3. Bölüm

71 6 4
                                    

Selamünaleyküm arkadaşlar 🌸

İnşallah beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum gapmayı unutmayın .

Oy veren ve yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler

İyi okumalar 🌸🙃

Düğünün üstünden 4 gün geçmişti ve okulların kapanmasına son bir hafta vardı, bundan dolayı Kübra ile camide ders verdiğimiz yeri temizlemeye gidecez. Bundan dolayı uykumu erken böldüm. Elimi, yüzümü yıkayıp, ufak telef bir şeyler yedim.
 
Kübra uyanması için aradım, ardından hemen odama geçip hazırlandım. Günlük düz lacivert bir elbise giydim, düz lacivert bir eşarp taktım. Dudak nemlendiricisi ve hafif kokulu parfüm sıktım. Hazır olduğuma emin olunca portmanto dan siyah feracemi giydim. Siyah spor ayakkabımı giyip anneme " evden çıkıyorum " diye seslendim ve evden çıktım.

  Kübra ile caminin havlusun da buluşacaktık. Cami vize yakın olduğundan beş dakika içinde camide oldum. Etrafa baktığımda Kübra daha gelmemişti. Bu yüzden boş bir banka oturup kübra'nın gelmesini bekledim.

10 dakika geçti ama Kübra hala gelmemişti. Etrafıma bakınırken görüş açıma Fatih girdi ve gözlerimi hemen başka tarafa çektim . Bu arada Kübra gelmişti. Geç kaldı diye söylenirken o bana sadece Fatih 'i işaret ediyordu. Berk'de gelmişti. Berk ve Fatih'n bize doğru geldiğini görünce ayağa kalıp gidecektim ama Kübra buna engel oldu.

Yanımıza geldiklerinde Fatih "selamünaleyküm"dedi bende sesiz bir şekilde " aleyküm selam" dedim. Berk ve Kübra bir anda gülmeye başladılar. Noldu diye Kübra ya bakarken çantasından küçük bir ayna çıkarıp bana verdi. Aynaya baktığımda kızarmıştım. Şimdi neye güldüklerini anlamıştım. Tam bişe dicektim ki aklıma Falih 'in burada olduğu geldi ve sustum.

Ayağa kalkıp "  hadi başlayalım " dedim ama karşılık veren Fatih oldu " elektrik yok o yüzden elektriğin gelmesini beklememiz gerek " dedi sadece kafamı sallamakla yetindim.

Aradan en kadar süre geçti diye saate baktığımda 10 dakika geçmişti. O kadar çok sıkıldım ki anlatamam. Sıkıldığımı belli etmek için ofladım ama kimse beni takmadı bile . Bu hareketlerine çok sinir oldum, özellikle de Fatih'e sinir olmuştum. Fatih'e niye sinir oldum onu bile bilmiyorum.

Kübra ya bakarak " ya ben çok sıkıldım" dedim hemen " telefonunla oyna" diyip beni geçiştirdi. Onun kovası vardı, hiç sıkılmıyordu. Keşke benimde kocam olsa ne güzel sohbet ediyorlar.
...
Saat 13:45 idi öğle namazını kılıp temizliğe başladık. Camları Fatih siliyor, ben yerleri sürüyorum, Kübra süpürdüğüm yerleri siliyor ve Berk 'de rahlelerin tozunu alıyordu. Saate baktığımda 15:40 su,çok yorulmuştuk. Ama yinede devam ettik . Bir iki saat içinde temizlik bitmişti. İkindi namazını kılıp evlere dağıldık.

Eve gelir gelmez hemen banyoya geçip duş aldım. Biraz dinlenip mutfağa anneme yardım etmeye gittim." Annem yapacak bir şey var mı?" Dedim "yok kızım az kaldı onuda ben yaparım sen git yemeye kadar dinlen" demesiyle hiç düşünmeden " tamam annecim" diyip koşarak odama gittim. Yataga uzanmamla gözleri hemen kapandı.

Yaralı çok olmadan kafama yediğim yastık ile uyandım. Abim gil gelmişti ama normal günlere göre bu çocuk çok mutluydu. "Günaydın abisinin gülü" demesiyle şaşırdım. "Günaydın" dedim" hadi kalk lan açıktım" dedi " bende ne zaman başlayacak diyordum"diyip ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp saatte baktım 19:30 du demek bir saat uyudum ama buna şükür.

Herkes masadaydı. Yemek çok sesiz geçti. Yemek bitince yengemle birlikte masayı toplayıp , çay demledik. Ben çay tepsisini elime aldım, abim ve yengem de tabakları arkamdan getirdiler. Ortam çok sessizdi. Sessizliği Yengem bozdu."size hayırlı bir iş için geldik aslında" demesiyle gülerek " kimi istemeye geldiniz ?" Dedim " yok canım isteme degil, biz iki kişiden üç kişiye çıktık" dedi. Ama kimse anlamadı. Bir kaç dakika sonra annem "hamile misin?" Dedi yengem hiç beklemeden" evet" dedi. Bu seferde şok olmuştuk o yüzden kimseden ses çıkmadı. Babamın abime sarılması ile annemde yengeme sarıldı.ilk abime sonra da yengeme sarıldım. Babam abime çocuk doğana kadar yapılacakları anlatıyor, abimde telefona not alıyordu. Annem yengem ile sohbet ediyordu.bende onları izlemekten yorulduğum için" ben yatmaya gidiyorum" diyip odama gittim. 2 rekat şükür namazı kılıp, kendimi uykunun tatlı kollarına teslim ettim.

Yazarın anlatımıyla

Sabah erken kalkan Fatih hemen kahvaltısını yapar ve Mehmet'i arar
" Hayırlı sabahlar kardeşim" der " hayırlı sabahlar Fatih, hayırdır bu saatte aradığına göre önemli bir şey vardır" der " yüz yüze konuşsak daha iyi olur" demesi ile Mehmet" tamam öğle namazı için camiye gelirim namazdan sonra da konuşuruz " der " tamam kardeşim " der ve telefonu kapatır.

Ezan okumasına daha bir saat vardır ama Fatih camiye erken gider ve Kur'an okur. Ezanı okur ve cemaat ile birlikte namaz kılarlar. Namaz bitince dua edip cami'nin havlusuna  çıkar. Mehmet'in oturduğu banka gidip oturur. Birkaç dakika boyunca ikisinden de ses çıkmaz. Sessizliği bozan taraf Mehmet olur.

- Önemli bir şeyi susarak mı anlayacaksın ?
- Yooo
- Eee başla o zaman
- Ben birine gönlümü kaptırdım .
- kimmiş bu şanslı kişi ?
- Şeyy... Dedi Fatih elini ensesine atarak
- kim be çatlatma insanı da söyle
-Rümeysa
-  İyi iyi .... NEE!?
-Duydun işte

Bölüm hakkında ki düşünceleriniz nedir ?

Fatih hakında ne düşünüyorsunuz?

Bölümü beğendiniz mi?

Allah'a emanet olun

Sizleri seviyorum 🌸🫶

İmamın Sevdası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin