New one

28 6 18
                                    

Arkadaşlar bu bölümü ikinci yazışım yanlışlıkla sildim,emek çok lütfen oylayın😭🫶🏻

Karl's pov

Sapnap gittiğinde yere çöktüm ve bacaklarımı kendime çekip ağlamamak için direndim,o sırada birinin bana yaklaştığını gördüm..abim diye dua ediyordum ama sınıftan bir çocuktu

?:ah..selam, napıyorsun burda?
Dedi ve elini uzattı, bende elini tuttum ve kalktım

K:özel mesele..ama sağol
?:rica ederim, adım jake bu arada
K:bende karl..

ama sağol?:rica ederim, adım jake bu aradaK:bende karl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jake)

Evet belki benim tipim değildi ama tatlı birine benziyordu..

J:sınıfa gitmek ister misin ve ya başka bir yere..burası berbat bi yer
K:olur..

Jake ile sınıfa giderken bir yandan da konuşuyorduk, kibar biriydi yani sapnape göre.. sınıfa girdiğimizde abimin uyuduğunu gördüm bunda bi sorun yoktu ama wilbur arkasında kendi sırasında abimi izliyordu NOLUYO LAN. Jake'e baktım ne diyeceğimi anlamış gibiydi o yüzden başını salladı ve bende abimin yanına oturdum ve wilbura döndüm.

K:ne istiyorsun çocuktan! Yeterince korkuttun zaten!!
W:sıramda oturmamın yasak olduğu bilmiyordum karl Jacobs
K:kes sesini!

Sinirle önüme döndüm çünkü ben abim gibi son lafı koyan değildim..o sırada jake yanımıza geldi ve abime baktı. Herkes niye ona bakıyor..tamam fazla gariban da neyse..(yazarınız ne diyeceğini bilemedi 😻) abimi dürttüm.

K:abi!
Q:5 dakika daha..
K:2 derstir uyuyorsun!

Abim bunu dememle kafasını kaldırdı.

Q:o kadar oldu mu ya..
K:bi zahmet.

Abim kafasını Jake'e çevirdi.

J:eh.selam..
Q: selam koçum,derdin ne?(Ne kekosu canım)
J:yo,yo,yo derdim yok.. ben karlın yeni arkadaşıyım..tanışmak istedim..
Q:peki..ben Alex bu sik sığırının abisiyim

Abimin omzuna vurdum.

K:abi!
Q:tamam tamam sustum

Biz konuşurken sapnap sınıfa girdi ve jake'i gördüğünde kaşlarını çattı, anlamamıştım.. benden nefret ediyordu? Hani sevmiyordu? Belki de Jake ile derdi vardır dedim. Ama kafamda milyonlarca soru işareti vardı ve bende kafamdan atmaya çalışıyordum ama olmadı kafamda bir türlü gitmiyorlardı. Sapnap hızla arkamıza wilburun yanına geçti, umrumda değildi.. yani ben öyle umuyordum..

Quackity's pov

Sınıfta otururken biri sınıfa girdi..bu wilburdu bana bulaşır diye düşünüyordum ama sırasına geçti..çok takmadım ve kafamı gömüp uyumaya devam ettim o sırada sınıfa yine birileri girdi ve bi tanesi yanıma oturdu..bu karldı anlamak zor değildi ondan uyumaya devam ettim ama Karl beni dürttü.

K:abi!
Q:5 dakika daha..
K:2 derstir uyuyorsun!

Karlın bunu demesiyle kafamı kaldırdım.

Q:o kadar oldu mu ya..
K:bi zahmet.

kafamı Jake'e çevirdim.

J:eh.selam..
Q: selam koçum,derdin ne?(Ne kekosu canım)
J:yo,yo,yo derdim yok.. ben karlın yeni arkadaşıyım..tanışmak istedim..
Q:peki..ben Alex bu sik sığırının abisiyim

Karl bunu diyince omzuma vurdu.

K:abi!
Q:tamam tamam sustum

Karl jake'in kulağına eğilip fısıldadı

K:yeni uyandı kafası gidik biraz
J:peki..

Duymuştum

Q:gücendim(eğer helluva boss izlediyseniz bltizin dediği gibi düşünün(2. Sezon 7. Bölüm)

O sırada turunçgil sınıfa girdi ve bize sinirli sinirli baktı,çokta skimde değildi açıkcası.sırasına geçti yine skimde değildi

Sapnap's pov

Karlı ararken sınıftadır diye düşündüm ve sınıfa gittim karlı gördüğümde deliye döndüm resmen. Kimdi bu çocuk? Neden böyle yakınlardı? Sevgilisi miydi? Ne zaman taşımışlardı? Karl ona neden güveniyordu? Ve buna benzer sorular kafamda dönüp durdu.. sinirle wilburun yanına oturdum.

Wilbur's pov

(Olayı 4. Kez uzun uzun anlatmicam rahat olun😻)

Canım sıkılmıştı ama sapnap karl ile uğraşıyordu bende o yüzden sınıfa gittim ve Alex'i gördüm çokta takmadım ve sırama oturdum, o sırada karl biri ile geldi ve konuşmaya başladılar ardından da sapnap geldi onları görünce sinirle yanıma oturdu. Konuşacak gibi değildi ve ders zili de çalmıştı.

Quackity's pov

Ders zili çalınca hoca gelmişti ve ders matematikti en sevdiğim (!) derste biri beni izliyor gibi hissediyordum ama takmamaya çalışarak dersi dinlemeye çalışıyordum son dersti zaten zilin çalmasına da az kalmıştı,saati izliyordum ve sonunda sonunda zil çalmıştı. Herkes haldur huldur çıkarken ben yavaş yavaş çantamı topladım Karl beni bekliyordu bende çantamı topladım ve alıp ilerledim Karl ve Jake de geldiler ve sınıftan çıktık Jake ve Karl önde yürüyordu bense arkadaydım aramızda baya mesafe vardı ama onları farketmemek elde değildi. Yüzlerce çantasına kadar siyah giyinen insanların arasında saçları bile renkli olan çocuğu bulmak kimse için  zor olmazdı,ben bunları düşünürken biri beni bi yere götürüyordu..

Wilbur's pov

Bütün ders Alex'i izledim,bunu istemiyordum ama bi şekilde gözlerim onu buluyordu, bi türlü dersi dinleyemiyordum, zil çalmıştı ve Alex'i bekledim konuşmak istiyordum çünkü ona aşık oldğumu anlamıştım. Alex sınıftan çıkınca arkasından yürüyordum onunla konuşmakta hala kararlıydım ama normal bir şekilde desem hatatta gelmezdi bende kendi yöntemimi uyguladım ve elinden tutup kendime çektim ve insanların arasından hızla ilerledim. Alex bana bağırıyordu ama umrumda değildi..

Q:hey pic! Bırak beni!
W:susmak bilmez misin sen?
Q:beni bırakmazsan evet!!
W: bırakıcam bi dur!
Q:sal beni!

Onu okulun arkasına götürdüm ve duvara yasladım aramızda mesafe biraz vardı evet ama çok da değildi, elimi duvara yasladım ve ona yaklaştım.

Q:uzak dur benden william!
W:yoksa utanıyor musun?
Q:ben heteroyum aptal!!

Bunu demesiyle şok oldum onu bırakmak zorunda kaldım. Kolumu çektim ve ondan uzaklaşp kafamı eğdim.

W:üzgünüm alex..
Q:önemli değil ama bunu bilmen gerekirdi
W:haklısın..

Diyip gitti..

|Biraz karma 😻

!800 kelime!

The News are Losers | TNTduo Sapkarl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin