OKUL

27 4 0
                                    

NAAILSINIZ?

Media: Tuna SAYER ve gamzesi

Sabah yalpana yalpana banyoya gitmiştim. Patiklerimi halıfleks olan yerlere sürtüyor çıktığı sesi dinliyordum. Banyoya ulaştığımda içimden bir zafer çığlığı attım.

Musluğu açıp soğuk suyu yüzüme çarpmıştım. Bugün okula gidecektik, buna seviniyorum. Çünkü bilirsiniz okulda herşey olur ve bu sırrı öğretmenler bilmez şşşş.

Tuvalette günlük işlerimi yapıp odama geçtim. Okulda serbest kıyafet ve makyaj vardı. Hemen üstümü giyinmeye başladım.
Siyah yırtık pantolon üstüne askılı siyah sade ama arkası kesik kesik olan bir tişört. Ayakkabı olarakta siyah botlarımı giyindim. Makyajım da eyelinier, limer, kapatıcı, ve bordo rujdan oluşuyodu siyah olan saçlarımı salık bıraktım. Aşşağı Tunanın yanına indim kahvaltı yapıyodu.
Karşı sandalyeye geçtim.

- Hadi Tuna bitirde çıkalım.

- Işık okulda birbirimizi tanımıyo gibi yapsak daha iyi.

- Neden?

- Ya Işık-

- Tamam Tuna.

Mutfaktan çıkıp araya gelmiştim ayakkabılarımı giyinip anahtarı alıp çıktım. Yolda yürürken şarkı da açmıştım. -The Pretty Reckless- Zombie- Okula vardığımda kapıdan içeri adımımı attığım an burnuma dolan ağır sigara ve içki kokusu biraz rahatsız ediciydi. Yürümeye devam ettim. Merdivenleri çıkarken insanların beni süzdüğünü hissetmiştim. O beyinlerinde şuan hangi düşünce var çok öğrenmek isterdim.

Müdürün odasına vardığımda kapıyı tıklatmadan içeri daldım. Müdürün yanında bir kaç serseri tipli çocuk vardı. Yakışıklılardı ama benim tipim değiller. Müdüre soran gözlerle bakıp kaşımı kaldırdım.

- Ah sen Işık Sertsin. Sert holdingin tek kalan varisi. Dedi kır saçlı olan müdür bozuntusu.

- Malesef dedim sesli bi biçimde. Yeniden konuşmaya başladım.

- Sohbet bittiyse sınıfımı öğrenmek istiyorum.

- Aa tabi. 11-E.

Bir şey demeden odadan çıktım. Sınıfa doğru yürümeye başladım.  Sınıfa geldiğimde içeri adımımı  atar atmaz burnuma yeniden sigara ve alkol kokuu gelmişti belki daha fazlası ama hissetmiyordum. Arkada boş bir sıra görünce oraya geçmek için yeniden yürümeye başladım. Sıraya oturup iyice yayıldığımda içeri giren bir tane Tuna bozuntusu vardı.  Bütün kızların aşzınıj suyu akıyordu. Ben o adamla aynı evde yaşayıp çıkıp öpüşüp kavga edip ayrılan bi insanım siz halen etrafında pervane olun.

Tunanın ne yaptığı götümde değildi sadece şu okulda benim açımdan güzel şeyler olmasıydı, tek istediğim buydu.

Aklıma bir an okula ilk gittiğim an geldi. Tunaya gözüm takılmıştı bordo gömlekli ve saçları güzel olan çocuk. Evime girmişti, bana aynı evde yaşamayı teklif etmişti ama ben reddetmiştim. Şuan onla aynı evde yaşıyorum ne büyük ironi. Tuna ile bir kız yiyişmeye başladığında içimde bir şeyler kopmuştu.

DIDIDIDIMMMMMM BÖLÜM SONU SEVGİLİ OKURLAR VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN

SİYAH BEYAZ#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin