SELAAAMMM!
YARIN AKŞAM KIZIL ÇALIKUŞU ALTINCI BÖLÜM YAYINDAAAAAA!
Şimdi size alıntı atayım da biraz meraklanın istedim😈
Altıncı bölüm çok tatlııı, çok masum bir bölüm☺️
Neyse uzatmadan alıntıya geçelim....
Annem, babam, abim, Sema ve ben ameliyathanenin önünde Alçin'den gelecek iyi ya da kötü bir haber bekliyorduk.
Herkes sandalyelere otururken ben duvar dibinde yere oturmuş, bir bacağımı kendime çekerken diğer bacağımı dizimden kırdım ve kolumu dizimin üzerine koydum.
Gözlerimin şiştiğini hissediyordum.
Biden omzumda hissettiğim el ile elim sahibine bakmak için kafamı kaldırdım. Abimi gördüğümde başımı tekrar indirdim.
İnanır mısınız omzumda el hissettiğimde herşeyi unutup, o elin sahibinin Alçin olduğunu umut ettim bir anlığına.
"Sakin ol Savaş. Alçin'e hiçbirşey olmayacak, eminim. Öyle hassas görünse bile güçlü bir kadın o. Eminim lan, bir şey olmayacak"
"Olmayacak değil mi abi?" Dediğimde onay veren bir ses çıkardı.
Birden ameliyathanenin kapısı açıldığında içeriden çıkana doktoru gördüm. Zorlanarakta olsa ayağa kalktım ve koşar adım doktorun yanına gittim.
Abim kolumdan bana destek verirken ben doktorun ağzından çıkacak iki kelimeye muhtaçtım.
"Karım... Karım ve.. Karım bebeklerim nasıl?" Zorlukla sorduğum soruyla doktor gözlerime sıkıntı ile baktı ancak sonrasında konuşmaya başladı.
🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃
"Dayan Çalıkuşu. Dayan kalbim, dayan." Bir yandan kucağımdaki karım ile konuşuyor diğer yandan hastaneye doğru deli gibi koşuyordum.
Alçin'in başı sol omzuma düşerken daha da hızlandım.
Tam bu sırada sağ kolumda sıcak bir ıslaklık hissettim. Alçin'in bacakları arasından gelen bir ıslaklık...
Başımı Alçin'in bacaklarına doğru çevirdim ve iki bacağının arasından açıkta kalan koluma baktım.
Kırmızı bir sıvıydı ve bu sıvı şimdi benim kalbimden akıyordu. Kan.
Tamam yeter bu kadar alıntı☺️
Kalanı da bölüme kalsın bari😘EVET, BOMBAYI BIRAKTIM ŞİMDİ KAÇIYORUM😘☺️
Hadi öptüm, baayyyssssss😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ÇALIKUŞU(+18)
Teen FictionMutlu sonlar bize uğrar mıydı? Peki ya masallar? Masalda gibi hissedebilir miydik kendimizi? Peki peki, masallarda da katiller var mıydı? Masallarda da kötüler cadılar yerine anne babamız mıydı? *** "Aldırma," Kaşlarımı çatarak baktım bu sefer gözle...