Özel Numara

48 8 0
                                    

NE ZAMANDIR YAZMIYODUM SİZİ SEVİYORUM. 3 VOTEE AŞQLAR.
------------------

Eve geldiğimde kendimi yatağa attım. Çok yorucu bir gündü yarın okula gitmeyi pek düşünmüyordum. Şu lanet olasu Tuna bey aklımdan çıkmıyor. Of her ne boksa. Terasa çıkıp bir sigara yaktım. Terastaki koltuğa uzanıp yıldızlara baktım. " Yıldızlar gibi aşkımız, ne kadar yakın gözükseler de o kadar uzaklar." İçimde bu cümleyi tekrarladım. Belkide yıldızlara çıkmak için ilk uzaya ulaşmalısın. Bu cümleleri düşünmeye başladım of kafayı yiyeceğim.
- TUNA-
Eve gelmeden önce depoya gittim. Çocuklarla konuşmaya başladık.
Mert- O benim! O kız benin olacak.
Ben- Of bırak bu ayakları Mert.
Berke- Çok bağırma.
Mert- Neden?
Berke- Rob birisini dövüyo.
Ben- Herneyse beyler ben gidiyorum. Dedim ve çıktım. Yarın okul vardı ama gitmeyecektim. Otele gidip işleri hallettim ve odama çıktım. Balkona girdim. Yıldızlara baktım. " Aşkımız yıldızlar kadar beyaz, nefretimiz ise gecedeki gökyüzü kadar siyah olsun."Bu sözü bana ölmeden önce sevgilim demişti. Şimdi nefretimiz gecedeki gökyüzü kadar siyah. Bir an aklıma Işık geldi o tuhaf bir kızdı. Belki benim dövdüğüm insanı dönüp dolaşıp sen dövmüşsündür Işık. Bunu dediğimde hafif kahkaha attım. Yastığımı almak için odaya girdim. Yorganımı kıvırıp içinden yastığımı aldım ve balkona çıkıp sandalyeye koydum. Uzandım, manzaraya baktım, hayallere daldım.

Sabah kalktım üstümü değiştirip otelden çıktım. Arabama binip Işığın evine gittim. Niye gittiğimi bilmiyorum ama o beni rahatlatıyor asiliğiyle. Kapıyı çalmaya başladım ama kapıyı Robert açtı. Altında sadece baksır vardı ve saçları darma dağındı. Ağzım açık bir şekilde ona baktım ve yumruğumu geçirdim.
- Sen Işıkla mı yattın lan!
- Ne diyosun lan! Dedi ve oda bana yumruk geçirdi. Yukarıdan bir adet koşa koşa inen Işık gördüm.
- Tuna ne yapıyosun sen! Diye ciyakladı.
- Onla yatmadım seni ahmak!!!! Zaten seni ilgilendirmez o benim SEVGİLİM.
- IŞIK-
Sevgilimi bastırmıştım ama pek iplememişti.
- Sevgilin?
- Evet. Dün barda algılayamadın gailba?
- Ben çok güzel algıladım! Dedi ve çıktı.
- Sende git artık Rob. Zaten gelmen hataydı!
- Tamam. Dedi ve üstünü giyinip çıktı. Off napcam ben ya.
- SABAH ROBERT GELİNCE.-
-IŞIK-
Sabah uyandığımda kapı çalıyordu açtığımda Rob olduğunu gördüm.
- Sen niye okula gelmedin güççük gurbağa.
- Güççük mü? Gurbağa mı? Peki.
- Gelebilir miyim?
- Pf tabi.
Mutfağa gidip bir şeyler hazırladım.
- Işık!
- Ne!
- Baksırla dursam olur mu?
- İyi!
Salona gittiğimde baksırlaydı ve saçları dağınıktı. Ona bakıp gözlerimi açtım ve lavoboya yukarıya çıktım. Aşşağı indiğimde Tuna ile Rob birbirlerini yumrukluyordu. İkisinede bağırdım ve ikiside gitti.
- ŞİMDİKİ ZAMAN.-
-IŞIK-
Gece olmuştu telefonuma baktığımda saat 02:12'iydi. Rob'a mesaj attım.

Ben: Naber?

O: İyi.

Ben: Sorduğun için sağol bende iyiyim.

Dedim ve telefonu bırakıp mutfağa indim. Kendime " MUTFAKTA NE VARSA" Karışım yaptım.
İlk önce istediğiniz aromalı dondurma, çikolata sosu, şekerleme, meyve, kream shanti ve bal. Hepsini karıştırdım ve bir kaba koyup odama gittim. Bilgisayarı alıp yatağıma oturdum. American horor story 1. Sezon 1. Bölümü açtım ve izlemeye başladım. Korkunç olmasına karşın açık sahneleri vardı. Telefonuma gelen mesajla diziyi durdurdum.

O: Hm sormak istemedim.

Ben: Şuan bana yapamadığım bir şeyi yaptırdın.

O: Neyi?

Ben: Bunu da sormasaydın. Kaşımı kaldırdım.

O: İnsanlara yapmadıklarını yaptırmayı severim ;)

Ben: Herneyse bays.

O: Bay.

Telefonu bırakıp diziye geri döndüm. Ve şimdi ise telefonum çalmaya başladı.
- Siktir.
ARAYAN NUMARA YOK ARIYOR...
- Ne var?!
- Hm naber.
- Gerçekten beynini felan mı siktiler.
- Seni işleticeğime kolumu keser kesik kolumla kendimi sikerim asi kız.
- Emin ol bunu görmek için para veririm özel numara. Dedim ve yüzüne kapadım. Hah gerçekten bazı insanlar işsiz. Hayır işlet ama arkadaşlarınla yani. Belki arkadaşı yoktur aman neyse.
--------------------
1 yorum istiyorum aşqlar pleasss.🍒🍒🍒🍒🍔🍔🍔

SİYAH BEYAZ#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin