Selam arkadaşlarr önceki bölümde en meraklı yerde kesip sizleri gıcık etmiştim🎀🫶🏻 kaldığımız yerden devam edelimmm 😻
Quackity's pov
Gözlerimi açtığımda karşımda Kai'yi gördüm.. ps!kop#t gibi karşımda sırıtıyordu..etrafa bakındım,galiba bodrumundaydım. Bazı yerlerde kan vardı(?) içim ürperdi resmen..kim bilir bana neler yapacaktı. Elini yanağıma götürdü,elleri buz gibiydi ş€r€fsizin. Ellerini çekmek istedim ama bağlı olduğumu unutmuştum, belki de konuşarak anlaşabilirdik? Ne demişler haycnalar koklaşa koklaşa insanlar konuşa konuşa anlaşırlar..ve evet bunu uydurmadım Google amcada öyle yazıyo.
Q:beni neden buraya getirdin?
K²:benim olmanı istiyorum da ondanBunu derken bi yandan da soğuk ellerini boynumda geziyordu,parmağını şah damarıma koydu ve konuşmaya devam etti.
K²:eğer dediklerimi yapmazsan sonun kötü olur bebeğim
Korkudan gözlerim büyümüştü,resmen onun olmam için beni øldurmekle tehdit etmişti. Peki ya Karl napıyordu? Meraklanmış mıydı? Ve ya Wilbur? Annem? Jake? Belki de beni arıyorlardı ya da aramıyorlardı. Kai parmağıyla şah damarıma bastırdı acıyla inledim.
Q:AH!!
K²:sakin ol bebeğim, dediklerimi yaparsan korkmana gerek kalmaz...Parmağıyla bastırmaya devam ediyordu, kaç derece bi ş!zøfrendi bu? Çok garip nefes alıyordu..bi düzeni yoktu derin derin alıp veriyordu, gözleri titriyor,Elleri yaradab nerdeyse görünmüyor,saçlarının uzunluğundan yüzü gözükmüyordu.. sanki bir katildi,korku filmindeymişim gibi hissediyordum..çenemden tutup başımı kaldırdı ve yüzüme yaklaştı..c#sed gibi kokuyordu.
K²:yakından daha güzelsin bebeğim
Q:insan sevdiğine bunu yapmaz ama!
K²:ben yaparım..Yüzüme daha çok yaklaştı,dudaklarımız neredeyse birbirine değecekti..yeterince korkuyordum zaten.. keşke wilbur ve ya herhangi biri kim olduğunun bir önemi yoktu ama keşke biri beni kurtarsaydı..ve ya Allah canımı alsaydı.
K²:seni çözmemi ister misin?
Cevap vermeye korktuğum için başımı salladım,kollarımı ve bacaklarımı çözdü ipleri alıp başka bir yere ilerledi,bende etrafı inceleme fırsatı buldum. Cam falan arıyordum, bi tane vardı ama çok yüksekte ve küçüktü, biraz daha bakınırken yerde bir Pentagram gördüm..etrafında kitaplar vardı..
(Normalde görsel koyardım ama galerimde 2 dakika bile durması ürpertici,bilmeyen var ise bir dairenin içinde yıldız var. Böyle şeylerden korkarım ama eklemek istedim. Lütfen sevgilim ve kardeşim bana acıyın😭😭)bu çocuk bildiğin günah işlemeye gelmişti.. öbür tarafa baktım kanla "yardım edin" yazıyordu..iyice korkmaya başladım,kim bilir belki de evinde hayaletler falan vardı..normalde böyle şeylere inanmam ama şüphelenmiştim. Biri omzuma dokundu,ona döndüm ve Kai yi gördüm,deli gibi bana bakıyordu,korkum ikiye katlanmıştı..bi anda üzerim atladı ve beni yere serdi,bıçağını kolumda gezdirdi..K²:ah bebeğim bir kaç damla kimseye zarar vermez..değil mi?
Bunu demesinin arkından bıçağı koluma batırdı, hani bi kaç damlaydı oc..fazlasıyla acımıştı, bağırmamak için dudağımı kemiriyordum. Soğuk ellerini dudağıma koydu.
K²: sakin ol bebeğim.. sadece bir çizik..
Kör olduğunu düşündüm,utanmazsa b!ç#k kolumun öbür tarafından çıkacaktı..neyse ki biraz insanlığa sahip olduğu için kalktı ve sargı bezi getirip kolumu sarmaya başladı..
K²: üzgünüm bebeğim ama bir daha oraya gitme,anlaşıldı mı?
Q:p-peki..Kai fazla farklıydı,korkulacak şeylerden zevk alıyordu..ve kolumu d€şmesine rağmen hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyordu..sarma işi bitince elimden tutup beni bordumdan çıkarıp evine götürdü.. sandığımın aksine düzgün bir evdi,evi incelerken belime sarılması ile ona döndüm.. yeterince korkutucuydu. Şuan onun değil wilbur'un kollarında olmak istiyordum. Gözlerim dolmuştu ve kai bunu farketmiş olacak ki göz yaşlarımı silmişti,beni sevdiğini biliyordum ama fazla bağlıydı.. Onu istemediğimi biliyordu,ama hala peşimdeydi..
Karl's pov
Abimi mükemmel date'ine gönderdikten sonra evde cips kola film yapıyordum,saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım.. telefonu alıp baktığımda saat 00.00'dı/ydi(artık 12 mi ya da çift 0 mı diye okursunuz bilmiyorum) abim wilburladır diye takmadım,film keyfime devam ederken uykum gelmişti ve saate bakıyım dedim saat 01.45'di..abim hala yoktu,belki de wilburda kalır diyerek kendimi avutup uyudum.. sabah kalkıp okula gittim ve çantamı bırakıp wilbur'u bekledim. Geldiğinde hemen yanına koştum.
W:sap kantinde gidiceksen git
K:onun için gelmedim!
W:ne oldu?
K:abim sende mi kaldı dün gece?
W:hayır..eve dönmedi mi?
K:dönmedi, yaklaşık 1.45'e kadar onu bekledim sonra sendedir diye uyudum..
W:bende de değil..
K:wil şakanın sırası değil!
W:sence bu şaka yapmalık bi konu mu!
K:farkındayım! Belki de başka birinin evindedir..
W:öğlene kadar bekleyelim yoksa ailene haber veririz
K:pekala..Öğlene kadar abimi bekledik ama hala yoktu..ve şu Kai mi neydi o da yoktu. Ondan şüpheleniyordum, abim wilbura onun hakkında bişey söylemememi istemişti ama konu şu anda onun can güvenliğiydi..zil çalınca wilbur ile okuldan izin alıp bizim eve gittik ve kapıyı çaldığımızda annem kapıyı açtı.
(M=karl ile alexin annesi adı Mia)
M:hayrola çocuklar bu saatte?
K:anne çok kötü bişey oldu! İçeri geçelim anlatıcaz!Annem bizi içeri aldı,bütün herşeyi anlattık abimle wilburun ilişkisini, kaçırılmasını falan filan. Annem telefonu alıp 911'i(buydu galiba) aradı...Aradan 3 gün geçmişti..abim hala yoktu, wilbur, annem,ben hatta sapnap bile mahvolmuştuk,abimin ølmüş bile olabilirdi. Bir gün polislerin kapımızı çalması ile uyanmıştık,kapıyı wilbur açmıştı,evet wilbur bizde kalıyordu annem abim bulunana kadar kalmasını istemişti.. kapı sesi ile ben ve annem de uyanıp kapıya geldik. Polisleri görünce heyecanla olanlara baktık, acaba abimi bulmuşlar mıydı?
K:abimi bulabildiniz mi!
P:abiniz..|Yine aynısını yaptım 👉🏻👈🏻🎀
!834 kelime!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The News are Losers | TNTduo Sapkarl
Teen Fictionyeni okula giden Karl ve alexe takılan zorba sap ile wil