~Alastor'un bakış açısı~
Sabah olduğunda uyanmıştım. Dün o kadar ağlamıştım ki 1 gün boyunca deliksiz uyumuştum. Uyandığımda Vox yanımda değildi. Ayaklandım ve tuvalete gittim ve kişisel işlerimi yapıp çıktım. Çıktığımda Vox odaya gelmişti. Tuvalette olduğumu bildiği için ses çıkarmamıştı elbette ki.
Yanına gittiğimde ona dokunmadan yatağa oturdum. O ise bir şeyi alıp bana döndü. Sonra konuşmaya başladı.
V: Dün neden bir anda ağlamaya başladın söyle.
Ben ise dünkü yaşananları hatırlayınca boğazımda yine bir düğümlenme olmuştu.
A: b-ben... k-korktum...
V: Alastor dün yaşadığın şey korku değildi yıllardır seni tanıyorum. Ne oldu da seni ağlatıcak kadar üzdü?
Ona nasıl söyliyicektim. Bakir olmadığımı öğrenirse sinirlenme ihtimali çok yüksekti. Bu beni daha da korkutuyordu çünkü benim güçlerim elimden alınmıştı ve Omega olduğum için zaten ondan yeterince küçük zayıf ve savunmasızdım.
O ise ısrar etmeye devam edince mecburen söylemek zorunda kaldım ve bütün cesaretimle söyleyi verdim.
A: ben... b-bakir değildim Vox...
Vox bana şaşırmış bir şekilde baka kaldı.
V: Bunda sorun ne bakir olduğun için almadım ki seni?
A: k-köle pazarındakiler...
Vox bütün dikkatini bana vermişti ve yanıma yaklaşıp dizlerinin üstüne çökmüştü.
V: onlar sana ne yaptı.
Gözlerimin dolduğunu ve boğazımın düğümlendiğini hissetmiştim. Konuşamıyordum. Korkuyordum. Hemde fazlasıyla.
V: Alastor... Benim kızıl bambim~ Onlar sana ne yaptılarsa söyle lütfen. Benden korkma. Onların yaptığı şeyler için sana asla zarar vermem~
Sözleri güven veriyordu elbet ama karşımdaki Vox'tu. En büyük eski düşmanım. Benden sonraki en güçlü overlord. Şimdikinin en güçlüsü tabii.
Bir anda yine bir cesarete kapıldım ve herşeyi anlatmaya başladım.A: ben köle pazarındayken orda tüccarlar... Z-zorla benimle b-beraber oldular. Defalarca kez hap içirdiler. Uyuşturucu kullandırtılar. Kemer ile dövdüler... *ağlamaya başlamıştım*
Vox elimi tutup ayağa kalkmıştı. Ve ona baktığımda çok sinirli görünüyordu. Ama bana karşı değil. Bana bunları yapan tüccarlar karşı.
V: Giyin. Gidiyoruz. Tek tek göstericeksin bana bunları sana yapanları. Cezalarını çekmeyi çoktan hak etmişler.
Yavaşça ayağa kalktım ve yavaşça Vox'un beline sarıldım. Boyum onun beline denk geliyordu çünkü. O ise saçıma elini geçirip saçımı nazik çekilse okşayarak sevdi. Sonra yavaşça kendinden uzaklaştırdı ve beni yatağa tekrar oturtup bana giysi ayarlamak için dolabı açtı. Dolapta hep onun kıyafetleri olduğu için en büyük kıyafetini aldı ve bana uzattı.
Uzattığı sweatshirtti. Siyah renkte benim bedenime gayet büyük ve elbise gibi durucak bir sweatshirttü. Elime aldım ve giydim. Sonra Vox tekrar bana birşey uzattı. Bu sefer benim için aldığı özel boxerlardan birini uzatmıştı. Yine elime alıp giydikten sonra yatağa oturttu ve bana kendi çoraplarına birini göydirdi. Benim dizimi geçmişti gerçi. Aşağı indiğimizde bana siyah bir terlik verdi. Tam benim ayağıma göreydi. Giydikten sonra dışarı çıktık ve arabada beni sağ tarafa oturttu. Kendisi de sürücü olduğuna geçtikten sonra benim ve kendi emliyet kemerini takıp arabayı köle pazarına sürmeye başladı.
Uzun bir süre sonra köle pazarına vardığımızda kapımı açtı ve içeri geçtik. Tüccarlar beni görünce biraz gerilmişti. Çünkü yanımda Vox ta vardı. Vox bütün tüccarlar gelmesini söyledi. Hepsi geldiğinde yüksek bir sesle ve tehtidkar bir tonla konuşmaya başladı.
V: Alastor~ bunu sana hangi piçlar yaptı~?
Ben tek tek gösterdiğimde gösterdiklerimin titrediklerini görüyordum. Vox ise benim göstermem bitince gösterdiklerimin hepsini güzü ile alıp duvara sert bir şekilde çarptı. Sonra tek tek bütün kemiklerini kırmaya başladıklarında çığlık seslerini duyup durdum. Sıra tam boyınlarına geldiğinde Vox a dönüp konuştum.
A: Efendim lütfen durun bu acı onlara birdaha kimseye dokunmamaya yeter...
Demiştim. Vox ise bunu haklı bulup onları son kez serçe yere vurup benim elimden tutup konuşmuştu.
V: Kimse benim miniğime dokunamaz!
Dedi ve elimden tutarken beni arabaya doğru nazikçe peşinden sürükledi. Eve giderken birkaç Omega dükkanından geçerken birinde durma kararı aldı ve içeri girip alışveriş yaptık. Bana bir sürü kıyafet almıştı arabaya tekrar geçtiğimizde ben çok yorulduğum için kendimi koltuğa atar atmaz uyuya kalmıştım. Vox ise eve geldiğimizde beni kucağına alıp yukarı çıkarmış, bugün aldığımız kıyafetleri tek tek yıkayıp kendi kıyafetlerinin yanına teker teker kendi elleri ile dizmişti. Akşam olduğunda nazikçe beni uyandırdı ve elindeki tepsiyi gösterek akşam yemeği için oturur pozisyona geçmemi söyledi.
V: kaç gündür birşeyler yemiyorsun tatlım. Doya doya ye hadi.
Dedi ve tepsiyi önüme koyup kaşığı alıp kendi elleri ile ilk çorbayı sonra da ana yemeği ve tatlıyı yedirdi bana. Ben onun kölesi değil miyim? Bu kadar nazik davranmasının nedeni ne ki? Her neyse en azından acı çekmiyorum...
Yemeği yedikten sonra tepsiyi aldı ve benim tekrar yata pozisyona geçmeme yardım etti. Ben yatarken o bulaşıkları yıkayıp yanıma geldi ve beni kendine döndürüp göğüsüne kafamı koymamı sağladı ve beraber uyuya kaldık.
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
Düzgün bölüm fşfmfldldl. Ama Alastor Vox'u sinirlendirmediği sürece~739 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Efendim~
FanfictionCehennemde omegaların hepsi köle pazarlarında satılmaya başlamıştı. Alastor ise bunlardan birisiydi. Vox ise onu alıcak olan efendisiydi... . . . . . . . . . . . . . . NSFW içerir. Kan, şiddet, drama, işkence, taciz, tecavüz gibi unsurlar vardır. Ra...