6.Bölüm: İKİZ MELEKLER

4.2K 325 140
                                    


Selam...
Açık konuşayım bu bölümü yarın atmayı planlıyordum. Ancak çok ısrar ettiniz bende size kıyamadım..

Aslında kıydım, ama size değil😈☺️


Keyifli okumalar!
(Gerçi ne kadar keyifli geçer bilemem☺️)











OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN ‼️

‼️OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN ‼️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SAVAŞ KARAHANLI'DAN

Kan. Gördüğüm tek şey, kan. Sevdiğim kadının kanı. Karımın kanı.

Aynı kan ellerimde de var. Sevdiğim kadının kanı, şuanda ellerimdeydi.

Alçin Karnaval. Çocukluğumda park salıncaklarında oturup sallanırken yanıma gelen ve sürekli konuşan geveze kız. O adımı ona söylemediğim için bana Huysuz derken, bende o sürekli saçlarını örgü yaptığı için ona Örgülü diyordum.

Şimdi Kızıl Çalıkuşu'nun kanları vardı elimde.

Su alacağını söyleyerek çıkmıştı kollarım arasından. Kimin aklına gelirdi ki bedenine, pencereden bir kurşun gireceği.

Şimdi sevdiğim kadın kollarım arasında yerde, kanlar içinde.

Kapatma gözlerini dedim.  Kapattı.

Alçin'in kana bulanan bedenini kucağıma aldım ve koşarak evden çıktım. Ambulansı arayabilirdim ancak onu bekleyemezdim.

Cebimdeki telefon titreyerek çalarken kim olduğu veya ne kadar önemli olduğu sikimde bile değildi.

Ayağıma ayakkabılarımı bile giymedim. Ev terliklerim ile çıktım. Çünkü şuan önemli olan bu değildi, karım ve bebeklerimdi.

Alçin kucağımda kanlar içindeyken gören herkes dönüp bir kere daha bakıyordu. Trafikteki araçlar bakıyorlardı ancak yardım etmiyorlardı.

Arabamın anahtarlarını evde unuttuğumu fark ettiğimde evden çoktan çıkmıştım. Özel hastane maksimum 500 metre uzaktaydı. Oraya doğru kucağımda kana bulanan bir kadın ve karnındaki bebeklerim ile koşmaya başladım.

Ne yapardım? Onlara bir şey olursa ben nasıl yaşardım?

"Dayan Çalıkuşu. Dayan kalbim, dayan." Bir yandan kucağımdaki karım ile konuşuyor diğer yandan hastaneye doğru deli gibi koşuyordum.

Alçin'in başı sol omzuma düşerken daha da hızlandım.

Tam bu sırada sağ kolumda sıcak bir ıslaklık hissettim. Alçin'in bacakları arasından gelen bir ıslaklık...

KIZIL ÇALIKUŞU(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin