Selamünaleyküm nasılsınız
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Keyifli okumalar 🌸 🫶
Kalktığımda saat baya erkendi. Sesizce
yataktan kalktım elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Banyoya gelince Sesizce kapıyı kapattım. Yengem ve abin hâlâ uyuyor olmalıydı. Beklemeden elimi yüzümü yıkayıp tekrar odaya geçtim. Telefonum şarjı olmadığı için şarja taktım.O sırada abim kapıyı çalarak " gire bilir miyim Rümeysa? " dedi " mecburen"gel " dedim. Yanıma oturdu ve ellerimi tuttu " hadi güzel kızım kahvaltı hazır gel bişeler ye " dedi. Pek iştahım olmadığı için " yemek istemiyorum " dedim. Gözlerimin içine baktı ve " hadi abicim ilaçlarını içmen gerek daha " demesiyle oflayrak " tamam sen git gelicem" dedim.
Abim odadan çıkınca bende arkasından mutfaga girdim. Yengem güler yüzle bizi karşıladı. Yengemi böyle güler yüzle gördükçe istemsizce benimde gülesim geliyordu. " Günaydın kuzum " diyen yengeme tebessüm ederek" günaydın yenge" dedim. Beni çocukları gibi sevmeleri hoşuma gidiyordu lakin bana minik bir ortak çıkmıştı şimdide .
Hepimiz yerlerimize oturup kahvaltı yapmaya başladık. Abim kendi tabağına ne alırsa bana da aynı şeyleri koyuyordu. En sonunda " yeter abi ben bu kadar yiyemem " dediğim şey ile yüzünü buruşturup konuşmaya başladı" hepsi bitecek Rümeysa" dedi. Yengeme baktım hemen ama konuşan yine abim oldu " öyle yengeye bakmak yok Rümeysa bitecek onlar bitmeden başından ayrılmam " demesiyle oflayrak yemeye başladım.
" Abi yeter gereçkten karnım ağrıyor artık" dedim ama hala tabağımın yarısı duruyordu. " Tamam güzelim" dedi." Yenge sen salona geç ben buraları toparlarım " dedim." Hayır olmaz " dedemesiyle yapmacık sinirle" olmaz sen iki canlısın iş tutamazsın " dedim. Gülüp" tamam abin yardım etsin sana o zaman " demesiyle afalladım biraz.
" Haaaa benim abim mi?" Dedim" abim" haaa senin abin " dedi.Yengem salona geçince bizde mutfağı toplamaya başladık ama hala canım sıkkın ve abime tripliydim. Bu yüzden abimle çok konuşmuyor ve yüzüne bakmıyordum. İşimiz bitince yengem ve kendime kahve yapacaktım ki abim " sen geç ben yaparım" dedi hiçbir şey demeden yengemin yanına gittim. Benim işime gelirdi hem.
Abim kahveleri yapmıştı ve hep birlikte kahvelerimizi içiyorduk. Lakin benim koşarak banyoya gidene kadar. Banyoya girer girmez hemen kapıyı kilitledim ve klozetin kapağını açıp kusmaya başladım. Kusmam bitince elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıkmak için kapıyı açmam ile abim bir anda bana sarıldı. Hiç beklemeden bende sarıldım.
"İyi misin güzelim" diyen abimin sesini duyunca abime daha sıkı sarıldım. Abim kötü olduğumu anlamış olacak ki bişe demeden beni kucağına aldı ama bağırdığım için hemen geri bıraktı" iyiyim ya ben alma beni kucağına" dedim " her türlü at şu trip zıkkımını ha " dedi. Göz devirerek tekrar içeriye gittim. Yengem ile sohbet etmeye başladık ama aklıma Fatih geldi.
Abimle konuşmadığım için yengeme döndüm " yenge fatih'le konuştun mu?"diye sordum." Konuşmadım ama istersen arayalım yanına gelsin" dedi. Bir an gözlerimin içi parıldadı " anlaşıldı Rümeysa arada gelsin" dedi. İkiletmedem Fatih'i aradım.
...
Fatih geleli yakşalık 2 saat oluyordu. Başım çok kötü ağrıyordu. Artık dayanamayıp kimseye demeden odama gittim ve kapıyı örtüp yataga uzandım. Bir terslik olduğunu anlamış olacak ki Fatih yanıma geldi hemen" iyi misin" dedi endişeli bir ses ile " iyiyim sadece biraz başım ağrıyor" dedim sakin olan sesimle " ilaç içmek ister misin?" Dedi " evet " dedim. İki dakika sonra nereden bulduğunu bilmediğim ilaç ile yanıma geldi.