Okuldan çıktığımda Tuna arkamdan bağırmıştı ama hiç iplemedim. Yürümeye devam ettim. Arasokaklardan birine girdim. Karşıma bir kaç adam çıkmıştı hemen geldiğim yöne koşmaya başladım ama başarılı olamamıştım çünkü bir kaç adam daha önümü kesmişti. Lanet olsun.
- Ooo demek adamlarımızı öldürüp kaçıcaksınız.
Bir şey diyemiyordum. Bir tanesi atkadan kulağıma fısıldadı.
- Halen anlamadın değil mi?
Sesli bir şekilde yutkunmuştum tam kaçmak için bir hamle yapacaktim ki kafama gelen darbeyle yere yığıldım.
Gözlerimi açtığımda bir depodaydım. Ayağa kalkmaya çalıştım ama vücudumu hissetmiyordum.
- Merak etme yarım saat sonra falan etkisi geçer.
Duyduğum ses ile dona kalmıştım. Tuna! Gözümden yaşların düşmesini engelliyemedim.
Yanıma gelip çenemden tuttu.-Herşeyin oyun olduğunu anlamadın değil mi. Babanı öldürdüm sıra sende. O notların hepsini ben koydum. O silahları bulmak zor oldu ama olsun. Senden nefret ederken senle öpüşmek nasıl desem... İğrençti. Ama hepsi geride kaldı. Seni acı çekerek öldürücem.
Elini saçıma götürdü. İlacın etkisi geçmeye başlamıştı.
- Işık Sayermiş. Hah seni lime lime edicem.
İlacın etkisi geçtiğinde bir yumruk attım.
- Lan şerefsiz!!!!- Hahah. Sana bir ara aşık olmaya başladım ama-
Bir yumruk daha vurdum.- Karaktersiz pislik. Yüzüne en ağır küfürler az çalıyo.
Cebinden bir silah çıkarınca gülmeye başladım.
- Hadi vursana. Dedim içli çıkan sesimle sıkıysa vur.
Karnıma giren kurşunla yere düşmem bir oldu.Hastane odasında açtım gözlerimi ama nasıl?
Anne! Baba!
İkiside bir an odaya daldı yanarında da hatırladığım kadar arkadaşlarım.- Nasıl olu ben vurulmuştum. Vurulduğum yere baktığımda hiç birley yoktu.
- Kızım sen konadaydın araba kazasında. 1 yıldır komadasın.
- A-ama Tuna.
Ağlamaya başladım deli gibi ağlıyordum hepsi lanet hayal gücümdü.- Şş bebeğim geçti.
Benim yaşam gücüm bitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BEYAZ#Wattys2015
Short StoryOnlar hayatları siyah beyaz olan iki insan. Onlar kötü. O Tuna Sayer. O Işık Sert. Onlarla uğraşanlar iyi yola çıkmaz. Ama eğer birbirleriyle uğraşırlarsa? İşte o zaman uçurumdan yuvarlanırlar... İkisininde hayatları bir olacak. Birbirlerinden nefre...