* Alastorun bakış açısı*
O sabah mide bulantısı ile uyanmıştım. Test yaptığımda hamile olduğum ortaya çıkmıştı. Fakat Vox bunu bilmiyordu.Sabah uyandığımda Vox evde değildi. Aşağı indiğimde etrafa baktım ve südyen gördüm. kadın olmadığım için benim dışımda birisini gece eve getirdiğini anladım. Akşam geç saatlere kadar uyumadım ve gece 2:58 de Vox ve sarhoş bir kadın gelmişti. Vox ta sarhoştu ve beni çağırdı. Mecburen aşağı indim ve yemek yapmamı söyledi. Hamile kaldığımı bilmesine rağmen bunu demesi ve sırf bir fahişe için bana böyle sert davranması da cabasıydı.
Mecburen yemek yaptım ve ikisinin önüne koydum. Kadın yemeğin tadına baktıktan sonra tabağı eline aldı ve sıcak yemeği üstüme attı. Can acısı ile çığlık atmıştım. Gözlerim dolmuştu. Elim ve kolumun birçok yeri yanmıştı. Bacağıma düşen tabağın kırılıp da geri gittiğimde ayağımın tabanını kesmesi canımı iki katı acıtmıştı. Vox bir anda sinirle ayağa kalktı ve bana tokat attı. Nerdeyse iki buçuk metre olduğu için onun yanında minik ve çelimsiz olduğum için yere düştüm. Yere düşmemi umursamadı yetmezmiş gibi bacağıma tekme attı ve beceriksiz olduğumu söyledi ve bunu söylerken kadın ayaklandı ve Vox un yemeğini de üstüme döktü. Bu sefer göbeğimde yanmıştı. Bebeğe bir şey olur mu korkusuyla vurmasın diye göbeğimi elimle korudum. Düşündüğüm gibi göbeğimi hedef almıştı. Vox kadının elini tuttu ve onunla beraber yukarı çıkıp sonra tekrar aşağı inip benim kolumu sertçe tuttu ve bahçeye attı beni. Köpeklerden ne kadar korktuğumu bilmesine rağmen beni bahçede tamda köpeğin yanına kelepçeledi ve içeri girdi. Kış ayı olduğu için çok soğuktu ve derimdeki yanıklar çok acıyordu.
Sabah olduğunda o kadının dolu bir çanta ile evden çıkarken gördüm ve ortalıkta Vox yoktu. Vox saatler sonra kapının açık olduğunu ve evdeki çoğu eşyanın olmadığını fark etti. Acele ile yanıma gelmişti ve görüp görmediğimi sordu ve bende arabası ile dolu bir çantayla beraber kaçtığını söyledim. O ise sinirlendi ve telefonuyla birkaç kişiyi aradı sonra beni çözdü ve içeri götürdü. İçeri götürdüğünde üstümü çıkardı ve yanık yerlerime krem sürdü. Bir süre sonra bana yukarı çıkıp temiz kıyafetler getirdi ve giydirip hastaneye götürdü. Hastanede hemen bebeğin iyi olup olmadığını kontrol ettiler ve bir süre başka testlerde yaptılar. Gerekli ilaçları yazdıktan sonra taburcu oldum ve Vox beni eve götürdü. Kucağında eve getirdi ve odaya kadar taşıdı. Geçen akşam yaptıkları için özür dilemişti ama neden o kadına ihtiyaç duyduğunu sorduğumda cevap vermemişti. Ben onun bütün ihtiyaçlarını karşılıyordum. Neden beni aldatmıştı? Ben ona yetmiyor muydum? Aklımda bir sürü soru dolanıyordu. Ama o hiçbirine cevap vermiyordu. Ona tekrar sordum aynı soruyu ama bu sefer cevap vermişti...
Vox: Çünkü hamile kaldığını biliyordum ve bebek istemiyorum o yüzden senden kurtulmaya çalıştım. Fikrim hala değişmedi o bebeği ya aldırırsın yada her gün seni aldatmama katlanırsın.
Bu ne demek şimdi? Sırf hamileyim diye mi aldatmıştı? Çocuğumu aldırana kadar onun aldatmasına razıydım. Bunu ona söylediğimde bebeğe kendim bakacağımı ve bir işte çalışıp oda yapmam gerektiğini söyledi. Hamile halimle mi? Bu aptal şaka yapıyordu değil mi? Hayır şaka yapmıyordu... Hem beni her gün aldatıcaktı hem de o kadar parası olduğu halde onunda çocuğu olmasına rağmen ben çalışıp bebeğin ihtiyaçlarını karşılıyacağım öyle mi? Gerçekten acımasız birisiydi bu. Mecburen kabul ettim çünkü çocuğu başka türlü kabul etmiyordu. Kabul ettim ve nerde çalışabilirim diye sordum. Verdiği cevapla yutkunmuştum.
Verdiği cevap kendi yanında sekreter olarak çalışmamı ve hep onun gözünün önünde olup istediği zaman yanına çağırıcağını söyledi. Mecburen kabul ettim ve yarından itibaren çalışıp para biriktirmemi söyledi. Mecburen kabul ettim ve odaya gidip gidemeyeceğimi sordum onun onayını alır almaz odaya gittim ve nasıl para biriktirip odayı nasıl düzenlesem diye düşünmeye başladım boş odaya gitmiştim tabii ki. Sonra aşağı inip Vox un yanına yanaştım ve bilgisayarı kullanıp kullanamayacağımı sordum ve bana özel bilgisayar alıp verdiğini gördüğümde bu günün gelmesini beklediğini söyledi. Bilgisayardan hemen internete girip bebek eşyalarına bakmaya başlamıştım. Vox un bana yine bir şey vermeye çalıştığını fark etmemiştim.
Vox a baktığımda bana telefon verdiğini anladım ve alıp bana telefonda kendini arayabilmem yada mesaj yazabilmem için hat taktığını fark etmiştim. Mecburen aldım ve cebime koydum. Sonra bebek eşyalarına bakmaya devam ettim ve aşağı yukarı ne kadar para biriktirmem gerektiğini hesapladım. Sonra Vox a ne kadar maaş alıcağım diye sordum. Söylediği miktarla ağzım açık kalmıştı. 100.000 euro mu?
(3521040.00 tl arkadaşlar ben baktım işsiz gibi)
Düşündüğüm odayı bir ayda bile düzerdim bu parayla. Sonuçta önümde daha 8 ay var. Hatta daha güzel bir oda düzebilirdim. Gerçekten verip vermiyeceğini sordum ve gerçekten de vericeğini söyledi. Tek şartı aldığım eşyaları kendim kurmam gerektiğini ve eve kurmak için usta çağıramayacağımı söyledi. Yine kabul etmek zorunda kaldım. Sonra beni kolumdan tutarak odaya götürdü ve yarın erken gidiceğimizi söyledi. O yüzden erken yatmam gerekti. Bİr sonraki gün ise iş başı yaptım ve bu kadar zor olucağını tahmin bile edemezdim.
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
763 Kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Efendim~
FanficCehennemde omegaların hepsi köle pazarlarında satılmaya başlamıştı. Alastor ise bunlardan birisiydi. Vox ise onu alıcak olan efendisiydi... . . . . . . . . . . . . . . NSFW içerir. Kan, şiddet, drama, işkence, taciz, tecavüz gibi unsurlar vardır. Ra...