Taehyung'danElindeki sıcak şeyleri düşürmesiyle yanmış olabileceğini düşünüp kolundan tutup kendi tarafıma doğru çektim. "Dokunma bana!" diye bağırarak beni ittirmişti. Sadece yardım etmek istemiştim.
"Tamam dokunmam sakin ol. Yandı mı bir yerin?" suratıma garip ifadesi ve dolmuş gözleriyle bakıyordu. "Sen o'sun" ben o muyum?
"Ne?" her hareketiyle beni daha çok şaşırtıyordu. Gözlerinden yaşlarını akıtarak koltuğa oturdu. Ondan biraz daha uzak olacak şekilde yanına oturdum. "Omega neyin var?" ellerini karnına sardı. Sanki bebeğini ondan alacağımı anlamış gibi sıkı sıkı tutuyordu hep karnını. Kafasını bana doğru çevirdi. Ağlarken bile güzeldi.
"Beni hatırlıyor musun?" bu omegayı hatırlamam mı gerekiyordu. Onu nereden tanıyor olabileceğimi düşündüm. Onunla ilgili hiçbir anı yoktu zihnimde. Kafamı hayır anlamında salladım.
Bir anda inleyip karnının altını tutmaya başladı. "Ah! Bebeğim lütfen uslu ol lütfen. Seni kaybetmek istemiyorum lütfen bebeğim." kendimden utandım. Yapmayı düşündüğüm şey yüzünden kendimden utanç duyuyordum. Bebeğini kaybetmek istemeyen bir omeganın doğurduğunda bebeğini nasıl almayı düşünebilirdim.
Feromon salgılasam rahatlar mıydı?
"Bebeğin nesi var?" diye sorduğumda suratındaki acı çeker ifadesiyle bana döndü. "Bilmiyorum hiç bu kadar zorluk çıkartmamıştı daha önce. Bugün çok harek- Ah!" ağlamaya devam ediyordu. Bu kadar çok mu zorlanıyordu. Bu zamana kadar nasıl dayanabilmiş bu omega. Ona hayran kalmıştım.
"Yetemiyorum ona daha karnımdayken yetemiyorum. Baskın bir feromon istiyor. Rica etsem biraz koku salgılar mısın?" bebeği için yalvarabilecek gibi duruyordu. Feromon salgılamaya başladığımda derin bir 'oh' sesi duydum. Kesinlikle rahatlamıştı.
Ona itiraf etmeliydim. Onun bebeğine dokunmayı bir daha asla düşünmeyecektim. "Sana bir şey söylemeliyim omega." rahatlasa bile az önceki sıkışmanın etkisinden çıkamamıştı. Hala hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. "Söyleyebilirsin."
"Adım Kim Taehyung. Generalim. Bu yüzden eşlenmek istediğim bir şey değil kesinlikle. Bana savaşlarda ne olacağı belli değil. Ölürsem eğer eşim de ölür. Ben buna istemiyorum omega. Deltam sürekli beni eşlenmem için baskılıyor. Bundan kurtulmanın tek bir yolu var. Özür dilerim omega. " kafasında çözmeye çalıştığına emindim. Kafası karışmıştı.
"Benden neden özür diliyorsun ki." hiç yaptığım bir şeyden dolayı bu kadar çok utanç duymamıştım. Kimseden özür dilememiştim ama şimdi bu omeganın ayaklarına kapanıp beni affetmesi için yalvarmak bile istiyordum. "Deltanın beni baskılamaması için yeni doğan bir bebeğe ihtiyacım vardı. Bak ben çok özür dilerim. Böyle bir şeyi asla bir daha asla aklımdan geçirmeyeceğim. Gerekirse deltam bana küsebilir ama yapmayacağım. Yalvarırım beni affet omega bir daha asla beni görmeyeceksin. Karşına çıkmayacağım bir daha. "
Gözleri kocaman olmuştu. Karnını sakladı benden. Rezil bir heriftim ben."Saklama karnını lütfen. Yemin ederim size zarar vermeyeceğim. " çok pişmandım.
"Beni hala hatırlamıyor musun?" hayal kırıklığıyla bakıyordu bana. Biz tanışmış ve ben onu unutmuş muydum? Onu unutabilmiş miydim gerçekten. Bugün aptallıklara doyamıyordum.
"Hayır hatırlamıyorum."Koltuktan kalktı. Eliyle kapıyı gösterdi. "Çık evimden!" gözleri yine dolmuştu. Ne kadar çok ağlıyordu böyle.
Kafamı sallayıp kapıya doğru yürüdüm. Deltam kızıyordu bana. Gitmemi istemiyor gibiydi. Kapıyı açacakken durup arkamı döndüm. "Yardıma ihtiyacın olursa ben buralarda olurum." kafasını hayır anlamında salladı.
"Git artık." sesi buz gibiydi.
"Kendine iyi bak omega. Ve sende kendine iyi bak bebek."
____________
O ZAMAN 3...2...1....
SON PİŞMANLIK NEYE YARAR HER ŞEYİN BEDELİ VAR
General Kim Taehyung için bir saygı duruşu🛐🛐🛐
Öptüm asklarımmmm❤️🎀❤️🎀❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby's baby |TAEKOOK|
FanfictionYeni doğan bir bebeğe ihtiyacı olan delta Kim Taehyung ve hamile omega Jeon Jungkook...