ÇAKMA SEVGİLİ

69 8 0
                                    

Mirhabaaa
MEDİA: ROBERT

Onun bu sözünü aldırmadan üstümü çıkarıp yatağa attım. Hemen banyoya girdim.

Banyodan çıktığımda telefonum çalıyodu.
- ROBER ARIYOR...
Açma gereği duymasamda açtım.
- Efendim Rob.
- Işık bir şey diyicem, ama yanlış anlama.
- Eğer yanlış anlayacağım bir şeyse anlarım. dedim soğuk çıkan sesimle.
- Benimle Çıkarmısın?
- Niye? Dedim hiç tepki vermeden.
- Bir kız peşime takıldı bende-
- Tamammm anladım.
- Tamam bebeğim.
- Bana şöyle deme, ama hoşuma gitti. dedim ve yüzüne kapattım.
TUNA;
O lafı dediğim de hiç siklememişti. Hemen çocukları aradım kafamı dağıtmam lazımdı. Bara gidecektik. Engini arayıp sordum o da çocuklara söyledi ve hepsini topladı.
Robert bir sevgilisini de çağırmış ne güzel.

IŞIK:
Rob bir kaç dakka sonra beni aradı ve arkadaşlarıyla bara gidecekmiş benide çağırdı benim de canım sıkılmıştı. Hemen üstümü giyinmeye başldım. Yaz ayında olmamıza rağmen bar yerin altında olduğu için çok soğuktu. O sürtükler o göt kadar eteklerle nasıl duruyo aklım almıyo. Siyah askılı bir bluz üstüne deri ceket siyah dar bir yüksek bel yırtık pantolon, altına da siyah bağcıklı topuklu yazlık botlarımı giyindim. Makyajımı yapmaya hazırdım. Siyah far ve eyelinier sürmüştür bb krem ve bordo ruj. Siyah olan saçlarımı açık bırakmıştım. Burnuma da pricing'imi taktım.
Robert:
Yaşım küçük olsada motosiklet ehliyetim vardı. Işık bana evinin adresini attıktan sonra onu beklemeye başladım. Bizimkiler bara çoktan gitmişti. Herkese Işığı sevgilim diye tanıtacaktım. Ee nasıl olsa girdik bir yola.
IŞIK:
Aşağı indiğim de Rob'un beni beklediğini gördüm. Yanına gittim motosikleti bir harikaydı. Çok spor giyinmişti siyah bir pantolon siyah bir bluz ve üstüne deri ceket. Sanki birlikte giyinen çiftler gibiydik. Öğğğ.
TUNA: Kapıda Rob'u gördüğümde sonun da diye fısıldadım. Ama yanındaki Işık. Yani şimdi onlar çıkıyo mu? Hah. Yanımıza geldiklerinde el ele tutuşuyolardı. Işık beni görünce hiç bir tepki vermemişti ne sevinmişti ne de üzülmüştü. O değişikti...
Ve güzel...
IŞIK:
Hahahahah. Tu- Tu na beni gö-görünce ahhahah gözleri fal taşı gibi açıldı. Of neyse iyiyim yerime oturdum.
Garson yanımıza gelince favorim olan içkiyi söyledim.
- Evet ne istersiniz? Dediğinde herkes siparişini veridi.
Bana sıra geldiğinde.
- Tekila. dedim Sigaramı yaktım kafamı kaldırdığımda Tuna bir kızı yutuyordu. Nedense içim tuhaf olmuştu. Rob ortalıklarda yoktu o da kız yutuyordur kesin.
Bir kaç dakka sonra Rob hala yoktu. Tuna'da bir koltukta sızmıştı.Yanına gidip dürttüm.
- Tuna?
- Hı?
- Sarhoş musun?
- Bilmem.
- Tamam sarhoşsun anladım. Şimdi soruyorum o zaman. dedim ve sorumu sordum.
- Daha demin ki kız mı ben mi?
- Ben. dediğinde gözlerimi devirdim ve yanından gittim.
------------------
Arkadaşlar olaylar çok karışık bir hale gelecek bu yüzden günde bir kaç bölüm yazarım diye düşünüyorum. Neyse sizi seviyorum bebeklerim. Bu arada bölümler de ne istiyorsunuz onları da yazın lütfennn 🍕🍕🍕🍕🍔🍔🍔
-SİYAH BEYAZ-

SİYAH BEYAZ#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin