Quackity's pov
Karl beni sahile sürüklerken gözüme çarpan güneşi elimle engelledim, karşıya baktığımda ise Tommy ve tubboyu gördüm onları en son Florida'da görmüştüm,gözlerim doldu,ağlıyordum ama mutluluktandı bu. Evet ben, üzüntüden değil mutluluktan ağlıyordum.. onlara sanki bir daha göremeyecek kadar sıkı sarıldım, ardından günümüzü gün ettik ve eve gittik,annem bu gün yoktu zaten. İçmeme şartıyla izin vermişti. Hepsini salonda koltuğa dizdim. Tina,tubbo,Tommy,karl ve ben. Ben daha oturmadım tabi de,abur cubur getirecektim, mutfağa gittim ve tinanın getirdi abur cuburları çıkardım, tabaklara doldururken aklım hala wilburun bakışlarındaydı,kırmıştım onu hemde kelimelere sığmayacak kadar.. dalgınlığımdan olsa gerek tabak dolmuş hatta taşıyordu,bunu tinanın paketi elimden almasıyla farkettim. Artık birşeyler olduğunu sezmişti. Tezgaha yaslanıp bana döndü.
T:noldu Alex?
Q:hiçbir şey..
T:yalan söyleme,dalgınsın. Sen dalgınsan ya birşey yapmışsındır ya da kırılmışsındır.
Q:ikisi de değil,gözüm takıldı sadece.
T:hem,bize bakan o çocuk kimdi?
Q:hangi çocuk?
T:böyle kahverengi saçlı,saçı kıvırcık uzun boylu bi çocuk.
Q:hiç kimse..
T:o zaman bende karl'a sorarım.
Q:hayır!
T:o zaman söyle.
Q:o benim..sevgilim.
T:demek o yüzden öyle bakıyordu..
Q:açıklamak için yazdım,aradım hiçbirine bakmadı.
T:yüz yüze konuşursunuz?
Q: sanmıyorum..uzun süre yüzüme bakmaz..
T:bakar ya bakar.
Q:Tina,ben herşeyi mahvettim..Sıkıca tinaya sarıldım,ağlıyordum. Evet,tekrar.. tam bir aptal gibi hissettim kendimi. Herşeyi elime yüzüme bulaştırmıştım(bu ben gibi bi Vibe aldım)Ağladıkça ağlıyordum. Tina sesini çıkarmadan sırtımı okşuyordu. O sırada diğerleri de geldi, beni bu hâlde görünce hepsi sarıldı bana.
(Tm=Tommy Tb=tubbo)
Tm:tina noldu burda?
Tb:harbiden, noldu. Uzun süre gelmeyince meraklandık.
K:abi? Sorun ne? Yine mi Kai?
Q:hayır,bir şeyim yok..Ellerimi ağlamaktan ıslanan ve kızaran yanaklarıma götürdüm, göz yaşlarını sildim ve derin bir nefes aldım. Ama yine ağlayacaktım, biliyordum. Karla sarıldım, ağlamamak için direndim,başaramadım. Ağladım. Bizimkiler cevabı benden alamayınca tinaya döndüler.
Tm:noldu?
T:biz ikimiz karlı almaya gidiyorduk,zil çalana kadar ağacın altında oturduk sonra Karl gelince kaybolmayalım diye Alex'in koluna girdim. O sırada Alex'in sevgilisi de bizi gördü.
Tb:dert ettiğin şeye bak! Ben onu fena bir benzetirim.
K: saçmalama,bu işi kaba kuvvetle halledemeyiz.
Tb:iyi tamam.
Tm:bir şekilde halletmemiz gerekiyor.Hepsi kafa kafaya verdiler ve bir plan yaptılar. Ben ne yaptıklarını anlamadan tinanın makyaj malzemelerini yüzüme sürmeye başladılar. İşleri bitince kalktım ve aynaya baktım. Sanki saatlerdir ağlamış gibi görünüyordum.
Q:ne gerek vardı buna? Her gün böyleyim zaten?
K:abi,sus.
T:çok yetenekliyim.
Tm: sadece ruj sürücem!
Tb:o şeyi benden uzak tut!?!!?
Q:bunlar ne zaman düzelicek
T:hiçbir zaman..Tommy ve tubbo birbirlerini yerken ben,Karl ve Tina evden ayrıldık. Wilburun evine gittik,Karl ve Tina saklandı bende kapıya yaklaşıp tokmağı tuttum ve üç kez vurdum. Kapıda beklerken makyajdan huylanan yüzümü kaşıyordum. O sırada kapı açıldı,hemen elimi yüzümden çektim. Wilbur tam bana karşı çıkacakken yüzümdeki ağlamalı hali yani makyajı görünce hemen yumuşadı ve yüzümü ellerinin arasına aldı. Bende hemen rolümü oynadım.
W:noldu sana böyle! Neden ağlıyorsun.
Q:ben..özür dilerim wilbur,okulda yaşananlar için..Hızla ona sarıldım ve yüzümdeki makyajı kazıdım ne de olsa birazdan ağlayacaktım öyle de oldu zaten. Hemen göz yaşlarım akmaya başladı, wilbur göz yaşlarımı sildi ve belime sarıldı. Sonunda başarmıştım..kaçmak yerine koşmuştum aşka. Göz yaşlarım üstünü ıslatırlen sıkıca sarıldım boynuna, öptüm, kokusunu içime çektim. Çok özlemiştim onun o vanilyalı kokusunu. Yüzüme yaklaştı. O parlayan kahverengi gözleri, dudakları,saçları yakından da güzeldi. Yavaşça dudaklarımızı buluşturdu, uzun süredir alamadığı o öpücüğü almıştı, öpmesinden anlaşılıyordu ne kadar özlediği. Öpmesi bitince gözlerini gözlerimle buluşturdu.
W:o kız kimdi Alex, çok korktum..beni bırakacağını düşündüm..
Q:hayır hayır, sakın öyle düşünme benim gözlerim senden başkasını görmüyor, gerçekten. O kız benim eskiden yaşadığım yerde Florida'daki ilk arkadaşım. Hem onun sevgilisi var.
W:çok korktum gerçekten.
Q:anlamak zor değildi, ama neden kaçtın benden?
W:beni görmek istemiyordun zaten. Birini bulduğunu sandım..
Q:istiyordum wilbur..ama Kai yüzünden,aşktan hatta herşeyden kaçıyordum. Odamdan çıkmıyor,her gece ağlıyordum..
W:evet biliyorum,karl söylemişti. Şimdi daha iyi misin?
Q:hemde hiç olmadığım kadar..O sırada bir ağlama sesi duyuldu,bu Tinanın ağlama sesiydi,fazla dizi izliyor.. özellikle aşk dizisi. Mecbur yakalanınca Karl ile ortaya çıktılar.
T:hiç bu kadar duygulanmamıştım..(karla sarıldı)
W:bir dakika,siz? Alex!
Q:benim fikrim değildi. Hepsi Karl,Tina,tommy ve tubbonun suçu!
W:Tommy? Tubbo? Onlar kim?
Q:eski arkadaşlarım.
W:pekala, her neyse. Bu gece bende kalmak ister misin?
K:oo, gerdek gecesi
Q:KARL
K:şaka yaptım be
Q:off.. bende kalmak isterdim ama arkadaşlarımı yalnız bırakamam özellikle de Tommy ve tubboyu.
W:şansımı skiyim..
Q:sen bize gelemez misin?
W:olur.Wilbur elimi tuttu ve evinin anahtarını alıp kapısını kapattı. Tina ve Karl çoktan yola koyulmuştu. Wilbur'un koluna girdim ve arkalarından takip ettik onları.
|Bölesim geldi neden bilmiyorum 😭
!744 kelime!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The News are Losers | TNTduo Sapkarl
Teen Fictionyeni okula giden Karl ve alexe takılan zorba sap ile wil