KAVGA

43 6 0
                                    

Naber tatlımlar?
Bölüm şarkısı; American mouth
Şarkıyı açın dediğimde açarsanız sevinirim. Media: Eylül

Salak bu çocuk valla mal bon o opocoğo olorom dömöştöm. Tunayı ittirip yeniden nutellamı yemeye başladım. Tunayla çıkmak iyi bir şeymiydi. O biliyosunuz biraz playboy.
- Artık telefon alabiliriz papatya.

-Tapmamğ. Ağzımda yemek olduğu için tam söyliyememiştim.

Kapı bir yarım saat sonra açılmıştı telefonlarımız gelmişti. Hemen aldım iphone 6 arkası uzay renkş önü ise siyahtı. Hattı mı taktıkta sonra hemen whatsapp yükledim. Arkadaşım Eylül vardı onun numarasını ezberlemiştim ona mesaj yazdım. Eylül amerikada okuyodu benim herşeyimi bilirdi. Ama çok erkek takıntılı pp si bile bir tane çocuk o derece. Eylülü Birtanem😘 diye kaydettikten sonra yazmaya başladım.

- Pişt aşk.

- Sen kimsin bee

- Benim ışık bebğim

- He tamam fıstık naber?

- İyi aşq sen?

- İyi hatunun ama benim çıkmam lazım malum işe gidiyorum.

- Tamam aşkım bays😘

- bay 😘

Telefonumun ekranını kapamadan mutfağa gittim.

- Işık!!!!

- Ne!

- Bu ne!

- Ne ne Tuna.
Elime telefonu vermişti.

- Telefon gelince bakıyorum hemen başlıyosun yavşamaya.

- Tuna bak yan-

- Yanlış falan anlamadım! Sende diğer orospular gibisin. Söylediği son sözle koşarak odama çıktım.
ŞARKIYI AÇINNN!!!
Hiç bir zaman beni anlamayacak. Tuna Sayer kalbimi yaktınız. Sanki göğsümü delip o bana sevgiyle dokunan ellerinizle onu kopardınız. Seni affetmeyeceğim Tuna Sayer.
Flash Back
Kekimi alıp masaya oturdum hala bana bakıyordu. Sinirlenmeye başlamıştım. Hiç burda duramayacağımı anlayıp kalkıp gittim.
-IŞIK-
Tuna sayer siz sadece bir sözünüzle beni darmadağın ederken bazen de bir sözünüzle toparlıyosunuz.. Siz bazen kalbımı alevlendiriyor ama sonra ortada sonra kül bırakıyorsunuz. Ben sizin papatyanızım Tuna Sayer beni o sevgi dolu gözlerle sulamazsanız elbet bir gün kuruyacağım. Güçlü kalmaya çalışıyorum. Ama sonra sen çıkıyorsun karşıma içimde kelebekler uçuşturan adam. Tek bir sözüyle beni yerle bir eden adam. Kahve kokusunu doyarak içine çektiğim adam. Egoist bir adam. Ama ben bunların hepsini föz önüne aldım öküz sevgilim seni sevdiğim için. Senle mutlu olduğum için gözlerinde cennetin kapılarını gördüğüm için. O pamuk edası taşıyan saçlarınızı seviyorum. Egois soğuk havası olan insanı korkutan bakışlarınızı seviyorum. Bunlara sahipken bana nasıl vurulmuştunuz? Hala kalbimin tek yerindesiniz. Size özel ayırttırulmış yerdesiniz. Ama Tuna Sayer sizi affedecekmiyim? Bilmiyorum. Ama sizi özleyeceğim...

SİYAH BEYAZ#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin