1.1

22 2 0
                                    

Bunu duyunca şok içinde patronuma bakıyordum, dün olanlar aklıma gelince yanaklarımın ısındığını hissettim.

Ona doğru bakınca onun Alexe doğru öldürücü bakışlar attığını görüyordum.

"Ee şey şaka yaptım."

Aynen kanzi inandım şuan.

"Siz şakamısınız.."

"Ya bebişim vallahi açıklayacaktım."

"Sus Belinay sus!"

Öfkeyle dışarıya soludum .

"ABİ AZ ÖNCE ÖPÜŞÜYORDUNUZ!"

"Askim valla söylicektim."

"Sus konuşma."

"Öhmöhm acaba podyum için hazırlansan mı diyorum artık?"

"Ya sen o konuda ciddimisin ya nolur lütfen ne istersen yaparım ama beni o podyuma çıkartma."

"Ne istersem mi?" sırıtmasından bile keyfinin yerine geldiği belli oluyordu.

"Ne istersen."

Bakışlarımı ondan çektim ve bakışlarımı tekrar o ikisine diktim.

"Daha fazla konuyu saptırmayın ve ne olduğunu anlatın."

"Ya tamam çok ağladın anlatıcaz."

Ayağımda ki terliği çıkarıp Belinayın kafasına fırlattım.

"Ya napıyorsun."

"Anlat."

"Ya şey oldu dün gec-"

"Verdin mi?"

"YA NE ALAKA GERİZEKALI!"

Kafama yastık yiyince diğer ayağımda ki terliği de kafasına geçirdim.

"YA FESAT DÜŞÜNDÜRME İNSANI VE DAHA YENİ TANIŞTINIZ HEM NE MALÛM 39 YAŞINDA Kİ SEVGİLİSİNDEN 9 TANE ÇOCUK YAPIP AYRILMADIĞI?"

"SEVGİLİM HAKKINDA DÜZGÜN KONUŞ!"

Ona attığım terliklerden birini kafama attı.

"9 çocuk bizimdi yalnız."

Belinayın bana fırlattığı terliği akıp Edwardın kafasına geçirdim.

"SUS BEN ÖYLE BİRŞEY HATIRLAMIYORUM!"

Alex ve Edward kahkaha atarken ağzımın kenarından küfürler ediyordum.

"Belinay daha fazla rezil olmadan anlat."

"Ya işte herşey dün gece siz gittikten son-"

"DUR BİR DAKİKA ALEX İTİRAZ ETMEDİ YOKSA??"

"Kızım sen şu şom ağzını kapatsana bir" diye ağzımı kapattı Alex.

Belinayı kendime doğru çekip omzuna hafif vurdum.

"Ayrıl knk."

"Ya siktir git."

Ayağa kalkıp odama doğru giderken:

"İşte gidiyorum birşey demeden arkamı dönmeden şikayet etmeden." diye diye odama gittim.

Odamda yıldızlı tokamı ararken eski püskü bir defter buldum ve açıp okumaya başladım.

"Sevgili günlük bugün Arveni kızlar tuvaletinde kitleyip onun nerde olduğunu unuttum lütfen yardım et."

Bunu okuyunca kahkaha attım kim bilir daha ne kadar rezil şeyler vardı?

Defterimi arkama koyup Belinayın yanına ilerledim.

"Askim."

"Balım."

"Bak bende ne var?"

Günlüğü gösterince gözleri fal taşı gibi açıldı bende günlüğü ulaşamasın diye üstte tutuyordum, kahkaha attığım esnada Alex günlüğü elimden alınca işte şimdi sıçtım diye mırıldandım.

Yanılmamıştım, Belinay anında üzerime atladı ve beni yastıkla boğmaya başladı, tek duyduklarım Belinayın utanç çığlıkları ve Alexin kahkaha atışı.

Edward ve Alex günlüğü kahkaha eşliğinde okurken ben kendimi Belinaydan kurtarma peşindeydim, en sonunda üstümden itince önüme gelen saçlarımı arkaya ittim.

"Ya ben nerden bilebilirdim alacağını."

Belinay sinirle ayağı kalktı, Alexin elinden günlüğü almaya çalışıyordu.

"Belinay sen bu boyla alamazsın."

Belinay bana ters ters baktı daha sonra aklına birşey gelmiş gibi hızla odasına gidince üçümüz aynı anda kahkaha attık fakat Belinay odadan çıkınca ben kahkaha atmayı kesmiştim.

"Belinay canım arkadaşım."

Koşarak yanına gittim ve onu tekrar odaya sokmaya çalıştım ama o beni ittirip günlüğüm ile beraber onların yanına doğru ilerledi.

"Belinay sakın."

Edward Belinaydan günlüğü kapıp okumaya başladı bende koşarak ondan almaya çalıştım tanrım şuanda patronum günlüğü mü okuyordu.

Sırıtarak okuduğunda zıplayarak almaya çalıştım ama Belinay:

"aRvEn sEn bU bOylA aLaMaZsIn." diyince bu sefer ben onu boğmaya başladım, şuan utançtan ölüyordum.

"YA GERİZEKALI O SENİN SEVGİLİN REZİL OLSAN NE OLUR OLMASAN NE OLUR AMA OF O BENİM PATRONUM!"

"Bu benim umrumda değil."

Şuan yanaklarımın ısındığını hissedebiliyordum.

Birşey demeden mutfağa ilerledim of! her seferinde bu adamlara rezil olmak zorunda mıydım!

bi anda arkamda duyduğum ses ile arkamı döndüm.

"Lisedeyken bir erkeği işlettiğini bilmiyordum." alayla söylemişti ama çocuk bunu hak etmişti.

"Ben mi yapmışım yok daha neler aa şey ehe ilaç saatim mi gelmiş ne." diyerek mutfaktan çıkıyordum ki kolumdan tutup duvara yasladı.

"Niye kaçıyorsun?"

Bir seri katil meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin