Görüldü atmıştı, GÖRÜLDÜ ATAN HERKES ŞEREFSİZDİR!
Neyse çok fazla umursamayarak Belinayların yanına gittim Belinay Alexe cilve yaparken daha fazla dayanamayıp mutfağa gittim, yaz geldiği için yanıma su balonları almıştım iki tane su balonunu alıp doldurdum ve geri salona döndüm.
Edwardda salona gelmişti ve ne yapacağımı anlayıp bana bakarak sırıtıyordu çünkü oda artık bunlara dayanamamıştı.
İlk önce Alexe attım daha sonra Belinaya ikiside ıslanmanın şokunu yaşarken biz Edward ile kahkaha atıyorduk.
"YA SİKİCEM SENİ!"
"Günah evladım deme öyle."
Alex onları yeni sindirmiş bir şekilde:
"YA MANYAK MISIN DEMİCEM ÇÜNKÜ MANYAKSIN."
Ben burda gülmekten yere düşerken onlar bana öldürücü bakışlar atıyordu koşarak odaya girdim ve kapıyı kilitledim.
Odadan geri çıkıp aşağı inmiştim canım sıkılırken Belinay:
"Denize girelim hadi."
"Tamammmm."
Alex zaten sabahtan beri yüzdüğü için bizi beklemeden denize gitti.
Ben mayomu nereye koyduğumu bulamamıştım bu yüzden Belinaya:
"Kanka sen git ben geliyorum."
dedim başını sallayıp soyunma odasına gitti. Bende bavumumun neredeyse yarısını boşaltıp en sonunda mayoyu bulmuştum telefonuma gelen bildirimle telefona baka baka soyunma odasına ilerledim.
Kapıyı açıp içeri geçtim ve arkadan kapıyı kilitledim.
"Kanka senin bu şerefsiz dayın 16. sevgilisini yapmış olum."
Yanıma oturmasını beklerken:
"Niye yanıma oturmuyors-"
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı karşımda üstü çıplak olan patronumu görmeyi açıkçası beklemiyordum.
"Oo kapıyı falan kitledin bakıyorum baya isteklisin."
Çet bu ne diyo.
"Ya şey sen yanlış anladın bende tam gidiyordum zaten."
Kapıya doğru ilerleyince kolumdan tutup beni kendisine doğru çekti, tövbe estağfurullah bide sırıtıyor.
"Ya olm bıraksana Allah Allah."
Kollarından kurtulup odadan çıkarken kahkahalarını duyabiliyordum.
Daha sonra bizim soyunma odamız mı diye dikkatlice kontrol ettim ve girip giyindim Belinay çoktan gitmişti.
~~~~
Belinay arkasını dönmüş Alexle konuşurken nasıl olsa yüzme biliyor diye düşünüp onu kolundan tutup denize attım ama o bileğimden tutup benide denize çekti.Ettiğim küfürler baloncuğa dönüşürken kafamı hızla kaldırmam ve aynı anda dalga yemem bir oldu, Belinayda bileğimi bırakmıştı, of gözlerimi de açamıyordum.
Şimdi sıçmıştım.
Yüzmeye çalışırken birisi beni belimden tutup kaldırdı.
Başımı kaldırıp kim olduğuna baktım.
"Mert bey?"
Şaşkınlıkla yüzüne baktım.
"Bakma öyle, yaz geldi canım tatile çıkmayalım mı?"
"Ah tabi benim hatam sormak benim ne haddime."
"Yok öyle düşünmeyin."
Beni karaya çıkarttığında ona teşekkür ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir seri katil meselesi
HumorKadın karanlıktan korkuyordu, adam ise karanlığın ta kendisiydi.