PROLOG

46 4 2
                                    

Nazywam się Mia Evans mam piętnaście lat niedługo będę chodzić do szkoły a konkretniej liceum Seabrook high . Czyli w mieście gdzie się wychowałam i mieszkam zawsze marzyłam by właśnie tam się uczyć . Jako dziecko byłam w drużynie Cheerleaderskiej ale jak inni mnie nie złapali to musiałam opuścić drużynę .

Jeśli chodzi o mój wygląd to mam długie ciemnobrązowe włosy  z jednym pasemkiem białym który mam od urodzenia zasłaniam go sztucznymi ciemnobrązowymi pasemkami mam też szare oczy i często ubieram się modne ciuchy ale tak jest jak ma się bogatych rodziców . Mam młodszą o 7 lat siostrę Victorie i starszego o rok brata Johna , który chodzi do liceum Seabrook High . Podobno w tym roku mają Zombie chodzić do szkoły moje zdanie jest jak chcą to nich sobie , chodzą byle mi w nauce nie przeszkadzali . Nie boje się Zombie boje się innych gatunków stworzeń tak się ich , boje że nie mogę nawet wymówić ich nazwy . 

Dla taty i mamy nigdy nie liczyło się bym była perfekcyjna idealna czy nie wiadomo jaka . Ważne dla nich było tylko i wyłącznie żebym nie narobiła wstydu rodzinie . I za to ich bardzo cenię .

Jeśli chodzi o mój charakter to zdecydowanie nie należę do aniołków ale też nie do aroganckich więc można tak stwierdzić że jestem miła , potrafię się opanować , no i potrafię się powstrzymać zanim powiem kilka słów za dużo . Przynajmniej tak myślałam . 

Kiedy się przedstawiam przeważnie mówię - cześć jestem Mia Evans - ale czasami mam takie myśli i nawet nie wiem czy w ogóle tak się nazywam . 

Całkiem ( nie ) zwyczajna dziewczyna // Z-O-M-B-I-E-SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz