"YA BIRAK BENİ!"
Sinirle dışarıya doğru soludum.
"Sakin olur musun? seni evine götürüyorum."
Bunu dedikten sonra sustu ve arabada deli gibi çırpınmayı bıraktı, Allah'ım hiç tanımadığım bir kızın psikopat olup benim arabamda olması ne kadar doğru?
15 dakika kadar sonra onu evinin önüne bıraktım, zile bastım ve hızlıca oradan uzaklaştım.
Arvenden:
Evde telaşla Belinaydan bir mesaj gelmesini umuyordum, onu orada bırakmamam gerekiyordu her ne kadar ona kızsamda o benim ailem olmuştu. Telefonuma gelen mesajla hemen başımı kaldırıp mesaja baktım, Belinay değildi?
053**: Evde dolaşmayı bırakır mısın artık? başım döndü. Belinay 1 dakikada kapıda olucak
yildizkaymasi: ben senin ne zaman engelini kaldırdım?
görüldü053** kişisini Çocuklarımın babası olarak değiştirdiniz.
Zil çalınca telefonu bırakıp kapıyı açtım, Belinay pişkin pişkin sırıtıyordu, çok sarhoştu buraya ordan nasıl geldi? hemen eve sokup yatağa yatırdım bende üstümdekileri çıkartıp kırmızı geceliğimi giydim biraz çalışır sonrada yatarım diye düşünerek tasarım odama girdim, nasıl olsa yeni bir şirkete başvuruda bulunacaktım.
Çalışma odasına doğru ilerledim, içeri girip sandalyeme oturdum ve kafamda ki elbiseyi çizmeye başladım ama asla aklımda ki ile uyuşmuyordu.
Ne eksik, neyi yanlış yaptım diye düşünürken sinirkenip defteri yere fırlattım ve gözlerim doldu.
"Seninlemi uğraşıcam ben!"
Sandalyemden kalkıp defteri yerden alıp öptüm ve defterimden özür diledim daha sonra telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu açıp mesaja baktım.
cocuklarimin babasi: Sakin ol, defterin ne suçu vardı?
yildizkaymasi: beni nasıl goruyosun ve ayrica ben neden ela gozlerden baska bisey goremiyorum??
cocuklarimin babasi: Çok fazla konuşuyorsun baş belası, ayrıca bu sıralar buralarda olmayacağım dışarı adımını dahi atmayı unut.
yildizkaymasi: ya ama olmaz ben yarin ise basvurucsm
cocuklariminbabasi: Sonra başvurursun, dediğimi yap yoksa senin için iyi şeyler olmaz tasarımcı.
yildizkaymasi: ama olmaz sonra 9 cocugumuza kim bakivak 😳😳 benimde calusmam lszim
~~~~~~~Gözlerimi aralayıp saate baktım, saat çoktan 12 olmuştu, Belinayın odasına gittim kış uykusunun ortasındaymış gibi horul horul uyuyordu, odadan çıkıp kahvaltıyı hazırladım 10-15 dakika kadar sonra işim bitti bende Belinayı uyandırmaya gittim. Ah ah garibim, birazdan olcaklardan gram haberi yok. Biraz durup hazırlandım ve hazır hissettiğim anda Belinayın üstüne atladım.
Belinay hemen uyanmıştı ters ters bakınca konuşmaya başladım;
"Ters ters bakacağına kalk, kahvaltı edeceğiz."
"Of tamam."
Yataktan kalkıp mutfağa ilerledim 5 dakika kadar sonra geldi ve oturdu.
"Bugün dışarı çıkalım mı?"
Diye sordum ela gözlü adamı umursamayarak. Evet biliyorum çok zekiyim.
"EVETT!"
Yemeğimi hızlıca bitirip masadan kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir seri katil meselesi
HumorKadın karanlıktan korkuyordu, adam ise karanlığın ta kendisiydi.