BİTTİ Mİ?

39 4 0
                                    

Napıyosunuzzz??? 3 vote aşklar
Media: IŞIK SERT

Sabah burnuma dolan Kahve kokusu içimi ısıtmıştı. Tuna halen uyurken ayağa kalktım. Yavaşça merdivenleri indim merdiven arasına gittim. Kapıyı açtığımda gıcırdaması kulağımda yankılanmıştı. Kapı kırılma sesi geldiğinde irkildim. Hemen merdiven arasında olan bir tabanca aldım. Yukarıdan silah sesleri yükseliyordu. Yukarıya koşmaya başladım. Karşıma bir adam çıkmıştı. Hiç acımadan ateş ettim. Odama koşmaya başladım. Adamlardan biri tunaya silah doğrultmuş Tuna diğer adama. Diğer adamda Tunaya. Odaya dalıp silahı onlara doğrulttum.

- Bu odadan sadece iki  kişi canlı çıkacak. Dedim bağırarak.

- Aov prenseste buradaymış.dedi bir tanesi

- O prenses şimdi seni cehheneme göndermesse iyi.

Tunayla ellerimizi bir, iki, üç işareti yaptık sonunda iki adamıda vurmuştuk ama bukadar mıydı?

- Bitti mi Tuna?

- Yeni başlıyor. Dedi boğuk sesiyle

İkimizde umutsuz bakışlarla adamlara baktık. Sırtımı duvara dayayıp. Aşşağı doğru kaydım. Yere oturduğumda gerçekten yorgun olduğumu anladım.

- Bu cesetleri toplamaları için bir kaç kişi çağırıcam.

- Tamam.

- Sende eşyalarını topla başka bir yere taşınıp okulumuza devam edicez. Bunları söylerken sesi çok soğuk ve boğuk çıkmıştı.

Tuna odadan çıktıktan sonra eşyalarımı topladım. Çekmecelere bakmaya başladım. Elime bir not gelmişti. Allah aşkına benim bu çekmecelerdeki notlarla sorunum ne?

" Kızım eğer birinci aşamayı başararak ve yaşayarak geçtiyseniz ikinizide kutluyorum ama tetikte olun." Lanet olsun babam ve işleri.  Notu çantama sıkıştırdıktan sonra Tuna'nın odasının kapısında dikilmeye başladım. Odanın kapısı açılıp içinden bir adet Tuna çıkınca dikilmekten vazgeçip merdivenleri indim.

Tunayla arabaya yerleştikten sonra yeni evimize doğru yol aldık. Hemen banyo yapıp dinlenmek istiyordum. 
Arabada ikimizde ses çıkarmıyorduk zaten konuşasımda yoktu
Apartmana baktığımda eski olduğunu anladım. Asansöre bindik Tuna 4. kata basmıştı.Eve girdiğimizde  çoktan döşenmişti. Tunaya anlamayan gözlerle baktım.

- Böyle olacağını biliyordum ve önceden tedbir almıştım meraklı.

- Hmm peki.

Küçük bir apartman dairesiydi. Ama tekin bir yerde değildi. İçi dışından biraz daha iyiydi. 3 oda 1 salondu 2 de banyo vardı, tahmin ettiğime göre 140 metrekare falandı. Uzun koridordan geçtikten sonra benim odam olarak tahmin ettiğim odaya girdim. Evet kız odasıydı ve benim odamdı. Bonyoya girip güzel bir duş almayı planlıyordum.

Yarım saat kadar sonra banyodan çıkmıştım.  Odama gidip iç çamaşırlarımı ve giyisilerimi giyindim. Bornozumu asmak için banyoya gittim. Arkamı döndüğümde belinde sarılı havluyla Tuna vardı. Tunaya ağzım açık bakarken konuşmaya başladı.

- Ağzına sinek kaçabilir ama benim ağzımın senin ağzına kaçmasını tercih ederim.

- Sapık mısın nesin Tuna.

Deyip yanından geçip gittim. Salak çocuk ya. Kendimi yatağa atıp kafamı yastığa gömdüm ve uykumun gelmesini bekledim.

3 voteeeeeee aghahahahah

SİYAH BEYAZ#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin