~Alastor'un bakış açısı~
Sabah olduğunda kalçamdaki ağrı ve Vox'un bana sarılmasına dolayı ayağa kalkamıyordum. Vox'a baktığımda uyandığımı gördüğünü gördüğümde gözlerimi hemen kaçırdım. O bunu fırsat bilip beni ters çevirdi ve belimden sarılarak müstehcen yerlerime dokunmaya başladı. Onun eğer ses çıkarırsam daha çok ileri gideceğini bildiğim için sustum.
Uzun süreler boyunca sessizce dokunmasına izin verdim ve sessizce ağlıyarak içten içe kıvrandım. Bir süre sonra sıkılıp bıraktığında oturur pozisyona geçtim. Sonra ona baktım. O ise git diye eliyle işaret yaptı ve bende ayağa kalkmaya çalıştım ama dün o kadar sert becermişti ki ayağa kalıcak güzü bile kalmamıştı. Bende tekrar oturup uzandım o ise kalkıp banyoya gitti. Sonra su sesini duyduğumda duş yaptığını anlamıştım.
Biraz yatağa sırnaştıktan sonra yatağın sıcaklığı ve rahatlığı ile uyuya kaldım. Uyurken Vox yanıma gelmiş ve göğüslerimi okşamaya başlamıştı. Uykudayken hissettiğim için uyandım ve ona bakarken daha çok sıkmaya başladığını fark ettim. O sıktıkça inlememek için çok zor duruyordum.
Her sıkışında iyice cimcikliyerek ve okşıyarak beni tahrik etmeye çalışıyırdu. Bir süre sonra bıraktı ve komidinin çekmecesinden eline bir kutu alıp beni düz yatırdı. Ne yapıcağını bilmediğim için sadece ona baka kalmıştım.
Eline göğüs piercingi yapmak için aletler aldığını anladığımda korku ile kaçmaya yeltendim o ıse kollarımı tutup çekmecenin başka bir yerinden kelepçe çıkarıp yatağa bağladı. Dizi ile karnıma bastırdı ve göğüs uçlarımı elindeki alet ile deldi. Canım çok acımıştı ama kaçamazdım. Ellerimi çok sıkı bağlamıştı.
Bir süre sonra hafif hafif kanamaya başladı. Kanadığını görünce kanı emerek ağzına aldı ve bir süre sonra yuttu.
Kanamam bitince ellerimi çözdü ve ağladığım için göz yaşlarımı sildi. Anlını öptü ve beni belimden kavrayıp arkamı döndürdü.
Yine yapıcaktı.
Kaçmaya çalıştım ama nafileydi. O çok güçlüydü...
Beni yatırdıktan sonra kalçama birkaç kez kemeri ile vurdu ve tehtid kar bir şekilde;
V: Birdaha benden kaçmayı aklına getirmeyi cürret bile etme anladın mı?
Dedi. Ben ise korku ile başımı sallayıp ağlamamı gizlemek için kafamı yastığa gömdüm. O ise bunu fırsat bilip kendi boxerını çıkardı ve aletini içime konumlandırıp ani bir şekilde soktu. Ani hissettiğim acı ile çığlık atarak inledim. Çığlık atmam onu daha çok tahrik ettiğini unuttum için kendime içimden hakaret ettim. O ise bunu fırsat bilip daha sert bir şekilde içime gir çık yapmaya başladı.
Her seferinde daha çok inliyordum çünkü çok acıyordu. Köle pazarında bakir diye yalan söyleniyordu çünkü oraya girdiğin günden beridir hergün tecavüze uğradım hemde saatlerce. Şuan olduğu gibi. Ağlamaya başladım. Çünkü artık dayanamıyordum.
Hem Vox hem diğerlerinin tacizleri ve tecavğzleri artık dayanılmaz haldeydi benim için. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda Vox durdu ve bana baktı. Hala ağladığımı görünce merak edip içimden penisinin çıkardı ve beni oturur pozisyona geçirdi. Beni kucağına aldı ve yüzüme elini koyup iyi misin diye sordu. Sence nasıl iyi olabilirdim ki. Tecavüz ettiğin kişiye nasıl iyi misin diye sorabilirsin ki?
Fakat artık o kadar gğçsük kalmıştım ki o kadar çaresizim ki Vox'a sımsıkı sarıldım ve omzuna kafamı gömüp ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağladığım için iyice endişelenmiş görünüyordu. Ben kucağındayken ayağa kalktı ve banyoya doğru gitti.
Banyoya gittiğinde düşte ılık ile sıcak arasında bir su hazırlayıp benle beraber içine girdi. Ben kucağında ağlarken o sıcak suda beni yıkıyordu.
Beni yıkadıktan ve kuruladıktan sonra kendi tshirlerinden birini bana giydirdi ve bana özel olarak aldığı boxerı giydirdi. Hala ağlıyordum. Artık ağlamaktan da yorgun düşmüş haldeydim. Boğazım kurumuş ve gözüm ağrımaya başlamıştı. O yüzden bana bir bardak su içirdi ve mendille göz yaşlarımı silip beni yavaşça yatağa yatırdı. Yatırdığı gibi iyice yorganı kendime çektim ve kendimi dış dünyadan doyutlarcasına yorganın altına girdim. Sonra ağlıyarak yavaşça derin bir uykuya daldım.
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
580 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Efendim~
FanficCehennemde omegaların hepsi köle pazarlarında satılmaya başlamıştı. Alastor ise bunlardan birisiydi. Vox ise onu alıcak olan efendisiydi... . . . . . . . . . . . . . . NSFW içerir. Kan, şiddet, drama, işkence, taciz, tecavüz gibi unsurlar vardır. Ra...