-Ας ελπιζουμε οτι ειναι ενας δεκαπενταρης που οντως ζει στην Αμερικη, και οχι κανενας σαρανταρης που θα σε βιασει.
-Μεσω σκαυπ θα με βιασει, ε?
-Απλα το ειπα..Η αντιδραση της Αντζελινας μου καρφωθηκε στο μυαλο.
....Και οχι καποιος σαρανταρης που θα σε βιασει...
Σιγα μωρε. Μεσω καμερας θα με βιαζε? Ουτως η αλλως, αυτες που την πατανε ειναι αυτες που πανε και συναντανε τυπους που ψιλοβγαζει ματι οτι δεν ειναι οκευ.
Ευτυχως η αντιδραση της Ατζελινας ηταν πολυ πιο φυσιολογικη απο την αντιδραση της υπολοιπης παρεας.
Δυο εβδομαδες μετα.
Ειχαμε παει στο σπιτι της Κατερινας. Η Κατερινα εχει το πιο μεγαλο σπιτι, οποτε εκει παμε για να κανουμε προβες. Βλεπετε, ειμαστε πεντε κολλητες και εχουμε ενα συγκροτημα, μιας και γνωριστηκαμε σε μουσικο σχολειο.
Επειδη ομως η πενταδα αποτελειται απο πεντε αδηφαγα τεμπελικα πλασματα, αποφασισαμε οτι η πρωτη μας προβα θα αφιερωθει στο:
•Να φαμε κρεπες με Νουτελλα
•Να πουμε για τις διακοπες μας
•Να αποφασισουμε ποια τραγουδια θα παιξουμε φετος.Μπορω να πω οτι δεν ασχοληθηκαμε ιδιαιτερα με το τριτο σκελος του πλανου μας.
Με μεγαλη μας χαρα αλλα και την γκρινια της Κατερινας, το αντικαταστησαμε με το γνωστο:Ας μιλησουμε για γκομενους.
Κλασσικα δηλαδη.
Η Ναταλια μας ελεγε παλι για μιση ντουζινα τυπους που την γουσταραν εκεινη την περιοδο, η Αντζελινα συνεχιζε με τον αιωνιο Κωστα, η Αιμιλια ελεγε για κατι ωραιους στο χωριο της..! Η Κατερινα παλι, γκρινιαζε.
-Μονο για γκομενους μιλατεε! Γκομενοι παντου! Συνεχισε εκνευρισμενη, αλλα σταματησε για να ακουσει κατι που ελεγε η Ναταλια για εναν καστανο πρασινοματη που της την επεφτε.Εγω, παλι... Στην κοσμαρα μου.
Δηλαδη τι?
Δεν υπηρχε περιπτωση να τους το πω. Καμια. Ηξερα ηδη την αντιδραση τους.
Πρωτων, θα μου ελεγαν οτι ειναι fake.Δευτερων, θα σκεφτοντουσαν αυτο που με βασανισει τοσο καιρο.
Αν ημουν ομορφη, θα ειχα καποιον στην πραγματικη ζωη, οχι καποιον που με ξερει απο τις selfie στο προφιλ μου.
YOU ARE READING
Another e-love project
Non-Fiction"Μην γνωριζεις ανθρωπους στο ιντερνετ" "Θα σε βρουν και θα σε βιασουν" Σταματηστε. Δεν ξερετε. Σταματηστε να χαβετε οτι σας πασαρουν. Και τι που τον γνωρισα στο ιντερνετ? Που ξερεις οτι δεν θα τον δω ποτε? Αμα τον αγαπαω, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ...