5. Bölüm

66 5 0
                                    

Selamünaleyküm nasılsınız

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın . Oy veren, yorum yapan ve
Okuyan herkese teşekkür ederim 🌸

İyi okumalar. 🌸

.
.
.
.
.
.
.

Çalan alarmı kapatarak güne başladım. Bugün cami' de Kur'an kursu başlıyordu. Saat 8.30 du. Daha bir buçuk saat vardı. Yatağımı toplayıp, banyoda elimi , yüzümü yıkamaya gittim. Sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. 15 dakika da hazırlamıştım.

Annem kokuları almış olacak ki yanıma geldi. " Günaydın annecim" dedim. " Günaydın kuzum" dedigi şeyle tebessüm ettim. Masaya bakıp " ooo döktürmüş yine bizim kız " demesiyle güldüm.  Yaptığım omleti yerken " seni alan yaşadı vallah" dedi. Susmayı tercih ettiğim için kafamı tabağımdan kaldırmadım. Doyunca " anne ben hazırlanim yarım saat kaldı " dedim " tamam kızım buralar bende , sakın itiraz etme " demesiyle tamam der gibi kafamı sallayıp odama geçtim.

Lacivert üstünde de beyaz çicek olan bir elbise giydim , lacivert renkte de eşarp taktım. Makyaj masasına oturdum ve dudak nemlendiricisi ve güneş kremi sürdüm. Hafif kokulu parfüm sıktım ve aynanın karşısına geçip , kendimi süzdüm. Güzel olmuştum.  En son siyah feracemi giydim ve evden çıkmak için kapıya gittim. Beyaz spor ayakkabımı giydim ve binadan çıktım.

Cami' ye doğru yürümeye başladım. 15 dakika içinde camiye varmıştım.  Kübra'yı bulacaktım. O yazları devamlı burada kız çocukları için hocalık yapıyordu fakat ben sadece yazları buradaydım. Seviyordum bıcır bıcır konuşan kız çocuklarına Kur'an öğretmeyi.

Telefonumun zil sesi kulaklarıma iliştiginde hemen cağrıyı cevapladım ve kulağıma koydum. Kübra'nın " günaydın" diyen sesini duyduğumda neşeyle " günaydın" diye karşılık verdim. Seviyordum bu kızı yapacak bir şey yok. Enişteye bir nebze kızgındım çünkü kız kardeşim gibi gördüğüm birini elimden aldı.

" Geldin mi? " Diye sorduğunda  ne ara daldığımı anlamadığım düşüncelerimden kurtuldum ve bekletmeden " geldim kız bölümünün o tarafına doğru yürüyorum şimdi"dedim.
" İyi iyi ama benim sana söylemem gereken bir şey var " ay birde hamileyim diyormuş , düşüp kalırdım şuraya , bu düşünce beni daha fazla meraklandırırken " ne söyleyeceksin?" diye sordum, sesimi düzgün çıkarmaya çalışarak.

"Dün birazcık klimanın önünde oturdum , sonra soğuk oldu diyip kapattım ama terledim ,hayaliyle tekrar klimayı açtım ve buz gibi soğuk su içtim..." Dedi hızlı hızlı konuşuyordu. O yüzden  sözünü kestim "sakin ol azıcık bir nefes al , ayrıca zaten bağışıklık sistemin güçlü degil  neden böyle yapıyorsun grip oldun dimi?" Anlamıştım zaten neyse hamile degilmiş en azından.

Suçluluk akan ses tonuyla " evet ve bu yüzden ilk günden seni yalnız bırakmıyorum , bana kızdın mı ?" Böyle demesi sinirlenmeme sebep oldu" neden kızıcam ya duymak istemiyorum öyle şeyler sen iyi misin şimdi?" Hemen cevap verdi" iyiyim , Berk çok iyi bakıyor " güzel, enişteye +1 puan " tamam sen iyi olda ben buraları hallederim " dedim " Allah razı olsun Rümeysa " dedi" cümlemizden kuzum, neyse ben kapatim derse başlamam lazım " dedim " tamam kolay gelsin " demesiyle tebbesüm edip " sağol Allah'a emanet ol güzelim " dedim " sende " diyip telefonu kapattı.

Ders vereceğim bölüme geldim ve kızlarla tanışmaya başladık. " Ben Mavi Demir 10 yaşındayım " diyen Mavi'ye
Tebessüm ettim ve aynı şekilde Mavi' De tebessüm etti.  Sıra küçük kıza gelmişti. Çok tatlıydı bu kız." İııı , ben Yüsra Arslan, 6 yaşındayım" demesiyle şaşırdım ama şaşırdığımı belli etmedim.
Yüsra konuşmsına devam etti " abim bu cami'nin imamı " demesiyle daha çok şaşırdım. Şaşırdığım baya baya belli oluyordu. Hemen kendimi toparlayıp " memnun oldum Yüsra" dedim. Tebessüm etti ve " bende " dedi.

İmamın Sevdası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin