, jednu stranu měli prváci, další měli druháci a třeťáci.

,,Nebudeš se ani učit na testy že jo?

,,Byla jsem trénovaná na písaře a takhle funguje naše přátelství, Já jsem mozek a Katherine se bojovnice," řekla violet smějící se na svou kamarádku která akorát přikývla.

Katherine si nemohla pomoct ale koukala na druháky a třeťáky, konkrétně na Liama který přitahoval kolem hodně lidí. Nebyl to jenom on. Koukala taky na Garricka který stál s Xadenem a Bodhim.

,,Přestaňte kolem sebe kroužit jako nějací tanečníci a zaútočte!" Zakřičel rozkazy profesor Emetterio což jí vyvedlo z myšlenek.

,,Tohohle se bojím," promluvila Violet, sklápějící hlavu k podložkám.

Katherine se koukla na Violet a usmála se. ,,Neboj se, jestli se tě někdo dotkne až moc, pošlu je do oddělení léčitelů." Violet se trochu zasmála, nikdy se nemusela jako malá bát že bude šikanovaná protože Katherine byla vždycky připravená skolit kohokoliv kdo se snažil. Teď to bylo stejné a Violet věděla že Katherine by to udělala.

Možná ne teď, ani za jeden nebo dva dny ale byla si stoprocentně jistá že kdokoliv kdo ublíží její nejlepší kamarádce za to zaplatí.

,,Lidi, přál bych si mít kamarádku jako Kat," ruce Sawyera se omotaly kolem ramen Katherine.

,,Ne, to my všichni," zakřičel Ridoc z podložky, Katherine se usmála a potom se otočila na Sawyera. ,,Nakonec se tam dostaneme," řekla když se na ní Sawyer usmál.

,,Žádné nože dneska!" profesor Emetterio zařval z jedné strany podložky. ,,My jsme jenom hodnotily!"

Ridoc něco zamumlal a odložil svoje dýky zpátky, přesně na čas zachytit pravou ránu od Aurelie. Pokračovaly v boji dokud nemusela jít k léčitelům kvůli skoro ztrátě zubu.

Slyšely jsme výkřik což přimělo všechny aby se koukly směrem odkud přicházel, Jack porazil zase dalšího prváka.

,,Ten kluk je takový kre-", začala Rhiannon.


Odporné praskání kostí bylo slyšet přes celou tělocvičnu, prváka zmačkaného pod stiskem Jacka. Byl mrtvý. ,,Sladký Maleku," řekla Violet a Jack hodil prváka na zem.

Katherine vyhrkla když se prvák dotkl země, jasně že by ten kretén někoho zabil hned první den tréninku.

,,Co jsem řekl?" Zařval Jackův instruktor když vstoupil z podložky. ,,Zlomil si mu vaz kurva!"

,,Jak jsem měl vědět že jeho vaz bude tak křehký?" Argumentoval Jack nazpátek.

Za chvilku zase všichni dohlížely na svůj vlastní boj, Rhiannon bojovala proti Tynanovi, teď když nakopala nějaký zadky. Katherine a Violet se na ní usmáli jak rychle ho dokázala přeprat.

FIRST WINGWhere stories live. Discover now