°Neden Olmasın?°

229 7 18
                                    

~Alastor'un bakış açısı~

Sabah kalktığımda Vox hala uyuyordu. Ben ise tuvalete gidip işlerimi hallettim ve odaya döndüğümde Vox'un uyandığını gördüm. Vox yanağıma bir öpücük kondurdun ve akşam geç geleceğini söyleyip gitmesi gerektiğini söyledi ve aşağı inip evden çıktı.

Akşam geç saatler olduğunda Vox eve gelmişti. Bana doğru yürümeye başlamıştı. Ama çok garip davranıyordu o yüzden korkup geri çekildim. O ise ısrarla üzerime yürüdü ve beni kolumdan nazikçe tutup yatağa oturttu. Sonra yanıma oturdu ve içkili olduğu için üstünü çıkarmasına yardım etmemi rica etti. Ben ise elimle gömleğinin düğmelerini açarken o boynuma gömülmüş bir şekilde beni bekliyordu.

Leş gibi içki kokuyordu. Demek bu yüzden eve geç geleceğini söyledi sabah...

Üstünü çıkardığımda gecelik isteyip istemediğini sordum o ise sadece boxer ile yatacağını söyledi ve altını çıkarmama da yardım etmemi istedi. Bana ikide Bi sırnaştığı için istemeden de olsa azmaya başlamıştım. Çünkü ne kadar içki koksa dahi fermonlarını yaydığı için onu arzulamaya başladım. Bunu ona söylediğimde içkili olduğu için bana zarar vermekten korktuğunu söyledi. Ama ben daha fazla dayanamadığım için kucağına çıktım ve onun sikini içime aldım. O ise bilerek beni kendi hareket ettirmiyordu. Ben bir süre sonra daha fazla zevk almaya başlayınca ona beni becermesi için yalvardım.

Bunu duyduğunda beni nazikçe altına aldı ve yavaşça gitgel yapmaya başladı. Bir süre sorna hızlanmasını istediğimde emin miyim diye 3 defa sordu ve üçüne de evet dediğim için beni çok sert bir şekilde becerdi. Zevkten dört köşe olmama rağmen bir süre sonra ikimizde yorulduğumuz için bitirmek zorunda kaldık.

Bitirdiğimizde onun yanına yattım ve sabah temizleriz diyip ikimizde sarmaş dolaş uyuduk.

~Genel bakış açısı~

<sabah>

Uyandıklarında Vox Alastor'un üstünde uyuduğunu ve dün gece içkili olduğunu hatırlayınca endişelenecek Alastor'a zarar verip vermediğini onu zorlayıp zorlamadığını sordu. Alastor ise kendi isteğiyle yaptığını ve acımadığını söyleyince rahatladı ve Alastor'u kucağına alıp jakuziye sıcak su doldurmaya başladı. Su yeterince dolunca Alastor ile beraber suya girdi ve suda birbirlerini yıkadılar.

Alastor aşırı neşeli duruyordu bu ise Vox'u sevindiriyordu. Yıkandıktan sonra birbirlerini kurulayıp beraber aşağı indiler. Romantik bir kahvaltı yaptılar ve Vox bu gün işe gitmeyeceği için Alastor ile akşama kadar güzel vakit geçirdiler.

Birkaç ay böyle devam etti. Ta ki o kadın Vox'un hayatına girene kadar...

 Ta ki o kadın Vox'un hayatına girene kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^^
W
Umarım beğenmişsinizdir. Evet kısa bir bölümdü farkındayım.

365 kelime~

~Efendim~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin