0.8

33 3 0
                                    

Gözlüğü ve yorganı çıkartıp arkamı döndüm ve kimin oturduğuna baktım, Ela gözlü adamdı..

"Siktir.." diye mırıldandım ve hızlıca adamın kucağından kalktım, sırıtarak bana bakıyordu bende arkamı dönmüş belinaya bakıyordum.

"Noldu yoksa yerini beğenmedin mi?"

"Yoo ne alaka?"

AFFERİN BANA.

Hem adamın kucağına oturmuştum hemde saçmalamıştım, beni kurtar dercesine Belinaya bakarken o bana sırıtarak bakıyordu, gözlerinde ki imayı anlamak pekde zor değildi.

Belinaya fısıldayarak bağırmıştım.

"Ne zaman geldi bunlar!?"

"1 saat kadar olucak diye mırıldandı."

Kafamı salladım ve hızla odadan çıkıp duşa girdim, belki biraz duşun altında durursam yarım saate giderdiler.

Duşun altında baya durduktan sonra saçlarımı kurulamadna üstümü giyindim.

Aradan 10-15 dakika sonra Belinay bana seslendi.

"Arven!"

"Ne var!?"

Cevap vermeyince odaya ne kadar girmek istemesemde girmek zorunda kalmıştım.

"Noldu?"

"Şarj aletimi ver."

"Kendin al."

Bana boş boş bakınca iç çekip şarj aletini verdim tam gidicekken.

"Prize tak."

Ters ters baktım, onun bana baktığını hissediyordum ama ona bakmamak için kendimi zorluyordum.

"Yastığımı düzelt." diyince dayanamayıp yastığı kafasına fırlattım.

"YETER ALLAH'IM."

Biraz bağırmıştım ve Belinay bunu hemen koz olarak kullanarak ağlamaklı bir ses çıkardı ve:

"Ya ama sen bana bakmıyorsun."

Ona ters ters bakmaya başladım.

"Belinay."

bastırarak söylemiştim.

"Efendim?"

"Sen mal mısın?"

"Evettt!"

"Aferin, yola gel böyle."

"Piç."

"Eyvallah." diyip omzuma vurdum.

"Eyvallah bizden."

koşarak yanına gittim ve yanaklarını sıktım.

"Neyse benim işim var hazırlanmam lazım."

"Ne işi?"

"İş işte."

Adamların burda olduğunu unutup yine rezil olmuştuk özellikle ona bakmadan yanında ki adama baktım, biraz daha gülmemek için kendini sıkarsa pastadan fırlayacaktı.

Hızlıca odadan çıkıp üstüme kırmızı bir elbise giydim, saçlarımı topuz yapıp perçemlerimi önde bıraktım, pembe glossumu sürüp odadan çıktım.

"Oo nereye böyle?"

"İş dedim ya Belinaycım hadi tutma beni."

diyip hızlıca topuklu ayakkabılarımı giyip evden çıkacaktım ki Belinay ensemden tutup eve çekti.

"Hiç bir yere gitmiyorsun git üstünü değiştir."

Oflayaraj içeri girdim ve Mert beye gelemeyeceğimi yazdım.

Bir seri katil meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin