Şu anda ellerim ayaklarım bağlı bir pozisyondaydım.
Sırıtarak fidana baktığımda bulunduğu durum içler acısıydı.
Gözü morarmış dudağı patlamıştı.ve ben buna gülücek kadar hastalıklı bir ruha sahiptim.Fidan ona sırıtarak baktığımı farketmiş olucakki.
Kafasını usulca yerden kaldırıp yüzüme baktı
Güldüğümü görünce sinirden kıpkırmızı olmuştu.
Komikmi dergibi başını sallayınca.Gamzelerimi ortaya çıkartıcak kadar sırıttım.arad piçliğim tutuyordu böyle
Başımızda bekleyen adamların uyuduğuna emin olarak bana doğru yaklaşıp usulca fısıldadı.
" Rana sen iyimisin, Dayak yedim diye bir kına yakıp, göbek atmadığın kaldı"Gülüşümü zarzor durdurup
" Ben mi sana dedim , peşimden gel diye"
" Rana senin rahat durduğun bir an yokki , tuvalete diye gidiyorsun seni paraşütle ağaca asılmış buluyoruz" durdu ve derin bir nefes aldı , başına bir şey gelmesinden korktum sen öyle teleşla okuldan çıkınca merak ettim işte." Dedi.
Gözlerinden bir damla yaş dökülen kızı görünce içim acıdı.
Belkide beni düşünen ve endişelenen insanlardan biride fidandı,Fidan çok kırılgan bir yapıya sahipti , bu kadar dayak yedikten sonra bile nasıl hala yaşıyor şaşıyorum doğrusu.
Öte yandan esra ve derya 'nın karakterleri aynıydı , gelişi güzel takılırlar ve sert bir yapıya sahiplerdi.
Fidanın yüzündeki yaraları , çektiği acıyı
Ve benim yüzümden döktüğü yaşları gördükçe sinirlerim hızla yükseliyorduDaha fazla dayanamayıp en başından beri çözmüş olduğum iplerimi sertçe çekip onlardan kurtuldum elimi çizmeme sokup sakladığım çakıyı çıkartıp başımızda beklerken uyuyan Adamın kalbine sapladım.
ölen adamın cesedini sürükleyip kapının arkasındaki boşluğa sürükledim.
Onunla işim bittiğinde ellerimi birbirine vurup çırptım.burasıda bayağa kirliymiş doğrusu.söylene söylene
fidana doğru döndüm, ve onun bana karşı olan şaşkın bakışlarını gördüm.
Ağzı açık kalmış öylece yaptıklarımı izliyordu, ona doğru yürüyüp hafifçe tebessüm ettim.ve kollarını çözdüm.Kolunu tutup onu içinde bulunduğu bu kısa süreli şoktan çıkardım. Onu kapıya doğru çekiştirmeye başladım.fazla zamanımız yoktu.
Şu an Esra ve derya'nın burada olmaması benim için çok daha iyiydi, Derya olsa fidan kadar sessiz olmaz Esra olsa beni sorulara boğardı, ve bu hiç işime gelmezdi.
Kafamı Yavaşça kapıdan dışarı çıkarıp
Etrafımızı saran adamlara baktım. nereye baksam biri vardı o Kenan denen adama yaptıklarının hesabını er yada geç sorucaktım. Kolumdaki akıllı saatimi çıkartıp onur Abinin adamlarına konum attım.Şu ana kadar her yerde beni aradıklarına eminim , konum atarak işlerini kolaylaştırmış oldum.
Bu gereksizler ne kadar da beyinsizdi
Buraya getirilene kadar benimle alay edip benim gibi bir kız çocuğunun bu işlerle ugraşmaması gerktiğini söyleyip
Gülüşmüşlerdi.zararsız olduğuma öyle inanmış olucaklarki üzerimi arama gereğinde bile bulunmadılar.hatta beni değil fidanı mahrem yerlerine kadar aradılar.kendimde en çok sevdiğim özellik buydu ,dıştan masum görünen
Ama içinde bir yabani barındıran karakterimdi.Konum atmamın nedeni dışardaki şekilsizleri alt edemiyiceğimden değildi elbette.
Tek amacım dışardakilerle işim bitince cesetleri toplayıp temizliyicek ve benle fidanı bu dağ başından alıp evimize götürücek adamlara ihtiyacım olmasıydı.
Derin bir nefes alarak arkamda korkudan hızlı hızlı nefesler alan fidana döndüm ve omuzlarını kavrayıp ona güven verircesine sıktım.
insanlara temas etmeyi çok sevmezdim
Tabi fidan bunu dinlemeyip beni herseferinde kolları arasına alır ve vıcık vıcık yanaklarımdan öperdi." Bak fidan bendışarı çıkıyorum ve ben gelene kadar sen bu köşeye oturup beni bekle"
Anında itiraz etti.
"Asla olmaz seni o adamlarla asla yanlız bırakamam."
"Fidan ne olur bir kerede sözümü dinle"
"Ama- "
" Aması yok fidan otur şuraya kulaklarını kapa ve gelmemi bekle "
Diyip sırtımı ona döndüm.
Ona eyer birşey olursa kendimi asla affetmezdim. Değer verdiğim insanlardan birini daha kaybedemezdim.
Dışarı çıkmadan önce sonbirkez yüzüne baktım, sanki son defa suratına bakıyormuşum gibi hissettim.
Ona zoraki bir tebessüm ettim ve dışarıda gördüğüm ilk adamın kafasına sıkmamla kurşunlar havada uçuşmaya başladı.
ARKADAŞLAR OY SINIRI KOYUYORUM EN AZ 10 OY OLMALI KİTABIN DEVAMI İÇİN
Evet arkadaşlar bu benim ikinci kurgum umarım beğenirsiniz.
Eyer kitabın devamını istiyorsanız oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın canlar yeni bir bölümde görüşmek üzere.
Oy ve yorumların azlığı sonrasında kitabı kaldırabilirim.
Eyer devamı gelsin istiyorsanız oy atmayı unutmayın lütfen.Kendinizi benim yerime koyun .
O kadar uğraş sonucunda yazdığın kitap okunuyor ama oy verilmiyor nasıl hissedersiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARNIÇ
RomanceAşk insana yapamam dediği herşeyi yaptırırmış bunu onu yerde kanlar içinde gördüğümde anladım. #bu hikayedeki hiç bir kişi ve kurum gerçek değildir. Tamamen hayal ürünüdür.