"Ben senin babanım kızım"
Bir anlığına duraksadım bu adam neden bahsediyordu. Baba mı?
Tabikide inanmıyordum. Böyle saçma bir şeye inanacak halim yoktu."Buna inanmamı beklemiyorsun herhalde"
"Ben çok ciddiyim istersen şu doğum formuna bak annen o kadın değil, ayrıca videolu kanıtımda var"
Pusat denen koruma bir laptop getirdi. Ve bir bellek taktı. Sonrasında bir video kaydı açtı ve videoyu başlattı.
Bir kadın vardı sadece yüzü görünüyordu, arkasında göbeğini kapatan bir örtü vardı. Bağırıyordu, çığlıklar atıyordu. Doktorlar kadına bakarak bittiğini söyledi. Sonra kadın sakinleşince video durdu ve ardından
tekrar başladı. Kadının eline bir bebek verdiler. Bir saniye kadının yanında o Keskin denen adam vardı.
Keskin kadına "İsmi ne olsun istersin?" dedi. Kadın bir anda hızlı hızlı nefes alarak "Asya olsun soyadını değiştirmeyin" dedi ve bir anda gözleri kapandı...Keskin ona doğru koştu ve uyandırmaya çalıştı sanırım kadın ölmüştü. Ve video bitti...
Ölen benim annemdi. Öz annem...
"Sanırım anladın"
"Peki şimdi ne olacak?"
"Öz aileni bir daha göremeyeceksin"
O an kan beynime sıçradı. Onları öldürecek miydi?
"Hayır olmaz yapamazsın ne kadar gerçek ailem olmasalarda onlar benim ailem onlara dokunma!"
Bir süre sustu ve ardından tekrar konuştu...
"Üzgünüm ama seni yıllarca benden sakladılar elbette bir bedeli olacaktı"
Ardından büyük bir televizyon açıldı.
B-burası benim evimdi. Onlar orda oturuyorlardı ve mutlulukla sohbet ediyorlardı."Şuanda onların oturduğu mutfakta bir saatli bomba var. Ve 5 dakika içinde patlayacak ve bunu izleyeceksin KIZIM"
"Hayır yapma sakın"
"Nolur"
"Öldürme onları"
"Yapma"
"Beni dinle yapma lütfen!"
"Yardım edin birisi polisi arasın!"
"Ailemi öldürecekler"
Cevap vermiyordu gözyaşlarımı görmezden gelip başka yöne bakıyordu. Asla yapmayacağım şeyi yaptım ve bacaklarımın bağı çözüldü için kendimi yerde dizlerimin üstünde buldum...
"Bak lütfen lütfen dinle beni yapma yapma yapma!"
Sayaç son 3 dakikayı gösteriyordu.
Ailem dakikalar içinde bir cinayete kurban gidecekti ve ben hiç birşey yapamıyordum.O anda koca evin kapılarından biri açıldı ve içeri biri girdi arkam dönük olduğu için göremiyordum. Bu sırada tanıdık bir ses;
"Keskin abi doru-" sözü yarıda kesildi.
"Asya!"
Saniyeler içinde Koray yanıma geldi.
"Koray lütfen söyle"
"Neyi söyleyeyim Asya neden bahsediyorsun? Ayrıca Keskin Asya'nın burada ne işi var?"
"Koray söyle, söyle öldürmesin onları lütfen"
Koray'ın burda neden olduğunu düşünecek vaktim yoktu. Bir an önce o bomba durmalıydı.
"Ne Keskin ne oluyor burda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Gizemi
Teen Fiction"Hayır yapma sakın" "Nolur" "Öldürme onları" "Yapma" "Beni dinle yapma lütfen!" "Yardım edin birisi polisi arasın!" "Ailemi öldürecekler" Cevap vermiyordu gözyaşlarımı görmezden gelip başka yöne bakıyordu. Asla yapmayacağım şeyi yaptım ve bac...