Ön Söz: Bazı Bilgiler

35 6 9
                                    

Merhabalar. Ben GPM(Gizli Prensesin Maceraları) serisinin gerçek yazarıyım. Eminim ki "gerçek" sözüne takılan veya bunu umursamayan kişiler olacak. Bu yüzden bu ön sözü okuma konusunda serbestsiniz. Eğer bu bilgilerin sizi sıkacağını düşünüyorsanız, doğruca ilk bölüme geçin.

Bu hikaye benim değil, kurmaca bir yazarın notlarıdır. Bu notlar şu anki durumu hakkında gizlice yazmış olduğu bilgiler ve Elizabeth ismindeki kişinin konuşmaları olarak ikiye ayrılmıştır. Bakış açısı kurmaca yazara ait gibi görünse de bu hikaye Elizabeth'in hikayesidir. Kurmaca yazar onun konuşmalarını ayriyeten kaydeder ve onun konuşmalarını düzenler. Mesela "şeker" kelimesini "teker" veya "Taylor Swift" demiş olabilir. Bunun dışında tam anlamıyla hatırlayamadığı bir diyaloğun boşluklarını doldurur. Bu doldurmaları örnek olarak "Ali ... bindi." cümlesini verebiliriz. Ali'nin bindiği şey bir araba da olabilir, bir midilli de olabilir. Elizabeth bu yazarla karşılaştığı için kendisine var olan şansa şükretmeli.

Peki bu kurmaca yazarımız neden yine benim tarafından kurulan bir "prensese" katlanıyor? Cevabı şu anlık ben bile bilmiyorum. Bu eserde yapmak istediğim şeyler şu;

Sohbet havasındaki yazım tarzı

Güçlü duygular

Benim bile kontrol edemediğim bir senaryo

Bazı şeyleri tiye alma

Az ama öz edebi gönderme

Konuyu okuduysanız, bu hikayenin kötü olduğunu söylemem size mutlaka garip gelmiştir. Bu hikayeye kötü dememim belki de en büyük sebebi trend dediğimiz şeylere veya herhangi bir edebi akıma uymadan, tamamen canımın istediğini söyleyecek olmamdan kaynaklı. Bazı sözlerim sizi dehşete veya mükemmelliğe götürebilir. Bunun belirsizliğidir bunun kötü oluşu. Kurmuş olduğum bu son cümlem bence en büyük kanıt olabilir. 1 kişi veya 8 milyar kişi bu hikayenin kötü olmak isteyen şeylerin isteklerini umursamayarak bunu okuyacak.

Bu kadar felsefi konuşma yeterli olacaktır. Zaten seri boyunca Elizabeth'in uyduracağı monologları yeterince okuyacaksınız. Bilgilendirmek istediğim başka bir husus ise küfür olacak. Ben küfür etmeyi pek sevmem. Bu yüzden seride nadiren küfür göreceksiniz. Bunu gördüğünüzde en az bir kişinin zihinsel olarak kötüye gittiğini bilin çünkü bir prensesin ağzı bozuk olmamalıdır.

Son olarak bölüm uzunlukları hakkında bilgilendirmeler yapacağım. Bölümler en az 3000 kelime olacaktır. Daha önce belli bir kısmını yayınladığım ve şu anda ilk cildi kitap olan Sıfırıncı Dünya bölümlerinin uzunluğu değişse bile en az 2500 kelime olurdu. Ayrıca bölümleri ikiye ayırarak platformda yayınlamıştım. GPM için böyle bir ayırma yöntemi düşünmüyorum. Bölümler haftada bir gelecek. Kaç bölüm olacağını bilmiyorum ama en az 20 bölüm olacağı kesin gibi görünüyor.

Umarım bu bilgilerden memnun kalırsınız. İlk bölüm masala giriş olacak. Sonuçta bir prenses hikayesi yazıyorsak bu bir masal olmalı. Öyleyse varsın yoksun tekerlemelerini bir kenara alalım. GPM başlıyor.

Gizli Prensesin MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin