°Canımı Acıtıyorsun°

314 9 42
                                    

~Genel bakış açısı~

Sabah olduğunda uyanmışlardı. Vox banyoya gidip elini yüzünü yıkadı ve kıyafetlerini değiştirdi. Alastor ise daha fazla uyumak için yatağa gömüşmüştü.

Vox ona kalkmasını söylediğinde hayır demiş ve iyice gömüşmüştü. Vox sabırla defalarca söylemesine rağmen ısrarla kalmamıştı. Vox artık sinirlenmeye başladığı için ona zarar vermemek adına üstündeki yorganı çekmiş ve yere atmıştı. Alastor ise buna rağmen mızmızlanıp yatağa iyice sokulmaya çalışıyordu. Vox sinirli bir şekilde son kez uyarmak adına Alastor'a bağırmıştı.

V: ALASTOR KALK ARTIK SİNİRLENDİRİYORSUN BENİ!

Tehtid etmesine rağmen umrunda olmamıştı ve bu bardağı taşıran son damlaydı. Vox bir hışım ile Alastor'un saçını kavradı ve onu oturur pozisyona getirip sert bir tokat attı. Ne kadar bunu yaparken istemese de Alastor onu çileden çıkarmıştı. Çileden çıkmadan ince en az 30 kere uyarmıştı.

Vox Alastor'a tokat attıktan sonra yanağı kıpkırmızı olmuştu. Gözleri dolmuştu. Bir köle olduğunu unutup sinir ile ayağa kalkıp Vox'u ittirdi. Vox ise Alastor'un tepkisinden sonra az önce taktığı kemeri tekrar çıkarıp Alastor'un üzerine yürümeye başlamıştı. Alastor korku ile ne kadar geri çekilse de artık çok geçti.

Vox eline kemerini aldıktan sonra düğmelerini açıp aletinin ortaya çıkmasını sağladı. Alastor korku ile kapıya yönelmişti ama kapı kitliydi. Kitli olduğunu görünce Vox'a doğru dönmüştü. Vox tam arkasında onu cezalandırmak in bekliyordu.

Alastor ne kadar yalvararak özür dilese dahi umrunda olmadan Alastor'u dizlerinin üstüne çöktürttü ve ona zorla saksı çektirmeye başladı.

Aynı zamanda elinde kemeri vardı. Kemer ile arada sırada Alastor'un sırtına vurup canını acıtıyordu.

Bir süre sonra saçlarını tutarak yatağa götürdü ve yüz üstü yatmasını sağlayıp Alastor'un boxerını çıkardı. Sonra ıslak olan aletini Alastor'un deliğine konumlandırıp sert çekilse gelgit yapmaya başladı. Daha çok acı çeksin diye hem boğazını sıkıyor hemde kemer ile kalçasını morartana kadar vuruyordu. Bir süre sonra acı ile boşaldı ve yatağa yüz üstü uzandı.

Vox onu yatağa bıraktıktan sonra akşama kadar yatman için sana bir sebep diyip işlerini halletmeye gitti.

Gece geldiğinde sessizce odaya girdi ve üstünü değiştirdi. Alastor ise yorganın altında sessizce hıçkırarak ağlıyordu. Vox onun uyumadığını ve ağladığını görünce sabahki tepkileri yüzünden pişman olup yavaşça yanına oturdu ve Alastor'un üstünü açtı. Alastor korkarak Vox'a baktı fakat Vox yavaşça ona yaklaşıp onu kucağına aldı. Kucağına oturttuğunda ona sarıldı ve yanaklarını öpüp sabahki çok fazla sert davranışı yüzünden defalarca kez özür diledi ve dudağına küçük bir buse kondurdu.

Alastor Vox'un davranışına ne kadar şaşırsada o da karşılık verdi ve kafasını boynuna koyup Vox'a sarıldı. Vox onun ağlamaktan halsizleşen bedenini aldı ve banyoya götürdü. Sıcak bir duş ayarladı ve onunla beraber duşa girdi. Sonrasında narin şekilde onu yıkadı ve saçlarını kuruttu. Anlını öptü, yatağa narince bıraktı ve aşağı inip aşağıdan 2 fincan kahve alıp yukarı çıktı. Birini Alastor'a uzattı diğerini de kendi içip bardakları bittikten sonra aşağı indirdi.

Yukarı çıktığında Alastor ona sarılıp uyuya kaldı. Aynısını Vox da yapıp uyuya kaldı.

Sabah olduğunda Vox yine erkenden uyanıp işlerini halletti. Daha sonrasında tekrar Alastor'u uyandırmak için geldiğimde ne kadar dürtse de Alastor uyanmadı. En sonunda yanağını okşuyarak uyandırmayı düşündü ama elini yanağına koyar koymaz ateşinin olduğunu anlayıp ateşini ölçtü.

43 derece...

Vox hemen Alastor'u kucakladı ve soğuk suyun altına soktu. Alastor soğuk su yüzünden uyanınca korkmuştu ama Vox mecbur olduğu için sokmuştu. Alastor Vox a bakınca Vox hemen ateşinin 43 dereceye çıktığını bu yüzden soktuğunu söyledi ve onu Sudan çıkarıp kuruladı. Daha sonra üstünü giydirip hemen hastaneye gitmeleri gerektiğini söyledi. Alastor ne kadar istemese de Vox onu kucağına alıp arabaya bindirdi ve hastaneye götürdü. Doktor muane ettikten sonra 1 haftalık yatış vermişti. Çok halsiz kalmıştı fakat serum verdikleri için rahatlamıştı.

Bir süre sonra midesi bulandı ve hastanedeki odasında olan çöp kovasına kustu. Hemşireler geldiğinde doktoru çağırdılar ve doktor enfeksiyon kaptığını ve bu enfeksiyonun stres ve yorgunlukla vücutta daha çok yayıldığını söyledi. Sonrasında antibiyotik serum hazırladı ve Alastor için serum olarak taktı. Vox ise bütün işlerini 1 hafta boyunca iptal etti ve hep onun yanında durdu. 1 hafta boyunca hep ağır serumlar yediği için hep uyuyordu Alastor. 1 haftanın sonunda iyice iyileştiği için taburcu edildi ve Voxla beraber eve gitti. Eve gittiğinde Vox ne olur olmaz diye birkaç gün daha hep Alastor'un başında bekledi ve iyice iyileştiğine kanât getirdiğinde işlerinin başın tekrar döndü. Çok pişman olmuştu onu strese soktuğu için.

Alastor evdeyken hep dinleniyor ve acıktığında yemek yiyordu. Hayatı monotonlaştığı için sıkılıyordu ve bunu o akşam Vox geldiğinde ona söylemişti o yüzden Vox ta aşağı inmesine izin vermişti. Zaten kısıtlamamıştı ama Alastor sormadan inmek istemiyordu. O kabul edince o gece Vox ile beraber aşığada eski tarzda bir film izlediler ve Alastor Vox'un kucağında uyuya kaldığı için Vox onu kucağında taşıyarak yukarı çıkarıp onunla beraber uyudu.
 

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.

751 kelime~

~Efendim~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin